Jūsu pārlūks ir novecojis, līdz ar to šīs lapas pilnvērtīga funkcionalitāte nebūs pieejama!
/ 21.04.2023 17:57

Piketā protestēs pret atbildīgo iestāžu nolaidību Jēkabpils novadā notikušās slepkavības gadījumā 114

Piketā protestēs pret atbildīgo iestāžu nolaidību Jēkabpils novadā notikušās slepkavības gadījumā
Skatīt video

Saistībā ar Jēkabpils novadā nesen notikušo sievietes slepkavību organizācijas “Marta”, “Sievietei paveicās” un “Protests” Rīgā organizēs piketu pie Ministru kabineta. Pikets notiks 25.aprīlī pulksten 13:00, un tā laikā organizācijas pieprasīs rīcību saistībā ar atbildīgo iestāžu nolaidību sievietes slepkavības gadījumā, kā arī aicinās valdību noteikt cīņu pret vardarbību pret sievietēm un vardarbību ģimenē kā politisko prioritāti Latvijā. Organizāciju pārstāvji uzsver, ka Latvijā ir Eiropas Savienībā (ES) augstākais sieviešu slepkavību skaits uz iedzīvotāju skaitu, bet Latvija ir starp sešām ES valstīm, kas nav ratificējušas Eiropas Padomes konvenciju par vardarbības pret sievietēm un vardarbības ģimenē novēršanu un apkarošanu jeb Stambulas konvenciju. Tāpat piketa rīkotāji uzsver, ka iestāžu nespēja efektīvi piemērot jau esošus drošības mehānismus ir sociāls un politisks apkaunojums. Saistībā ar notikušo sabiedrībā izskan pārmetumi Valsts policijai par nepietiekamu sievietes aizstāvību.

Paši Valsts policijas pārstāvji jau iepriekš norādījuši, ka šādos gadījumos cietušo personu aizsargāšanā traucē darboties nepilnvērtīgais tiesiskais regulējums. Reaģējot uz notikušo, Valsts prezidents Egils Levits ir lūdzis izvērtēt, kādas izmaiņas normatīvajos aktos ir nepieciešamas, lai neatkārtotos līdzīgi gadījumi ar traģiskām sekām. Tāpat Valsts prezidents lūdzis izvērtēt to Valsts policijas un prokuratūras amatpersonu rīcību, kurām, pildot savus dienesta pienākumus, bija zināmas nogalinātās sievietes sūdzības par apdraudējumu dzīvībai.

25.aprīlī paredzētā piketa sākumā klātesošie aicināti pieminēt Jēkabpils novadā noslepkavoto sievieti ar klusuma brīdi. Klusuma brīdi aicināti ieturēt arī citi Latvijas iedzīvotāji. Piketa dalībnieki aicināti nākt, ģērbti melnā ar pie apģērba piespraustiem sarkanas krāsas elementiem. Savukārt 24.aprīlī no pulksten 18:00 līdz 19:30 Rīgā, Pils ielā 11, notiks plakātu darbnīca, kur piketa dalībnieki varēs izveidot plakātus piketam. Materiāli tiks nodrošināti uz vietas.

Jāpiebilst, ka par sievietes nogalināšanu meklētais Leons Rusiņš joprojām nav atrasts. Valsts policijā informē, ka šobrīd nekādu publiski sniedzamu jaunu ziņu nav. Policija turpina meklēšanas pasākumus. Ikviens, kuram ir jebkāda informācija, kas varētu palīdzēt atrast Leonu Rusiņu, aicināts nekavējoties zvanīt uz tālruņa numuru 110. Pielikumā: Leona Rusiņa foto.

N
Nesprotu 23.04.2023 13:59
Kūku vandālis karo ukrainā un te graudus sēj. Nu ir gan viens zibenzellis. Un kur iegrūda lielgabalu?
V
Vispār 23.04.2023 17:15
Labi dzīvot ir jāprot...
t
tieši tā 23.04.2023 18:43
Vispār rakstija: Labi dzīvot ir jāprot...
Piekrītu, bet vaimanātāji un sīkie skaudēji no ,,Jaunāsmuižas,, nevar vien rimties, ka viņu laiks aizgājis ar visiem saviem atribūtiem. :DDD
n
ne gluži tā 23.04.2023 18:49
tieši tā rakstija: Piekrītu, bet vaimanātāji un sīkie skaudēji no ,,Jaunāsmuižas,, nevar vien rimties, ka viņu laiks aizgājis ar visiem saviem atribūtiem. :DDD
Šajā gadījumā rakstītājam ar niku ir cits nodoms - mainīt komentētājiem tēmu, acīmredzot < Nesaprotu> ir Rusiņa draugs. Kaut kas līdzīgs jau te ir noticis iepriekš.
K
Kapitālizms 24.04.2023 07:09
Vispār rakstija: Labi dzīvot ir jāprot...
Labi dzīvo tie, kuri izmanto citu cilvēku sviedrus.
K
Kā ? 24.04.2023 08:10
Kapitālizms rakstija: Labi dzīvo tie, kuri izmanto citu cilvēku sviedrus.
vaimanātāj, pastāsti sīkāk kā Rusiņš to darīja, jo rakstā nekas tāds nav minēts.
k
kas tev atgadījās ? 24.04.2023 08:17
Kapitālizms rakstija: Labi dzīvo tie, kuri izmanto citu cilvēku sviedrus.
Vai šorīt < Jaunāmuižā> tev apkopēja dibenu nenomazgāja ? Raksti sūdzību Tiesībsargam, komentāros to darīt lieki.
J
Jāņmuiža 24.04.2023 13:00
tieši tā rakstija: Piekrītu, bet vaimanātāji un sīkie skaudēji no ,,Jaunāsmuižas,, nevar vien rimties, ka viņu laiks aizgājis ar visiem saviem atribūtiem. :DDD
To vēl nevar zināt, kurā stūrī tevi vecumdienās bērni iemetīs ar visu tavu lielo naudas koferi! Jau tagad tev ar galvu nav viss kārtībā.
t
tieši tā 24.04.2023 13:26
Jāņmuiža rakstija: To vēl nevar zināt, kurā stūrī tevi vecumdienās bērni iemetīs ar visu tavu lielo naudas koferi! Jau tagad tev ar galvu nav viss kārtībā.
Ir viena nopietna problēma, jo ir gan bērni gan mazbērni, bet nav ,,lielā naudas kofera,, jāiztiek ar pensiju (nav ministra) un ko jau vēl iemanos klāt tai piepelnīt. :))
p
prusaks 24.04.2023 13:39
ne gluži tā rakstija: Šajā gadījumā rakstītājam ar niku ir cits nodoms - mainīt komentētājiem tēmu, acīmredzot < Nesaprotu> ir Rusiņa draugs. Kaut kas līdzīgs jau te ir noticis iepriekš.
Re, pareizi esi uzminējis, jo temats tik tiešām ir mainīts, bet par Rusiņa nosisto dāmu visiem ir vienkārši po... . Tādi esam. DDD
J
Jocīgie 23.04.2023 12:18
Vai Ragainim par iestāžu bezdarbību nav jāuzņemas atbildība un jādemisionē?
a
a,ko 23.04.2023 15:17
tu pieprasi demisiju ja ne siju tad vismaz slieksni
B
Brīnos_Jocīgie 24.04.2023 12:08
Nevajag tik ļoti ,,,,,,,,,,,,,, lepoties ar savu ...DEBILITĀTI!!!
Pat lielākajam idiotam it ka vajadzētu saprast, MŪSU ievēlētā pašvaldības vadība ir tiesīga atbildēt (norādīt uz trūkumiem un c.) tikai un vienīgi - PAŠVALDĪBAS iestādēs. Dauni, vai esi aizmirsis kā pēc ālēšanās paņemts aiz mīkstajiem pautiem nelabā balsī gaudoji Pašvaldības policijas būrī, a? Lūk, tikai par Pašvaldības policiju ir atbildīga Pašvaldība - Jēkabpils novada dome. Par VALSTS policiju un iecirkņiem novados atbild - Iekšlietu ministrija!
A
Astro->Miludni! 23.04.2023 04:18
Tavs komentārs,lūdzu!Pulss par lielu,nenāk miegs,varam pabalakaķ!
a
a, ko 23.04.2023 15:18
plaukstiņjaunkundze vainīga ?
A
Astro - > Distiham 23.04.2023 04:04
Sargeņģeļiem darbu raitu,
Mazināsim nāvei gaitu,
Distih,cītīgāk ar rīmēm strādā,
Par drošību ,lai visi gādā!
Arī Dievs,lai neslinko,
Un,bez darba,nekūko!


B
Berbokasģeometrija 22.04.2023 23:11
FEMINISMS IR TAS PATS SĀTANISMS
S
Skolnieciņš 23.04.2023 06:46
Kristietība ir sātanisms, bet sātanisms ir kristietība, jo abas šo ticīgo grupas tic Sātana eksistencei. Sātans ir preču žīme, kas iegājusies tautās. Sātans ir kristietības pašreklāmas stūrakmens, bez Sātana kristietība nevarētu tik plaši izplatīties visā pasaulē, tā nevarētu piekopt medusrauša un rīkstes taktiku, kā arī iebaidīt cilvēkus. Sātans ir kristietības lielais bubulis, ar ko tā iebaida neticīgos. Tik ko pati kristietība vēsturiski ir izdarījusi? Pirmkārt, iznīcinājusi ticības brīvību Eiropā. Otrkārt, veikusi bezjēdzīgus un asiņainus krusta karus, veikusi inkvizīcijas prāvas. Lielo ģeogrāfisko atklājumu laikā kristieši un kristīgie misionāli veica prātam neaptveramus noziegumus pret jaunatklāto zemju iezemiešiem. Tagad ir daudz kristīgo sektu. Atliek pieminēt, ka kristietība ir sagatavojusi augsni islāma invāzijai. Priekš manis kristietība un sātanisms ir viens un tas pats.
S
Skolnieciņš 26.04.2023 22:05
Skolnieciņš rakstija: Kristietība ir sātanisms, bet sātanisms ir kristietība, jo abas šo ticīgo grupas tic Sātana eksistencei. Sātans ir preču žīme, kas iegājusies tautās. Sātans ir kristietības pašreklāmas stūrakmens, bez Sātana kristietība nevarētu tik plaši izplatīties visā pasaulē, tā nevarētu piekopt medusrauša un r..
Skolnieciņš 23.04.2023 06:46
Tipisks žīdfašistu, naida kurinātāju un niku zagļu verbālais iz ...šļāciens...Tagad var saprast, kāpēc Visa Civilizetā pasaule uzskata gan volstrītas utis, gan žīdfašisteļus izraēlas provincē par utīm, kas prasas pēc utu ķemmītes vai skrāpja, - atkarībā no situācijas...
P
Paradoksu Rūdis 22.04.2023 21:49
Vai jūs varat iedomāties, ka Latvijā un Eiropā sabiedriskajā televīzijā varētu parādīt filmu, kurā iekļauti atklāti kadri par to, kā TAISA cilvēku?
Bet nav nekādu problēmu sabiedriskajā televīzijā skatīties filmas , kurās skaidri un pat ļoti skaidri rāda, kā NOGALINA cilvēku. Un daudz! Vairākas reizes vienā filmā .
A
Apogs 22.04.2023 21:23
Ja cietušais būtu vīrietis, tad gan visi pasmietos kas viņš par lupatu. Un viss būtu kārtībā. Aizmirstu. Bet te redz atsevišķas grupas saskatījušas iespēju izcelties. Zemiski mēģināt uz cilvēka nāves sakārtot savu pārticību.
K
Karlo 22.04.2023 18:11
Mani bērni, saglabāsim mieru un skaidru skatu uz notikušo, kaut arī tas ir nežēlīgs. Un atcerēsimies seno romiešu ieteikumu; ADIATUR ET ALTERA PARS. Jo izdarot pārsteidzīgus, tikai uz emocijām, kaut arī saprotamām, secinājumus variet izrādīties nepatīkami pārsteigti.
P
Pareizaissecinājums 22.04.2023 17:19
Ja attēlā redzamais teksts patiešām ir gaidāmā piketa moto... tad, jāteic - tā ir šajā gadā lielākā liekulība... .
n
nu ja 22.04.2023 18:12
Tāds nu ir tas mūsu pedagogu galaprodukts.
T
Teologs Teodors 22.04.2023 17:05
Cilvēcei ir tikai viens reāls ienaidnieks - Sātans . Komentāri no Skolnieciņa parādījās momentā.
Paldies tev Skolnieciņ, ka Tu brīvprātīgi pakalpojumi man ar pierādījumu!
S
Skolnieciņš 22.04.2023 18:12
Tā ir tava darīšana, ne mana. Dzīvo tā, kā māki! Lai veicas! Man ar tevi nav pa ceļam. Es ticu senajiem Dieviem un senajām Dievietēm. Un es palieku pie sava.
T
Teologs Teodors 22.04.2023 20:10
Skolnieciņš rakstija: Tā ir tava darīšana, ne mana. Dzīvo tā, kā māki! Lai veicas! Man ar tevi nav pa ceļam. Es ticu senajiem Dieviem un senajām Dievietēm. Un es palieku pie sava.
Skolnieciņ, hrestomātiskais maldu ceļa gājēja prototips, par Tevi vienu varētu sarakstīt grāmatu, ja tādu jau nebūtu sarakstīts simtiem. Tici , kam vien vēlies un turpini savus maldu ceļus, tas ir atļauts un neviens Tev to negrasās aizliegt.
Bet nevilini sev līdzi citus, kuri varbūt varētu tapt izglābti, ja ne Tava bravurīgā muldēšana.
Par katru pazudinātu dvēseli Tev būs jāatbild dienā, kad ,,āži tiks atšķirti no avīm,,.
S
Skolnieciņš 22.04.2023 20:32
Teologs Teodors rakstija: Skolnieciņ, hrestomātiskais maldu ceļa gājēja prototips, par Tevi vienu varētu sarakstīt grāmatu, ja tādu jau nebūtu sarakstīts simtiem. Tici , kam vien vēlies un turpini savus maldu ceļus, tas ir atļauts un neviens Tev to negrasās aizliegt. Bet nevilini sev līdzi citus, kuri varbūt varētu tapt izgl..
Teologs Teodors 22.04.2023 20:10 Nomierinies. Tavi baznīcēni kristiešu Dieva vārdā un rabīna Jēzus Kristus vārdā veica krusta karus un inkvizīcijas prāvas. Tāpēc pieturi savu lopkopību par aitām un āžiem pie sevis. Tu vari ticēt visiem ebrejiem pēc kārtas, bet ticību ebrejiem tu nevari uzspiest citiem. Cilvēki drīkst brīvi izvēlēties kam un kā ticēt vai neticēt.
Ar cieņu, tavs Skolnieciņš
S
Skolnieciņš 26.04.2023 22:07
Skolnieciņš rakstija: Teologs Teodors 22.04.2023 20:10 Nomierinies. Tavi baznīcēni kristiešu Dieva vārdā un rabīna Jēzus Kristus vārdā veica krusta karus un inkvizīcijas prāvas. Tāpēc pieturi savu lopkopību par aitām un āžiem pie sevis. Tu vari ticēt visiem ebrejiem pēc kārtas, bet ticību ebrejiem tu nevari uzspiest citi..
Skolnieciņš 22.04.2023 20:32
Utaina ebrejeļu segvārdu zagle tu esi, nekas cits, kas tevi, muļķa radījumu no trekniem friču ķinķēziņiem paglāba, ja ne mēs, Latvieši, kopā ar citām bij. PSRS tautām ? Tie mēdz jūdus ievietot iestādes, kur cilvēks ienāca pa vārtiņiem, bet izgāja pa skursteni, nota bene vēlreiz, psihiski slimā segvārdu zagle.
D
Distihs 22.04.2023 15:58
Kas atbildību negrib nest,
To tumšā, dziļā bedrē mest!
T
Teologs Teodors 22.04.2023 17:16
Cien. Sargeņģeli, skolā nav iespējams OBLIGĀTĀ kārtā uzspiest Dieva Vārdu. Ir bijuši daudzi mēģinājumi, bet ar ko tie ir beigušies? Sekulāras valsts izglītības sistēma gan var nodrošināt, ka skolnieks skolā uzzina, kas tā tāda - reliģija un ko tā piedāvā. Tas būtu visai korekti valstī, kur visi uz svētkiem blēj: ,,Dievs, svētī Latviju... ,, .
Kāds sakars Romas katoļu celibātam ar mūsu pārrunāto, to es nesaprotu. Tev jāprasa viņiem pašiem, kur Svētajos Rakstos mācītājiem būtu noteikts celibāts. Ja nevari no viņiem dabūt atbildi, palasi Pāvila 1. vēstuli Timotejam, sākot ar 3. nodaļu.
S
Skolnieciņš 22.04.2023 19:05
Teologs Teodors rakstija: Cien. Sargeņģeli, skolā nav iespējams OBLIGĀTĀ kārtā uzspiest Dieva Vārdu. Ir bijuši daudzi mēģinājumi, bet ar ko tie ir beigušies? Sekulāras valsts izglītības sistēma gan var nodrošināt, ka skolnieks skolā uzzina, kas tā tāda - reliģija un ko tā piedāvā. Tas būtu visai korekti valstī, kur visi uz s..
Un? Vispār mūsdienu Eiropā valda absolūta ticība brīvība. Nevajag sevi aprobežot ar ābramiskajām reliģijām! Tu vari neticēt nekam, būt ateist -s/-e (bezdievis/bezdieve). Var arī praktizēt kādu no vecās Eiropas politeiskajām reliģijām. Piemēram, praktizēt sengrieķu pagānisko ticību un ticēt Olimpa kalna Dieviem. Priemēram, praktizēt asatru un ticēt Skandināvu Dieviem. Ticības ceļu ir daudz. Lai sokas!!!
S
Sargeņģeli katram! 22.04.2023 14:51
Teolog Teodor! Kamēr DIEVA VĀRDS nebūs obligāts skolā, nekas nemainīsies! Lai gan ,arī garīdznieki ir tikai cilvēki ! Un, vai tiešām DIEVAM tīk katoļu priesteru celibāts? Kā sagājis dēlī Rusiņš, ja līdz šķiršanai bijis goda vīrs?
m
murgs 22.04.2023 15:03
neaizmirsīsim par tiem SVĒTAJIEM, kas izmanto bērnus baznīcās, bet citus māca dzīvot! Liekat mierā Dievu - elli zemes virsū dara paši cilvēki!
m
murgs 22.04.2023 15:07
murgs rakstija: neaizmirsīsim par tiem SVĒTAJIEM, kas izmanto bērnus baznīcās, bet citus māca dzīvot! Liekat mierā Dievu - elli zemes virsū dara paši cilvēki!
jau līdz kaklam tā Dieva piesaukšana, dziedāšana un sveču dedzināšana latviešiem, ja kas notiek!
tā pat nekas nemainās! ir sabiedrība ar saviem likumiem un tikumiem, izpildvaras likumi un metodes, slimi cilvēki un valdība!
Dievam ar to nav nekādas saistības! varat dziedāt un dedzināt tās sveces kaut visu gadu!
S
Skolnieciņš 22.04.2023 15:26
Sargeņģeli katram! 22.04.2023 14:51 Nē, paldies! Man ebreju tautas folklora nav aktuāla.
K
Krievu sinepes 22.04.2023 17:17
murgs rakstija: jau līdz kaklam tā Dieva piesaukšana, dziedāšana un sveču dedzināšana latviešiem, ja kas notiek! tā pat nekas nemainās! ir sabiedrība ar saviem likumiem un tikumiem, izpildvaras likumi un metodes, slimi cilvēki un valdība! Dievam ar to nav nekādas saistības! varat dziedāt un dedzināt tās sveces kaut..
Murgs, ko Tu murgo par svecēm?
T
Teologs Teodors 22.04.2023 20:13
Nu, jā... ja kādam reliģija asociējas tikai ar sveču dedzināšanu ... jā, tad ir grūti saprast, ko piebilst. Lai Dievs ir žēlīgs!
S
Skolnieciņš 22.04.2023 20:40
Teologs Teodors rakstija: Nu, jā... ja kādam reliģija asociējas tikai ar sveču dedzināšanu ... jā, tad ir grūti saprast, ko piebilst. Lai Dievs ir žēlīgs!
Teologs Teodors 22.04.2023 20:13 Tagad parunāsim par miroņu bildēm un svecēm, ko dedzina baznīcā. Jautājums. Ko pie joda baznīcā pie altāriem dara cilvēku kauli? Kas pie joda tā ir par nekromantiju? Tos kaulus būtu mormāli sadzedzināt lielā ugunskurā un pelnus ar kaulu paliekām izšķīdināt slāpekļskābē. Iegūtos minerālmēslus izlaistīt kādā pļavā. Bet pielūgt kaut kādus kaulus, ko baznīcēni gadsimteņiem sazaga no kapsētām vai arī dabūja no saviem moku kambariem no tajos ieslodzītājiem cilvēkiem, ir nenormāli. Kāpēc tiem svētājiem ir anormāli daudz kaulu? Dažiem svētajiem ir pa ducim galvaskausu vai daži simti pirkstu falangu. Kas tie par mutantiem?
T
Teologs Teodors 23.04.2023 13:27
Skolnieciņš rakstija: Teologs Teodors 22.04.2023 20:13 Tagad parunāsim par miroņu bildēm un svecēm, ko dedzina baznīcā. Jautājums. Ko pie joda baznīcā pie altāriem dara cilvēku kauli? Kas pie joda tā ir par nekromantiju? Tos kaulus būtu mormāli sadzedzināt lielā ugunskurā un pelnus ar kaulu paliekām izšķīdināt slāpekļskā..
Ko baznīcā dara cilvēku kauli... tas , Skolnieciņ, Tev ir jājautā tiem, kuri ar šiem kauliem darbojas. Lai viņi Tev pastāsta!

Cik es zinu, nevienā kristīgā baznīcā neviens nepielūdz nekādus kaulus. Ievēro, es runāju par Jēzus Kristus baznīcu, kurai optimāli būtu jābūt Baznīcai. Tas gan ne vienmēr tā ir, tāpēc drošāk ir rakstīt ar mazo burtu. Kāda ir atšķirība starp baznīcu un Baznīcu, stāstīt Tev šobrīd ir pāragri, jo Tu šo atšķirību nevēlies redzēt. Tu meklē Jēzus noliegumu un Tu to arī atrodi, jo Jēzus pats ir apsolījis, ka tie, kuri meklēs, tie atradīs.
KO tu meklē, TO tu arī atrodi!
S
Skolnieciņš 23.04.2023 15:07
Teologs Teodors rakstija: Ko baznīcā dara cilvēku kauli... tas , Skolnieciņ, Tev ir jājautā tiem, kuri ar šiem kauliem darbojas. Lai viņi Tev pastāsta! Cik es zinu, nevienā kristīgā baznīcā neviens nepielūdz nekādus kaulus. Ievēro, es runāju par Jēzus Kristus baznīcu, kurai optimāli būtu jābūt Baznīcai. Tas gan ne vienmēr tā..
Teologs Teodors 23.04.2023 13:27 Teju vai katra no vecajām kristiešu baznīcām ir nosaukta par godu kādam svētajam. Un visbiežāk tur ir šī svētā kauli un ģīmetņa atveidojumi – ikonas. Kristiešiem ir raksturīgs izteikts nekrokults jeb nāveskults un fatālisms (nolemtība). Pirmskristietības laikos pagāni centās kremēt aizgājēju ķermeņus un ticēja reinkarnācijai, dažādām Veļu valstībām, kur dvēseles ir kopā ar Dieviem.
T
Teologs Teodors 23.04.2023 16:14
Skolnieciņš rakstija: Teologs Teodors 23.04.2023 13:27 Teju vai katra no vecajām kristiešu baznīcām ir nosaukta par godu kādam svētajam. Un visbiežāk tur ir šī svētā kauli un ģīmetņa atveidojumi – ikonas. Kristiešiem ir raksturīgs izteikts nekrokults jeb nāveskults un fatālisms (nolemtība). Pirmskristietības laikos pagān..
Ir saprotams, ka Tava negatīvā attieksme pret kristīgo reliģiju pa daļai sakņojas tekstos, kurus Tu esi lasījis PAR reliģiju. Un parādībās, kuras kompromitē Kristu. (Tikko atkal viens Rīgas ,,priesteris,, ir gramstījies ap bērniem). Cilvēki to vēro un izdara maldīgus secinājumus. Viņi pat nezina, ka kristietībā nav iespējams ,,priesteris,, , jo patiesais PRIESTERIS ir Jēzus Kristus , kas upurējis pats Sevi manā un Tavā vietā. ,,Viss piepildīts!,,
Bet tas, ka daudzi reliģijas vārdā ir darījuši nelietības nekādi neattaisno nevienu Dieva noliedzēju.
Ja VĒLAS sastapt Dievu ,,tīrā veidā,, , bez visādiem uzslāņojumiem, tas katram ir iespējams un Dievs meklē tos, kas Viņu meklē.
Ja Tu lasītu Svētos Rakstus un meklētu tajos dzīvo Dievu, Tu visai drīz atrastu patiesību un visādi mošķi ar viņu kauliem, celibātiem, klosteriem , svētajiem un visiem citiem sanesumiem Tevi vairs neuztrauktu.
,,Lai miroņi apglabā savus miroņus!,, Jo viņus Tu un es un neviens n...
S
Skolnieciņš 23.04.2023 17:07
Teologs Teodors rakstija: Ir saprotams, ka Tava negatīvā attieksme pret kristīgo reliģiju pa daļai sakņojas tekstos, kurus Tu esi lasījis PAR reliģiju. Un parādībās, kuras kompromitē Kristu. (Tikko atkal viens Rīgas ,,priesteris,, ir gramstījies ap bērniem). Cilvēki to vēro un izdara maldīgus secinājumus. Viņi pat nezina, ka..
Teologs Teodors 23.04.2023 16:14 Man rabīns Jēzus Kristus nav aktuāls. Neesmu etniskais semīts. Lai ebreju folklora paliek pašu ebreju ziņā! Sarunāts?

Pirms komentē

Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai  ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese  tiek saglabāta.

Noteikumi ->