Jūsu pārlūks ir novecojis, līdz ar to šīs lapas pilnvērtīga funkcionalitāte nebūs pieejama!
/ 17.11.2022 17:11

Jēkabpils novadā uzturas 340 Ukrainas civiliedzīvotāji 44

Jēkabpils novadā uzturas 340 Ukrainas civiliedzīvotāji

Jēkabpils novadā kopš šā gada 24.februāra ir reģistrēti 723 Ukrainas civiliedzīvotāji, bet pašlaik novadā uzturas 340, no tiem – 105 bērni. Novada pašvaldība izmitina 71 iedzīvotāju, pārējie atraduši mājvietas paši vai izmitinās pie radiem un draugiem. Rudenī ukraiņu ierašanās Jēkabpils novadā ir ļoti samazinājusies, piemēram, oktobrī reģistrēti astoņi jauni bēgļi. Pašlaik pašvaldībā ir brīvas apmēram 30 vietas bēgļu izmitināšanai.

Prognozējot bēgļu pieplūdumu, iestājoties ziemai, un saistībā ar Krievijas īstenoto Ukrainas kritiskās infrastruktūras iznīcināšanu Kijevā un citās Ukrainas pilsētās, pašvaldība ir uzsākusi vēl trīs pašvaldības dzīvokļu iekārtošanu bēgļu izmitināšanas vajadzībām. Šim nolūkam pašvaldība ir lūgusi Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai apmaksāt šo pašvaldības ieguldījumu no valsts budžeta. Ja pašvaldības lūgums tiks apmierināts, novadā būs vēl 18 papildu vietas Ukrainas civiliedzīvotāju izmitināšanai.

Ukraiņu ģimenes, kurās aug pirmsskolas un skolas vecuma bērni, palīdzību var meklēt Izglītības pārvaldē, zvanot +371 652 07 054.

Lai saņemtu sociālo palīdzību, Ukrainas bēgļiem ir jāvēršas Jēkabpils novada Sociālajā dienestā, Jaunā iela 39i, tālrunis: +371 652 07 092, +371 80 020 091.

Neskaidru jautājumu gadījumā par palīdzības sniegšanu Jēkabpils novadā aicinām sazināties ar pašvaldības policiju. Diennakts režīma tālrunis: +371 652 83 888.

S
Skolnieciņš 01.12.2022 12:06
Cilvēku stulbuma dēļ gadu no gada mirst egles. Kamdēļ tās egles Ziemassvētkos cērt? Cilvēki nav bebri. Tie “garīgi apdāvinātie” grauž tās egles? Neciešu Dabas Mātes zaimotājus. ©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-(
O
Observer 21.11.2022 21:45
Apskatiet šo :https://lv.wikipedia.org/wiki/ASV_milit%C4%81ro_akciju_uzskait%C4%ABjums
m
moderna meitene 20.11.2022 17:23
Teologam Teodoram
Bez DIEVA ziņas ,nenokrīt ne mats, tad par kādiem grēkiem slāvs slāvu sit nost?
T
Teologs Teodors 20.11.2022 17:53
Svētie Raksti, Dieva Vārds , skaidri norāda, ka visas nelaimes, kas cilvēci piemeklē, ir no bezdievības.
Cilvēki gan ēd Dieva maizi, bet nepateicas Viņam, it kā Viņš būtu tukša vieta.

Ko Tu pats darītu, ja Tavs bērns Tevi ignorētu? Visticamāk, ka Tu pārstātu dot viņam kabatas naudu un citus labumus, kā arī neaizstāvētu pret ienaidniekiem un ļautu, lai viņš sajūt - kā tas ir , palikt bez svētības.

Vēro, vai mūsu pārrijušos sabiedrību nesagaida tas pats pārbaudījums... !
n
nu gan 20.11.2022 18:00
Teologs Teodors rakstija: Svētie Raksti, Dieva Vārds , skaidri norāda, ka visas nelaimes, kas cilvēci piemeklē, ir no bezdievības. Cilvēki gan ēd Dieva maizi, bet nepateicas Viņam, it kā Viņš būtu tukša vieta. Ko Tu pats darītu, ja Tavs bērns Tevi ignorētu? Visticamāk, ka Tu pārstātu dot viņam kabatas naudu un citus labumus,..
Tu nolaidi pa šķidro. Pats vismaz saprati ko uzrakstīji ? Stāv rakstīts, ka Tev nebūs Tā Kunga vārdu novazāt.
T
Teologs Teodors 20.11.2022 19:29
nu gan rakstija: Tu nolaidi pa šķidro. Pats vismaz saprati ko uzrakstīji ? Stāv rakstīts, ka Tev nebūs Tā Kunga vārdu novazāt.
Kādi , lūdzu, būtu pretargumenti? Un kur ir sacīts par ,,novazāšanu,,?
n
nu gan 20.11.2022 19:56
Teologs Teodors rakstija: Kādi , lūdzu, būtu pretargumenti? Un kur ir sacīts par ,,novazāšanu,,?
Kā kur sacīts? Manā iepriekšējā komentārā.
S
Skolnieciņš 19.11.2022 07:08
Man nepatīk, tie cilvēki, kas ķengā Ukrainu., Man nepatīk, tie cilvēki, kas ķengā Latviju. Šie cilvēki ēd Latvijas maizi, bet slavē Krieviju. Ko šie cilvēki dara te Latvijā? Kāpēc viņi sevi tā moka tik nīstā zemē? ©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-)
V
Vietējais 19.11.2022 11:01
Skolnieciņa, nejauc dažādas lietas. Valsts un tās vadītāji ir divas dažādas lietas. Ne slavēt bezjēdzīgus, bezatbildīgus valstu vadītājus, kuriem pirmajā vietā ir izdabāt savu saimnieku iegribām, pavēlēm, aizmirstot par savām valstīm, nenozīmē ķengāt to vai citu valsti. Ar Krieviju te vispār nav nekāda sakara. Ja tu man nepiekrīti, paliec pie sava, it kā vienīgā pareizā viedokļa, bet nebrauc virsū citiem. Labi padomā, pirms esi tik kategorisks
S
Skolnieciņš 20.11.2022 06:08
Vietējais rakstija: Skolnieciņa, nejauc dažādas lietas. Valsts un tās vadītāji ir divas dažādas lietas. Ne slavēt bezjēdzīgus, bezatbildīgus valstu vadītājus, kuriem pirmajā vietā ir izdabāt savu saimnieku iegribām, pavēlēm, aizmirstot par savām valstīm, nenozīmē ķengāt to vai citu valsti. Ar Krieviju te vispār nav nek..
Es lasīju La.lv komentāru autoru naida tērcītēs. Bija tāda sajūta, ka atrodos trakomājā.
K
Kritiķis 20.11.2022 14:45
Skolnieciņš rakstija: Es lasīju La.lv komentāru autoru naida tērcītēs. Bija tāda sajūta, ka atrodos trakomājā.
Lai rastos sajūta, ka atrodies trakomājā , pietiek ar vienu Skolnieciņu.

PS.
Bet ,,naida tērcītes,, , Skolnieciņ, var rasties arī no tam vien, ja labi pazīsti ukraiņus. Reālajā dzīvē, nevis kā biklus , uz manipulāciju vērstus ciemiņus
K
Kritiķis 20.11.2022 17:55
Tev nepatīk cilvēki, kas ķengā Ukrainu, bet Tev ļoti patīk cilvēki, kas ķengā Krieviju.
Ievēro, visa Tava runa ir vieni vienīgi histēriski uzbrukumi.
Esi pats svēts un tad rādi uz citu grēkiem!
p
piebilde Kritiķim 21.11.2022 10:27
Kritiķis rakstija: Tev nepatīk cilvēki, kas ķengā Ukrainu, bet Tev ļoti patīk cilvēki, kas ķengā Krieviju. Ievēro, visa Tava runa ir vieni vienīgi histēriski uzbrukumi. Esi pats svēts un tad rādi uz citu grēkiem!
Tikai viens fakts. Ukrainā iebruka Krievijas armija un tās mežonīgās izdarības ir vispār zināmas pasaulei. Man pietiek ar krievu propagandista paziņojumu TV , ka ukraiņu bērni ir slīcināmi vai dedzināmi. Piedod man nezinošam, bet negribu zināt, kādi Tev iebildumi pret ukraiņiem. Pie tā arī paliksim, diskusija būtu bezjēdzīga.
K
Kritiķis 21.11.2022 15:56
piebilde Kritiķim rakstija: Tikai viens fakts. Ukrainā iebruka Krievijas armija un tās mežonīgās izdarības ir vispār zināmas pasaulei. Man pietiek ar krievu propagandista paziņojumu TV , ka ukraiņu bērni ir slīcināmi vai dedzināmi. Piedod man nezinošam, bet negribu zināt, kādi Tev iebildumi pret ukraiņiem. Pie tā arī paliksim,..
Patīkami runāt ar patiesu demokrātu, kurš pasaka savu viedokli un tad pārtrauc diskusiju, jo oponentu uzskata par ,,bezjēdzīgu,,.
Bet atceries, ka Sadama Huseina ķīmiskie ieroči arī bija ,, vispār zināmi pasaulei,, , taču izrādījās, ka tos nekur nevar atrast.
i
iejaukšos jūsu sarunā 21.11.2022 16:19
Kritiķis rakstija: Patīkami runāt ar patiesu demokrātu, kurš pasaka savu viedokli un tad pārtrauc diskusiju, jo oponentu uzskata par ,,bezjēdzīgu,,. Bet atceries, ka Sadama Huseina ķīmiskie ieroči arī bija ,, vispār zināmi pasaulei,, , taču izrādījās, ka tos nekur nevar atrast.
Bet tavs salīdzinājums ir tukša un neveikla demagoģija, jo Huseina lidmašīnas tomēr veica uzlidojumus kurdu apdzīvotajām teritorijām, neraugoties uz ANO aizliegumu, Huseina armija iebruka Kuveitā , tiesa, no tās tika ātri vien padzīta. Ukraina neuzbruka Krievijai. Lieki nepūlies būt par advokātu Krievijai. Teikšu es arī, ka tev jāmeklē cits sarunas biedrs, tev pašvaks līmenis.
O
Observer 18.11.2022 10:52
Interesanta ziņa no laikraksta Diena - ,,trampisti esot aicinājuši veikt Ukrainai sūtītās palīdzības auditu, jo viņiem radušās šaubas par tās lietderīgu izmantojumu.
Interesanti, ko uz šo atbildēs ,,baidenisti,,
Bet viens ir skaidrs - Latvija darīs visu iespējamo, lai Donalds Tramps nekļūtu par ASV prezidentu.
S
Skolnieciņš 18.11.2022 15:07
Observer, un? Un Tu par šo ziņu priecājies? ASV demokrātijas modelis atšķiras no Eiropā pieņemtā. Bet kopš kura laika ir trampisti un baidenisti? Ir taču republikāņi un demokrāti. Citas frakcijas es nezinu. Tu gadījumā neesi šos jaunvārdus smēlies no Krievijas ziņām? Jo tieši krievi ir apmāti ar ASV tik ļoti, ka bez ASV krieviem nebūtu ko ziņās rādīt.
Ar cieņu, Skolnieciņš
O
Observer 18.11.2022 15:20
Skolnieciņš rakstija: Observer, un? Un Tu par šo ziņu priecājies? ASV demokrātijas modelis atšķiras no Eiropā pieņemtā. Bet kopš kura laika ir trampisti un baidenisti? Ir taču republikāņi un demokrāti. Citas frakcijas es nezinu. Tu gadījumā neesi šos jaunvārdus smēlies no Krievijas ziņām? Jo tieši krievi ir apmāti ar ASV..
Ja Skolnieciņš savā domāšanā nebūtu tik vienkāršs , bet tomēr tik patriotiski straujš, viņš rūpīgi izlasītu tekstu un redzētu , ka ,,šo jaunvārdu,, - ,,trampists,, lieto Latvijas laikraksts ,,Diena,,.
Skolnieciņš taču neapšauba laikrakstu ,,Diena,,?
,,Baidenistus,, gan es izdomāju pats, bet aicinu ievērot, ka tas ir tikai atvasinājums no vārda, kādā ,,Diena,, nicīgi dēvē ASV prezidentu Donaldu Trampu.
Patiešām, kas gan ir Tramps ? Sīks knislis!
V
Vietējais 18.11.2022 16:44
Observer rakstija: Ja Skolnieciņš savā domāšanā nebūtu tik vienkāršs , bet tomēr tik patriotiski straujš, viņš rūpīgi izlasītu tekstu un redzētu , ka ,,šo jaunvārdu,, - ,,trampists,, lieto Latvijas laikraksts ,,Diena,,. Skolnieciņš taču neapšauba laikrakstu ,,Diena,,? ,,Baidenistus,, gan es izdomāju pats, bet aicinu i..
Es pilnīgi piekrītu kardiologa Andreja Ērgļa nesen TV raidījumā teiktajam,ka neskatoties ne uz ko ,nevajag idealizēt Ukrainu un tās valdību.Parastajiem cilvēkiem no Ukrainas iespēju robežās ir jāpalīdz.Es piederu pie tiem,kuri uzskata,ka būtu jāmeklē kompromisi sarunu veidā,lai ātrāk izbeigtu karu.Ieroču grūšana Ukrainā,lozungi līdz pēdējam...,katru dienu mirst,tiek sakropļoti simtiem cilvēku,tiek grautas mājas,tilti un citi objekti,karam beigas neredz.Beigās cena tādai karošanai var būt ļoti augsta.
O
Observer 18.11.2022 17:14
Vietējais rakstija: Es pilnīgi piekrītu kardiologa Andreja Ērgļa nesen TV raidījumā teiktajam,ka neskatoties ne uz ko ,nevajag idealizēt Ukrainu un tās valdību.Parastajiem cilvēkiem no Ukrainas iespēju robežās ir jāpalīdz.Es piederu pie tiem,kuri uzskata,ka būtu jāmeklē kompromisi sarunu veidā,lai ātrāk izbeigtu karu.I..
Lai gan Andrejs Ērglis ir cienījams cilvēks un viņa viedoklis arī ir cienījams... varētu tomēr vēlēties, lai šādas prātīgas politiskas domas izteiktu politiķi, nevis sabiedrībā atzīti mediķi , mākslinieki un mūziķi.
Visu cieņu Ērglim, bet es būtu priecīgāks šādu nosvērtu runu saklausīt no politiķa, kurš piekļuvis pie reālām manas dzīves ietekmēšanas svirām.
Ir nožēlojami redzēt, kā Vašingtonā, Maskavā, Briselē un Rīgā pēkšņi tiek pieprasīts, lai nabaga estrādes mākslinieks ieņem konkrētu politisku pozīciju.
Kā viena operdziedātāja , kas par 80% sastāv no mūzikas vien, kā viņa vispār var ko zināt par starptautisko problemātiku?
V
Vietējais 18.11.2022 18:16
Observer rakstija: Lai gan Andrejs Ērglis ir cienījams cilvēks un viņa viedoklis arī ir cienījams... varētu tomēr vēlēties, lai šādas prātīgas politiskas domas izteiktu politiķi, nevis sabiedrībā atzīti mediķi , mākslinieki un mūziķi. Visu cieņu Ērglim, bet es būtu priecīgāks šādu nosvērtu runu saklausīt no politiķa, ..
Atklāti savas domas,savu viedokli spējīgi paust tikai tādi politiķi,kuri ir personības,reāli līderi.Bet cik mums tādu vispār ir ? Līdzjūtību pie reizes varu izteikt AS vēlētājiem,kuri noticēja šai brigādei.Būs pārmaiņas,būs reāla ekonomikas izaugsme,jāmaina premjers ... .Tagad kaut ko ķepurojas,bet gatavi likties vienā gultā ar vienotību... .Izskatās,ka viņu veidojums tikai par 5 kapeikām labāks par Kaimiņa izbijušo veidojumu.Lai valstī būtu reāla attīstība,vienotība,neskatoties ne uz ko būtu atstājama opozīcijā,cita ceļa vienkārši nav.
a
arī vietējais 18.11.2022 19:07
Vietējais rakstija: Atklāti savas domas,savu viedokli spējīgi paust tikai tādi politiķi,kuri ir personības,reāli līderi.Bet cik mums tādu vispār ir ? Līdzjūtību pie reizes varu izteikt AS vēlētājiem,kuri noticēja šai brigādei.Būs pārmaiņas,būs reāla ekonomikas izaugsme,jāmaina premjers ... .Tagad kaut ko ķepurojas,bet ..
Štrunts ar visiem trampiem un citiem baideniem, abi veci penši un ko var gribēt. Bet es ne par to, bet pat mūsu penšiem no AS, kas iespruka Saeimā, pat Sesks, Brikmanis u.t.t. Pīlēns nav deputāts, jo pēc liepājnieku apgalvojuma nebalotējās, jo zināja , ka tiks svītrots, piemērus nepiesaukšu.:)) AS vajag naudīgās ministrijas, ko iesāks ar Veselības ministriju, kas nemitīgi ir lūdzēja lomā? Kolektīvā atbildība, aha vajag kolhozniecisko gaisotni, kad visi atbild par visu, bet faktiski neviens ne par ko. Ar AS iekrita daudzi vēlētāji.
T
Teologs Teodors 18.11.2022 19:33
arī vietējais rakstija: Štrunts ar visiem trampiem un citiem baideniem, abi veci penši un ko var gribēt. Bet es ne par to, bet pat mūsu penšiem no AS, kas iespruka Saeimā, pat Sesks, Brikmanis u.t.t. Pīlēns nav deputāts, jo pēc liepājnieku apgalvojuma nebalotējās, jo zināja , ka tiks svītrots, piemērus nepiesaukšu.:)) AS v..
Jūs veltīgi ilgojieties pēc Saulveža, kas mūs visus ievedīs laimīgā nākotnē.
Patiesībā šai tautai ir vajadzīgs tikai un vienīgi Jēzus no Nācaretes.
Tik ilgi, cik šo nesapratīsiet , tik ilgi arī sitīsieties kā mušas pret stiklu.
S
Skolnieciņš 19.11.2022 07:03
Teologs Teodors rakstija: Jūs veltīgi ilgojieties pēc Saulveža, kas mūs visus ievedīs laimīgā nākotnē. Patiesībā šai tautai ir vajadzīgs tikai un vienīgi Jēzus no Nācaretes. Tik ilgi, cik šo nesapratīsiet , tik ilgi arī sitīsieties kā mušas pret stiklu.
Vispār Dievu un Dieviešu ir ļoti, ļoti daudz. Un kristiešu Dievs Jahve/Jehova, kas pēc būtības ir ebreju cilts Dievs Jahve/Jehova, nav vienīgais Dievs. Un katrs cilvēks drīkst brīvi izvēlēties, kuram Dievam vai kurai Dievietei ticēt, bet kam neticēt. Katrs cilvēks drīkst brīvi izvēlēties sev tīkamāko Dievu panteonu. Tāds ir mans viedoklis. Priecīgu 18. novembri!
Ar cieņu, Skolnieciņš
©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-)
P.S. Tu, protams, drīksti ticēt, kam vien vēlies. Arī rabīnam Jēzum Kristum un ebreju cilts Dievam Jahvem (Dievam Jehovam). Tā ir Tava dzīve un Tava izvēle. Tās ir Tavas cilvēktiesības.
S
Skolnieciņš 19.11.2022 07:04
Es melnsvārčiem neticu. Es ticu Sentēvu Dieviem. Politeisms man ir tuvāks par liekulīgajām un melīgajām ābramiskajām reliģijām. Svētīgi, Skolnieciņš
S
Skolnieciņš 19.11.2022 07:06
Teologs Teodors rakstija: Jūs veltīgi ilgojieties pēc Saulveža, kas mūs visus ievedīs laimīgā nākotnē. Patiesībā šai tautai ir vajadzīgs tikai un vienīgi Jēzus no Nācaretes. Tik ilgi, cik šo nesapratīsiet , tik ilgi arī sitīsieties kā mušas pret stiklu.
Vai Tev ir pierādījumi, ka rabīns Jēzus Kristus vispār jebkad eksistēja? Un pat ja viņš eksistēja, viņš tik un tā pielūdza ebreju cilts Dievu Jahvi (Dievu Jehovu). Olimpa kalna Dievi deva senajiem grieķiem demokrātiju. Bet ko deva Dievs Jahve/Jehova? Viduslaikus??? Ar cieņu, Skolnieciņš P.S. Tu protams var ticēt, kam vien vēlies. Tās ir Tavas cilvēktiesības.
S
Skolnieciņš 19.11.2022 07:07
Teologs Teodors rakstija: Jūs veltīgi ilgojieties pēc Saulveža, kas mūs visus ievedīs laimīgā nākotnē. Patiesībā šai tautai ir vajadzīgs tikai un vienīgi Jēzus no Nācaretes. Tik ilgi, cik šo nesapratīsiet , tik ilgi arī sitīsieties kā mušas pret stiklu.
Pati senebreju mitoloģija kopā ar ebreju monoteismu ir visai pretrunīga, liekulīga un paštaisna (es teiktu stūrgalvīga sliktā nozīmē). Kristiešu Dievs ir tas pats ebreju cilts Dievs Jahve/Jehova, un viņš ir ļauns, ja vērīgi palasa Bībeli. Tad arī nav jābrīnās par viņa sekotāju darbiem un nedarbiem. Ar cieņu, Skolnieciņš
T
Teologs Teodors 19.11.2022 09:35
Skolnieciņš rakstija: Pati senebreju mitoloģija kopā ar ebreju monoteismu ir visai pretrunīga, liekulīga un paštaisna (es teiktu stūrgalvīga sliktā nozīmē). Kristiešu Dievs ir tas pats ebreju cilts Dievs Jahve/Jehova, un viņš ir ļauns, ja vērīgi palasa Bībeli. Tad arī nav jābrīnās par viņa sekotāju darbiem un nedarbiem. ..
Ja kāds vēlas zināt, ko nozīmē samaitāts cilvēka prāts ... palasiet Skolnieciņa tekstus!
Vēl lielāku jucekli un melu kokteili gandrīz nav iespējams iedomāties.
Bet Dieva pacietība ir liela un Viņš arī Skolnieciņam dod iespēju atgriezties, jo Kristus ir samaksājis arī par Skolnieciņu.
Pēc astoņiem gadiem Skolnieciņš kļūs par kristīgu mācītāju, tad varēsim dzirdēt daudz interesanta.

Bet pagaidām, ja jums jūsu dzīvība ir dārga, ejiet šiem satrauktā neprātā radītajiem tekstiem garām!

Lai Dievs jūs visus svētī un pasargā un dod mieru šajā baiļu pārpilnajā laikā!
Āmen!
S
Skolnieciņš 19.11.2022 10:36
Teologs Teodors rakstija: Ja kāds vēlas zināt, ko nozīmē samaitāts cilvēka prāts ... palasiet Skolnieciņa tekstus! Vēl lielāku jucekli un melu kokteili gandrīz nav iespējams iedomāties. Bet Dieva pacietība ir liela un Viņš arī Skolnieciņam dod iespēju atgriezties, jo Kristus ir samaksājis arī par Skolnieciņu. Pēc astoņiem ga..
Es neticu jūdu rabinātam. Ebreji, protams, dzīkst bez jebkādiem ierobežojumiem ticēt savas cilts Dievam Jahvem jeb Dievam Jehovam. Un arī ebreji brīvi drīkst godāt rabīnu Jēzu Kristu. Tās ir ebreju tautas likumīgās cilvēktiesības un cilvēkbrīvības. Tomēr uzpiest jūdaismu gojiem (neebrejiem) kristietības veidolā ir pretlikumīgi un sodāmi. Baltu tautas nekad nav ticējuši jūdu rabinātam. Baltu tautām ir savi Dievi un savas Dievietes. Ebreju cilts Dieva Jahves pakalpojumi baltu tautām nav vajadzīgi!!!
Ar cieņu, Skolnieciņš
a
arī vietējais 19.11.2022 10:37
Teologs Teodors rakstija: Jūs veltīgi ilgojieties pēc Saulveža, kas mūs visus ievedīs laimīgā nākotnē. Patiesībā šai tautai ir vajadzīgs tikai un vienīgi Jēzus no Nācaretes. Tik ilgi, cik šo nesapratīsiet , tik ilgi arī sitīsieties kā mušas pret stiklu.
A, no kura novada ir Tavs Jēzus no Nācaretes ? Kurā partijā sastāv un vai jau ir kādreiz bijis deputāts ?
a
arī vietējais 19.11.2022 10:39
Teologs Teodors rakstija: Jūs veltīgi ilgojieties pēc Saulveža, kas mūs visus ievedīs laimīgā nākotnē. Patiesībā šai tautai ir vajadzīgs tikai un vienīgi Jēzus no Nācaretes. Tik ilgi, cik šo nesapratīsiet , tik ilgi arī sitīsieties kā mušas pret stiklu.
A, no kura novada ir Tavs Jēzus no Nācaretes ? Kurā partijā sastāv un vai jau ir kādreiz bijis deputāts ?
T
Teologs Teodors 20.11.2022 17:47
Skolnieciņš rakstija: Vai Tev ir pierādījumi, ka rabīns Jēzus Kristus vispār jebkad eksistēja? Un pat ja viņš eksistēja, viņš tik un tā pielūdza ebreju cilts Dievu Jahvi (Dievu Jehovu). Olimpa kalna Dievi deva senajiem grieķiem demokrātiju. Bet ko deva Dievs Jahve/Jehova? Viduslaikus??? Ar cieņu, Skolnieciņš P.S. Tu prot..
Jēzus Kristus vārdā cilvēki ir tikuši atbrīvoti no alkoholisma , narkomānijas un citām apsēstībām.
Bet Tavi slotas kāta dievekļi , par kuriem Tev arī nav nekādu pierādījumu, neko tādu nespēj.
Vai Ernesta Brastiņa murgi var tikt uzskatīti par ,,pierādījumu,,?

Kristieši , turpretim, zina, ka Svētajos Rakstos pats Dievs ir atklājis pierādījumu par savu eksistenci.
Palasi Pāvila vēstuli Romas draudzei 1. nodaļu!
S
Skolnieciņš 20.11.2022 20:43
Teologs Teodors rakstija: Jēzus Kristus vārdā cilvēki ir tikuši atbrīvoti no alkoholisma , narkomānijas un citām apsēstībām. Bet Tavi slotas kāta dievekļi , par kuriem Tev arī nav nekādu pierādījumu, neko tādu nespēj. Vai Ernesta Brastiņa murgi var tikt uzskatīti par ,,pierādījumu,,? Kristieši , turpretim, zina, ka Svētajos ..
Mūsu vietējie jūdi nekad nerunās par kara noziedznieka ebreja un cionista Simona Šustina biogrāfiju. Un arī par Vjatlaga nāves nometni Simona Šustina tautieši klusēs, it ne vārda neizdvesīs sakarā ar šiem traģiskajiem notikumiem. Ebreji, protams, ir cietuši Otrajā pasaules karā gan no komunistu, gan no nacistu režīmiem. Tomēr der zināt, ka čekas (toreiz NKVD) represīvās mašinērijas augšdaļā strādāja ebreju tautības biedri. Un viņu pēcnācēji - bērni un mazbērni - tagad apmeklē sinagogas un ik uz stūra kladzina par seno ebreju kultūru. Vēsture ir pretrunīga. Piemēram, čigāni jeb romu tauta cieta no šiem totalitārajiem režīmiem krietni vairāk par ebrejiem (vismaz PSRS teritorijā). Padomju Krievijai nepatika čigānu jeb romu tautas brīvdomīgais dzīvesveids, tāpēc viņus sagaidīja represijas un citas likstas pat pēc Otrā pasaules kara beigām. Savukārt, ebreji kļuva par svētajiem mocekļiem un monopolizēja visu žēlsirdības tirgu. Lūk, visa vēsture. Par latviešu tautas ciešanām es šoreiz nerunāš...
S
Skolnieciņš 20.11.2022 20:44
Teologs Teodors rakstija: Jēzus Kristus vārdā cilvēki ir tikuši atbrīvoti no alkoholisma , narkomānijas un citām apsēstībām. Bet Tavi slotas kāta dievekļi , par kuriem Tev arī nav nekādu pierādījumu, neko tādu nespēj. Vai Ernesta Brastiņa murgi var tikt uzskatīti par ,,pierādījumu,,? Kristieši , turpretim, zina, ka Svētajos ..
Kristīgo kuces dēl, pirmos 3 kristietības baušļus Tu esi iegaumējis. Ar savu necieņu un naidu pret Sentēvu Dieviem - senajiem Dieviem un senajām Dievietēm - Tu apliecini savu manu vārdu patiesumu. Tu cieni tikai ebreju cilts Dievu Jahvi (Dievu Jehovu), bet citus Dievus un Dievietes Tu nievā. Taču pārējos kristietības baušļus, kristīgo kuces dēl, Tu nespēj ievērot.
1. Es esmu Tas Kungs, tavs Dievs, tev nebūs citus dievus turēt Manā priekšā.
2. Tev nebūs Tā Kunga, sava Dieva, Vārdu nelietīgi valkāt, jo Tas Kungs neatstās nesodītu,
kas Viņa Vārdu nelietīgi valkā.
3. Piemini sabata dienu, ka tu to svētī.
1. Я Господь, Бог твой, Который вывел тебя из земли Египетской, из дома рабства;
да не будет у тебя других богов пред лицом Моим.
2. Не делай себе кумира и никакого изображения того, что на небе вверху, и что на
земле внизу, и что в воде ниже земли; не поклоняйся им и не служи им, ибо Я
Господь, Бог твой, Бог ревнитель, наказывающий дет...
S
Skolnieciņš 20.11.2022 20:45
Teologs Teodors rakstija: Jēzus Kristus vārdā cilvēki ir tikuši atbrīvoti no alkoholisma , narkomānijas un citām apsēstībām. Bet Tavi slotas kāta dievekļi , par kuriem Tev arī nav nekādu pierādījumu, neko tādu nespēj. Vai Ernesta Brastiņa murgi var tikt uzskatīti par ,,pierādījumu,,? Kristieši , turpretim, zina, ka Svētajos ..
Senāk tagadējās Palestīnas un Izraēlas teritorijā dzīvoja septiņas tautas – kānaānieši, hetieši, amorieši, ferisieši, chīvieši jebusieši – līdz brīdim, kad ebreju cilts Dievs Jahve ebrejiem apsolīja piena un medus upes. Mozus otrā grāmata (saukta EXODUS) 3. nodaļa 8. rindkopa: «Es esmu nolaidies, lai viņus izglābtu no ēģiptiešu rokām un tos izvestu no šīs zemes uz labu un plašu zemi, kur piens un medus tek, kānaāniešu, hetiešu, amoriešu, ferisiešu, chīviešu un jebusiešu zemi.». Un ebreji sekoja ebreju cilts Dieva Jahves norādījumiem ar fanātisku degsmi. Mozus piektā grāmata (saukta DEUTERONOMIUM) 21. nodaļas 16., 17. un 18. rindkopa: «Turpretī no šo kaimiņu tautu pilsētām, ko tas Kungs, tavs Dievs, tev dos tavās rokās, tev neko nebūs atstāt dzīvu, kam vien ir dzīva dvaša. Bet iznīcības lāsta piepildījumā tev ir jāiznīcina hetieši un amorieši, kānaānieši un ferisieši, hīvieši un jebusieši, kā tas Kungs. Tavs Dievs, tev ir pavēlējis. Lai tie jūs neiemācītu atdarināt visas tās negantības,...
T
Teologs Teodors 21.11.2022 16:00
Skolnieciņš rakstija: Mūsu vietējie jūdi nekad nerunās par kara noziedznieka ebreja un cionista Simona Šustina biogrāfiju. Un arī par Vjatlaga nāves nometni Simona Šustina tautieši klusēs, it ne vārda neizdvesīs sakarā ar šiem traģiskajiem notikumiem. Ebreji, protams, ir cietuši Otrajā pasaules karā gan no komunistu, gan..
Skolnieciņa galvenais arguments pret kristietību ir Soimina Šustina personas kritika.
Ikreiz, kad Skolnieciņam pietrūkst argumentu, viņš ceļ no apcirkņiem ārā Šustinu ... uz saceļ lielu troksni, tā arī nekad neko nepierādot.
Bet tāda jau ir Melu tēva daba un viņa kalpi rīkojas līdzīgi.
P
Pepe 17.11.2022 20:50
At ko viņi nodarbojas? Vai bērni apmeklē skolu? Nu kur tik skopa informācija?
z
zinātājs 18.11.2022 09:50
Arī man to gribētos uzzināt, un citiem arī, lai neklīstu apkārt neglītas tenkas, ka neatklātais un vēl pa Jēkabpili, upurus meklēdams, un klīstošais izvarotājs esot no viņējiem.
N
Neķītrais masāžists 17.11.2022 19:25
Ukrainā ziemā nekas labāks nepaliks, bet bēgļi toč uz ziemeļiem nebēgs. Mēģinās tikt uz siltākām zemēm.
D
Distihs 17.11.2022 18:50
Ukraiņi te nebaidās,
Bet ar naudu nesvaidās.
S
Skolnieciņš 17.11.2022 18:43
Šodien ir kara 267. diena. Tomēr es ticu, ka Ukraina padzīs Krievijas zaldātus no savas teritorijas. Fašistiskās Krievijas/Putina Krievijas armija taps sakauta lupatu lēveros. Krievija kritīs. Bet Ukraina bija, ir un būs.
Ar cieņu pret Ukrainas varoņiem – Ukrainas aizstāvjiem –, Skolnieciņš
©Skolnieciņš 1999-bezgalība ;-)
S
Skolnieciņš 17.11.2022 18:39
Paldies Jēkabpils novada domei par lielo pašatdevi, uzņemot bēgļus no kara plosītās Ukrainas. Lai Dievi jūs svētī! Lai Dievi jūs pasargā no ļauna! Svētīgi!
Ar cieņu, Skolnieciņš
©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-)
Skolnieciņš® ™Skolnieciņš
Latvju Dievi mūžam viedi.
Dievturība vienmēr dzīva.
J
Jefiņš 17.11.2022 18:10
Kā uzturas ? Uzturas vai dzīvo ?
A
Astro 17.11.2022 17:55
Nesūdzas par savu dzīvi,
Jūtas novadiņā brīvi.

Pirms komentē

Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai  ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese  tiek saglabāta.

Noteikumi ->