Jūsu pārlūks ir novecojis, līdz ar to šīs lapas pilnvērtīga funkcionalitāte nebūs pieejama!
/ 18.04.2023 15:54

Jēkabpils apkārtnē noslepkavota sieviete; slepkava vēl tiek meklēts 39

Jēkabpils apkārtnē noslepkavota sieviete; slepkava vēl tiek meklēts
Skatīt video

Svētdien Valsts policija izplatīja informāciju, ka aizdomās par smaga nozieguma izdarīšanu Jēkabpils apkārtnē tiek meklēts 1970.gadā dzimušais Leons Rusiņš (pielikumā – foto). Tagad likumsargi informē, ka persona tiek meklēta aizdomās par slepkavību. Aizvadītās svētdienas, 16.aprīļa, pēcpusdienā Jēkabpils novadā, uz kāda nomaļa autoceļa lauku apvidū, vīrietis nodarījis nāvējošus miesas bojājumus 1983.gadā dzimušai sievietei un notikuma vietu pametis. Notikušajam bijuši aculiecinieki. Policijā skaidro, ka aizdomās turamais un upuris bijuši savā starpā pazīstami, agrāk dzīvojuši kopā, un ka vīrietis pret sievieti jau iepriekš izrādījis agresiju.

“Konflikts ir ilgstošs,” stāsta Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes priekšnieks Lauris Arājs. “Personas ir vairākkārt nonākušas tiesībsargājošo institūciju redzeslokā, tostarp arī par tiesas nolēmuma pārkāpšanu – par aizsardzību pret vardarbību.”

Lielākoties vīrietis savu agresiju pret sievieti izrādīja, izmantojot sakaru līdzekļus un sociālo tīklu vietnes, tostarp pastarpināti aizvainojot citas, ar sievieti saistītas personas. Policijas pārstāvji uzsver, ka ir mēģinājuši sievieti aizsargāt, reaģējot uz katru no likumpārkāpumiem.

Lauris Arājs skaidro: “Šī persona ir bijusi aizturēta, viņai ir bijis piemērots drošības līdzeklis – apcietinājums, bet jāsaka, ka likums neparedz ilgstošu brīvības atņemšanu par likumpārkāpumiem, kas kvalificēti kā pārkāpumi par tiesas nolēmumu par aizsardzību pret vardarbību. Maksimālais sods ir paredzēts – īslaicīga brīvības atņemšana uz trim mēnešiem. Bija gan drošības līdzeklis piemērots, ko policija piemēroja, gan arī šī persona ir bijusi notiesāta. Vēlāk praktiski visa šī draudēšana, visi iesniegumi, kas saņemti, ir reģistrēti policijā un attiecīgi vērtēti gan individuāli, gan pēc kopības. Tur ir virkne kriminālprocesu uzsākti, gan arī administratīvo pārkāpumu procesi. Diemžēl nepaspējām aizturēt, līdz notika šīs negatīvās sekas.”

Precīzu slepkavības vietu policijā neatklāj, tāpat vēl nav informācijas par priekšmetu, ar kuru sievietei tika nodarīti nāvējošie miesas bojājumi. Uzsāktā kriminālprocesa laikā likumsargi turpina izmeklēšanu un meklē aizdomās turamo Leonu Rusiņu. Policija aicina atsaukties personas, kuru rīcībā ir jebkāda informācija par vīrieša iespējamo atrašanās vietu vai kāda cita, viņa meklēšanai derīga informācija. Vīrietis var būt neprognozējams un bīstams, tāpēc iedzīvotāji aicināti būt uzmanīgiem, pašiem neveikt aizturēšanas pasākumus, bet ziņot policijai, zvanot uz tālruņa numuru 110 vai 67 006 736.

Turpinās aktīva izmeklēšana un personas meklēšanas pasākumi. Šobrīd izmeklēšanas interesēs plašākus komentārus Valsts policija nesniedz.

N
Niks 25.04.2023 15:51
Ja Leons Rusiņš būtu notverts un ieslodzīts, ja tiesa un policija būtu darījusi visu iespējamo un pat mazliet vairāk nekā iespējams, sieviete būtu dzīva. Bet šoreiz tiesa bezdarbībā (vai mazdarbībā) vaino policiju, policija - tiesu. “(..) tiesa ir veikusi visas procesuālās darbības, lai nodrošinātu tiesvedībā esošo krimināllietu izskatīšanu, diemžēl Valsts policija nav veikusi nepieciešamās procesuālās darbības,” par tiesvedībā esošajām Rusiņa lietām raidījumam “De facto” raksta Zemgales rajona tiesas priekšsēdētāja Līga Ašmane. Savukārt policija brīnās, ka tiesa nevērsās pret Rusiņu tad, kad viņa atrašanās vieta bija zināma, proti, kad viņš atradās cietumā.
j
jopj 19.04.2023 14:49
Ja viņš strādāja, kā kolektīvs viņu raksturo ? Vai bērni ir viņa? Varbūt nav psihiski vesels?
R
RSHA 4. nodaļa 21.04.2023 14:49
Raksturs nordisks, ar darba kolēģiem izpalīdzīgs,labs sportists, kompromitējoši sakari nav novēroti, pret reiha ienaidniekiem nesaudzīgs.
m
murgs 19.04.2023 11:44
kamēr Jēkabpilī nav līķis - tikmēr policija NEKO NEDARA!
sievietes jau sāk sūdzēties, kad saņem draudus, un meklē aizsardzību... bet mūsējiem pofig!
kamēr līķa nav - nav jēgas iejaukties - vai ne?????
O
Observer 19.04.2023 11:54
Cien. Murgs, ja Tu pats būtu policists un pieredzētu to, ka ,,sievietes sāk sūdzēties,, bet otrā dienā paņem atpakaļ savu iesniegumu atstājot policistus muļķa lomā... un ja Tu to piedzīvotu reizes piecas... tad sestajā reizē Tu padomātu , pirms mesties aizstāvēt katru sūdzētāju.
O
Observer 19.04.2023 12:30
Observer rakstija: Cien. Murgs, ja Tu pats būtu policists un pieredzētu to, ka ,,sievietes sāk sūdzēties,, bet otrā dienā paņem atpakaļ savu iesniegumu atstājot policistus muļķa lomā... un ja Tu to piedzīvotu reizes piecas... tad sestajā reizē Tu padomātu , pirms mesties aizstāvēt katru sūdzētāju.
Un tos, kuri ielika man divus mīnusus , es aicinu padomāt, kur paliek tā izslavētā ,,sieviešu gudrība,, ar kuru dažas daudzkārt tā lepojas un vīpsnā, ka viņām , lūk, nepatīk ,,vājie,, , bet biksītes sametās slapjas ,,sliktos zēnus,, tikai ieraugot vien?
Kas tev lika sapīties ar brutālu varmāku? Vajadzēja taču likt lietā savu diženo sievišķo intuīciju !
Cik tūkstoši policistu ir nepieciešami, lai nosargātu katru beibi?
J
Jocīgie 19.04.2023 12:36
Observer rakstija: Cien. Murgs, ja Tu pats būtu policists un pieredzētu to, ka ,,sievietes sāk sūdzēties,, bet otrā dienā paņem atpakaļ savu iesniegumu atstājot policistus muļķa lomā... un ja Tu to piedzīvotu reizes piecas... tad sestajā reizē Tu padomātu , pirms mesties aizstāvēt katru sūdzētāju.
Tu debīls vai kā? Jebkurš iesniegums ir jāizskata un jānoved līdz rezultātam! Ja savu darbu dara ķap ļap, tad , protams, staigāsim pāri līķu kaudzēm, kamēr neskars pašus!
O
Observer 19.04.2023 14:18
Jocīgie rakstija: Tu debīls vai kā? Jebkurš iesniegums ir jāizskata un jānoved līdz rezultātam! Ja savu darbu dara ķap ļap, tad , protams, staigāsim pāri līķu kaudzēm, kamēr neskars pašus!
Jocīgais, ja Tu nesaproti, ka policists nevar veikt nekādas darbības bez apdraudētās personas iesnieguma, tad padomā, vai man piedēvētā diagnoze neattiecas uz Tevi pašu.
Šodien sieviete atnāk ar iesniegumu, bet rīt jau viņa ir pārdomājusi.
J
Jocīgie 19.04.2023 15:31
Observer rakstija: Jocīgais, ja Tu nesaproti, ka policists nevar veikt nekādas darbības bez apdraudētās personas iesnieguma, tad padomā, vai man piedēvētā diagnoze neattiecas uz Tevi pašu. Šodien sieviete atnāk ar iesniegumu, bet rīt jau viņa ir pārdomājusi.
Baigi feini dzīvojas visādiem jobnutiem klekeriem. Nav iesnieguma, nav jāuztraucas par atbildību. No otras puses , kad uzraksti iesniegumu, un atkal nekā. Dieva vaļa! Kā būs , tā būs!
S
Suns 19.04.2023 09:42
Policijas atrunas! Bija tik daudz lietu un pārkāpumu, tad nozīmē, ka tas tips sievieti terorizēja dienu no dienas. Kārtējo reizi policija nav nostrādājusi.
m
murgs 19.04.2023 11:46
brīnums, ka vispār to liek ziņās! Jēkabpilī tak viss ir labi! un visiem jātur mutes!
O
Observer 19.04.2023 11:51
Cien. Suns, Tu pastrādā policijā vienu nedēļu un gaudosi jau citās toņkārtās.

Pilnīgi iespējams, ka policisti kādu sīkumu nepaveica, bet tas nav būtiski. Būtiski ir tas, ka policija neražo likumus.
Ja policists kaut ko izdarīs N-E P-Ē-C I-N-S-T-R-U-K-C-I-J-A-S ... tā, aiz labas sirds , viņam būs trīsreiz lielākas nepatikšanas , nekā tam sievu sitējam.
Ja likumdevējs nav izdarījis savu darbu, tad prasīt no policijas, lai tā kompensētu likumdevēja brāķi ar savu varonību un pašaizliedzību ir vismaz naivi.
S
Suns 19.04.2023 12:57
Observer rakstija: Cien. Suns, Tu pastrādā policijā vienu nedēļu un gaudosi jau citās toņkārtās. Pilnīgi iespējams, ka policisti kādu sīkumu nepaveica, bet tas nav būtiski. Būtiski ir tas, ka policija neražo likumus. Ja policists kaut ko izdarīs N-E P-Ē-C I-N-S-T-R-U-K-C-I-J-A-S ... tā, aiz labas sirds , viņam būs trī..
Ne***uj. Izlasi policista teikto, ka- nepaspējām aizturēt. Tas nozīmē, ka bija pamats līdz slepkavībai aizturēt, bet nepaspēja redziet. Policijas pienākums ir arī darboties tā, lai novērstu pārkāpumus nevis tikai darboties tad,kad jau ir līķis
O
Observer 19.04.2023 15:04
Suns rakstija: Nebļauj. Izlasi policista teikto, ka- nepaspējām aizturēt. Tas nozīmē, ka bija pamats līdz slepkavībai aizturēt, bet nepaspēja redziet. Policijas pienākums ir arī darboties tā, lai novērstu pārkāpumus nevis tikai darboties tad,kad jau ir līķis
Cien. Suns, Tu patiešām domā, ka es vēl arī lasīšu šos tekstus? Par kādiem grēkiem? Es lasu tikai virsrakstus.
J
Jocīgie 19.04.2023 08:39
Tas vispār ir pi..ģec! Atbrauc LTV1 un visu noskaidro kas, kā un kāpēc, un pasniedza iedzīvotājiem izsmeļošu informāciju. Pasniedza arī policijas priekšnieka Arāja atrunas! Noslepkavotās sievietes darba kolēģi sēž savās mājās aiz aizslēgtām durvīm, bērni mācās attālināti! VIŅI jūtas apdraudēti! Policija uzskata, ka kolēģēm un viņu bērniem briesmu nav, tās ir tikai iedomas! Mūsu vietējie mediji nezina nekā, savu izpēti nav veikuši! Nu šitik impotenti mediji vēl nav redzēti! Nu nekā nevar! Vietējo politisko dzīvi atspoguļot nevar, pašvaldības bezsaimnieciskumu atspoguļot nevēlas. Nekur nebrauc, tatad neko arī neredz! Ko dome pasviež zem deguna, to arī driķē! Viss uz papīra ir ideāli, tas nekas ka dzīvē bezdarbība, nolaidība, bezkaunība ,meli sit augstu vilni ! Jēkabpils rajons dzīvo Leiputrijā!
A
Aaaa 19.04.2023 12:19
Piekrītu par visiem 100%.
Jau sen tam Rusiņam bija jābūt aiz restēm. Ja šīs nelaimīgās sievietes vietā būtu Ragaiņa vai Žuka radiniece tad sen jau būtu pieņemti mēri. Parastais cilvēks mūsu novadā ir niecība.
J
Jocīgie 19.04.2023 12:49
Aaaa rakstija: Piekrītu par visiem 100%. Jau sen tam Rusiņam bija jābūt aiz restēm. Ja šīs nelaimīgās sievietes vietā būtu Ragaiņa vai Žuka radiniece tad sen jau būtu pieņemti mēri. Parastais cilvēks mūsu novadā ir niecība.
Niecības ir tie , kuri sēž aiz galda vēderus izriesuši(nu viens tik tur kārns ar nošļukušām biksēm un mūžīgi mutei priekšā nervozi virpina pildspalvu) un imitē darbu, un par to saņem algas ar četrciparu skaitli un braukā uz mājām ar dienesta mašīnām, kurām bākas piepildītas na haļavu līdz korķim ! Vot tās ir NIECĪBAS!
Bet ierindas policistiem algas mazas, darba apstākļi kritiskā stāvoklī, tāpēc arī ir paviršības darbā, un rezultātā ir līķi. Īsi sakot, murgs, ne Eiropas solītā zelta dzīve. Paši savām rokām visu graujam!
z
zinātājs 19.04.2023 08:25
Ja Rusiņš ir izdarījis šo smago noziegumu un zina, ka viņu meklē, jo šis suns zina, ko ēdis, un tad policijai nevajadzētu viņu meklēt tikai Jēkabpils apkārtnē, bet paplašināt meklēšanas rajonu, pārbaudot viņa radu, paziņu un draugu dzīves vietas visā Latvijā. Nedrīkst aizmirst arī to, ka slepkava vienmēr atgriežas nozieguma izdarīšanas vietā, un jācer, ka policisti to zina un attiecīgajā Jēkabpils-Ļaudonas ceļa posmā ir jau ierīkojuši slēpni. Līdzjūtība nelaiķes tuviniekiem...
A
Aga 19.04.2023 17:51
Sestdienas vakarā īsi pirms pusnakts vairākas policijas ekipāžas pārmeklēja stāvlaukumu pie pils. Vairāk izskatījās pēc tusiņa un pat ne visu garāmbraucošo auto apturēšanas. Vēl viens pocijas busiņš drusku vēlāk tika manīts izbraucam cauri Bebru mikrorajonam, bet viņiem arī bija vienalga, kas tur notiek, jo kaimiņam, kas uz kāpņu telpas laukumiņa pustumsā laiki smēķēja par nekādu uzmanību nepievērsa. Teorētiski tur arī Rusiņa kungs varēja mierīgi savu dūmu vilkt.
N
Neķītrais masāžists 18.04.2023 20:44
Nu, riktīgs svōločs, tas Rusiņš! A, huļi vakar Jēkabpils Laiks šito nepateica, bet muldēja kaut ko krugom do okolo? Un kurā vietā tas notika, arī neviens nezina vai rīt pateiks?
E
Esunes 18.04.2023 22:39
Tā runā, ka Variešu pagastā uz Jēkabpils-Ļaudonas ceļa tai vietā, kur nogriežas ceļš uz Timsmales ezeru.
D
Distihs 18.04.2023 20:12
- - - - - - - - - - - - - - - :(
J
Jefiņš 18.04.2023 18:11
Kaut kas ārprātīgs !
O
Observer 18.04.2023 17:47
Policija ir veikusi ,,virkni pasākumu,, bet sieviete ir tomēr nogalināta.
Varbūt... vēl pēc kādiem pieciem līķiem , pret šādi apdraudētām personām beidzot tiks piemēroti tādi paši palīdzības pasākumi, kā tiek darīts liecinieku un stukaču aizsardzībai. Piemēram - radīt iespēju sievietei pārcelties dzīvot uz citu ES valsti.
Sarežģīti, bet labāk, nekā pārcelties uz kapiem.
V
VID 19.04.2023 07:56
varu saderēt, ka neesi ne kapeiku nodokļos samaksājis, šitie kas visvairāk ***ustās parasti nemaksā neko tikai gudri pirž dīvānā
O
Observer 19.04.2023 09:05
VID rakstija: varu saderēt, ka neesi ne kapeiku nodokļos samaksājis, šitie kas visvairāk bļaustās parasti nemaksā neko tikai gudri pirž dīvānā
VID, neslēdz priekšlaikus derības.
L
LV likumi rullē 19.04.2023 09:37
Latvijā tas ir hronisks pzģc ar to, ka varmākas kuri draud kādu piekaut / nosist, netiek mesti cietumos. Un tā diemžēl ir arī daudzviet citur Eiropā - kur veči varmākas nesodīti staigā brīvi pat pēc vairākas reizes draudu izteikšanas / uzmākšanās kādai sievietei, līdz nelaimīgā tiek noslepkavota.. Par zālīti mierīgiem cilvēkiem piespriež sodus, par nopietnu nāves draudu izteikšanu un vajāšanu/ fizisku iespaidošanu ne... Debīlā valstī debīli likumi. Šādas nejēdzības liek man piekrist to cilvēku viedokļiem, kuri saka ka drošības iestādes neeksistē lai aizsargātu tavu drošību, tavas tiesības.
O
Observer 19.04.2023 12:33
LV likumi rullē rakstija: Latvijā tas ir hronisks pzģc ar to, ka varmākas kuri draud kādu piekaut / nosist, netiek mesti cietumos. Un tā diemžēl ir arī daudzviet citur Eiropā - kur veči varmākas nesodīti staigā brīvi pat pēc vairākas reizes draudu izteikšanas / uzmākšanās kādai sievietei, līdz nelaimīgā tiek noslepkavota.. P..
Jāizdara vienīgais reālais secinājums - likumdevēji paši ir tendēti uz varmācību, tāpēc attiecīgi rīkojas.
P
Profesors Zvaigznums 18.04.2023 17:45
atcerieties, ka es jūš uzturu par savu nodokļu naudu.
E
Ej gudrētiea citur 18.04.2023 18:48
Neaizmirsti ka policisti arī maksā nodokļus no savas algas un zinot viņu algas Tu maksā par maz, lai varētu teikt ka Tu viņus uzturi.
P
Profesors Zvaigznums 18.04.2023 19:00
draudziņ, viņu nodokļus es neredzu, man nav iespējas un zagļa talanta, toties viņi manus- tūliņ ziktē izņemot savus grašus žīdfašisteļu banku aparātos sātaniskajos..Es uzturu ne tikai policistus, bet arī vismaz 117 000 krēslāpirdošus nekam nederīgus elementus, kuru labākā nodarbe būtu nevis masturbēt apskatot nēģēru sešpakas vai locekļus, bet vismaz izpāļut zāli ceļmalās..Tādas tās lietiņās, sīkā kučka...
P
Profesors Zvaigznums 18.04.2023 19:03
Ej gudrētiea citur rakstija: Neaizmirsti ka policisti arī maksā nodokļus no savas algas un zinot viņu algas Tu maksā par maz, lai varētu teikt ka Tu viņus uzturi.
un starp citu, vai tu atbalsti Vispārējo Latvijas Tautas domu, ka katram Civildienesta ierēdnim, arī Specializetā Civildienesta Ierēdnim/-nei , jābūt ar saucamo čipu, kas var būt neuzkrītoša formā (domāts telefonā , kurš OBLIGĀTI jānēsā līdzi./Ko redzi, maiča dumjā, ja es tev maksāju algu, ja es tevi uzturu, manb jāzin, kas pieder tev , taviem sānu līnijas radiniekiem līdz 3. pakāpei un kur tu manu naudu tēre.Pasaule ir mainījusies, un mes līdzi..kā plekstēja latīņi senie- timeo mutantum, et nos mutarum in illis, tu, žīdfasisteļu sliedze...atceros...ēhh, lai jau paliek, tas citreiz...
p
par maz 18.04.2023 19:29
Ej gudrētiea citur rakstija: Neaizmirsti ka policisti arī maksā nodokļus no savas algas un zinot viņu algas Tu maksā par maz, lai varētu teikt ka Tu viņus uzturi.
Policisti algu saņem no maniem nodokļiem.Budžetnieku nodokļi ir tikai virtuālas darbības.Valsts turas uz privātbiznesa pienesumu
O
Observer 18.04.2023 20:30
par maz rakstija: Policisti algu saņem no maniem nodokļiem.Budžetnieku nodokļi ir tikai virtuālas darbības.Valsts turas uz privātbiznesa pienesumu
Valsts patiešām turas uz privātbiznesa pienesumu , bet, ja Tu radīsi ierēdņiem koncentrācijas nometnes apstākļus, tad par ierēdņiem ies strādāt tikai impotenti sadisti un Tava pieredze ar ierēdņiem no banālas vodeviļas kļūs par traģēdiju.
PS. Vienkāršā valodā šo var pateikt manas vecmāmiņas vārdiem - lec cik augstu gribi, dirsa kā pakaļā, tā pakaļā!
p
par maz 19.04.2023 11:12
Observer rakstija: Valsts patiešām turas uz privātbiznesa pienesumu , bet, ja Tu radīsi ierēdņiem koncentrācijas nometnes apstākļus, tad par ierēdņiem ies strādāt tikai impotenti sadisti un Tava pieredze ar ierēdņiem no banālas vodeviļas kļūs par traģēdiju. PS. Vienkāršā valodā šo var pateikt manas vecmāmiņas vārdiem ..
Mana vecmāmiņa teica-lej cik grib ūdeni caurā sietā.Nez kāpēc tagad iedomājas,ka var nestrādāt godprātīgi.Policistu darbam ir specifika,tur jāiet strādāt cilvēkam ar aicinājumu un izpratni un tur stādā-tātad to zina.Kad ir kāds viegls un pa prātam darbs(piem covid laika trenkāšanas)tad nav koncentrācijas nometnes apstākļi,tad ar prieku pilda likumus un sabiedrībai rada koncentrācijas nometnes apstākļus.Jāstrādā,jāstrādā visiem !Arī ierēdņiem!Arī policistiem!
O
Observer 19.04.2023 12:36
par maz rakstija: Mana vecmāmiņa teica-lej cik grib ūdeni caurā sietā.Nez kāpēc tagad iedomājas,ka var nestrādāt godprātīgi.Policistu darbam ir specifika,tur jāiet strādāt cilvēkam ar aicinājumu un izpratni un tur stādā-tātad to zina.Kad ir kāds viegls un pa prātam darbs(piem covid laika trenkāšanas)tad nav koncentrā..
Es zinu vairākus , kas aizgāja strādāt ,,ar aicinājumu,, , bet , saskārušies ar reālo dzīvi, aizmuka privātā biznesā vai nodzērās. Vai kļuva par ciniķiem un nihilistiem.
p
par maz 19.04.2023 18:35
Observer rakstija: Es zinu vairākus , kas aizgāja strādāt ,,ar aicinājumu,, , bet , saskārušies ar reālo dzīvi, aizmuka privātā biznesā vai nodzērās. Vai kļuva par ciniķiem un nihilistiem.
Ne velti policisti izdienas pensijā dodas 50 gados-tātad valsts vēlas novērtēt godprātīgu,intensīvu ,atbildīgu darbu
p
prusaks 18.04.2023 17:12
Cik nu ilgi bēguļos, dabūs rokā un cietumā varēs apprecēties.

Pirms komentē

Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai  ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese  tiek saglabāta.

Noteikumi ->