Jūsu pārlūks ir novecojis, līdz ar to šīs lapas pilnvērtīga funkcionalitāte nebūs pieejama!
/ 25.05.2023 19:34

Atklāj Jēkabpils Agrobiznesa koledžas audzēkņu darbu izstādi 12

Atklāj Jēkabpils Agrobiznesa koledžas audzēkņu darbu izstādi
Skatīt video

Jēkabpils pilsētas bibliotēkā atklāta Jēkabpils Agrobiznesa koledžas Komunikācijas dizaina programmas 2.kursa audzēkņu radošo darbu izstāde. Svinīgās uzrunas norisinājās bibliotēkas pagalmā, bet pēc tam klātesošie tika aicināti uz bibliotēkas pagrabu, kur izvietota izstāde “Aiz redzamā robežas”. Skatītājiem ierastās izstāžu zāles vietā šoreiz ir pagrabs, kurā viss atstāts, kā ir, tādā veidā radot saikni ar izstādes tematiku. Pagrabi mēdz glabāt dažādus noslēpumus, ne viss, kas tur atrodams, ir gaišs un patīkams, un arī koledžas audzēkņi savos darbos ataino cilvēka iekšējo pasauli un tajā esošos noslēpumus. Darbos attēlota trauksme, šķiršanās sāpes, neziņa un daudzi citi iekšējie pārdzīvojumi.

“Savā darbā es vēlējos parādīt neparastu sindromu, kas piemīt daļai cilvēku. Arī man šis sindroms ir. Tas ļoti traucē dzīvot, bet es cenšos ar to cīnīties. Es zīmēju, jo man ļoti patīk zīmēt. Es gribēju padalīties ar pārējiem, jo ne visi zina par uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumu sindromu,” stāsta koledžas audzēkne Olga Jefimova.

“Es savā darbā attēloju ļoti sastopamu problēmu, kas ir jauniešiem, kad liekas, ka tev nav laika, vienkārši liekas, ka es nepaspēšu. Tā ir laika izdegšana. Es to attēloju kā pulksteni, kur iekšā ir cilvēciņi. Tas parāda, ka cilvēkam ar laiku ir grūtāk un grūtāk, termiņi samazinās un samazinās,” stāsta Ieviņa Sprukte.

Katrīna Šleme savā darbā attēlojusi, cik postoša var būt dzīvošana negatīvās atmiņās: “Manā darbā cilvēki ir melnbalti, bet pārējais ir krāsains. Tas ir tāpēc, ka pasaule ir krāsaina, bet mēs dzīvojam savās atmiņās nevis tagad. Es ar šo darbu gribu pateikt, ka nevajag dzīvot atmiņās. Vajag turpināt dzīvot un aizmirst to, kas bija iepriekš.”

Katrs audzēknis izvēlējies sev vēlamāko mākslas tehniku, tādēļ izstādē aplūkojamas gan gleznas un fotogrāfijas, gan kolāžas, instalācijas un arī animācijas un video īsfilmas.

Komunikācijas dizaina programmas audzēkņu radošo darbu izstādi ikviens interesents var aplūkot ceturtdienās un piektdienās no pulksten 16:00 līdz 18:00 Jēkabpils pilsētas bibliotēkas pagrabstāvā. Izstāde būs pieejama līdz 26.jūnijam.

Sandra Paegļkalne

d
dzīve - mūžīgs pārbaudījums 27.05.2023 14:59
Jauniešiem jāspēj adaptēties jebkādām straujām pārmaiņām. Jo tehnoloģiju temps tikai palielināsies. Būs kādi, kas no tā ļoti iegūs, būs kam tas sagādās raizes. Būs profesijas ko pārņems MI, būs arī profesijas, kas radīsies no jauna.
S
Skolnieciņš 27.05.2023 17:49
Mākslīgais internets neko nepārņems. Tu taču savu anālo nevainību neuzticēsi pedofīlam, vai ne? Tu taču darbu, kur var rasties materiāli zaudējumi, neuzticēsi bezdvēseliskam čatbotam, kuram pat nav normāla fiziska ķermeņa, lai pēcāk viņam iekrāmētu pa muti? Cilvēks vienmēr būs galvenais. Domātspējīgas mašīnas neviens neradīs, jo pašnāvnieku zinātnieku vidū nav.
L
Loģikaklibo 27.05.2023 22:12
Skolnieciņš rakstija: Mākslīgais internets neko nepārņems. Tu taču savu anālo nevainību neuzticēsi pedofīlam, vai ne? Tu taču darbu, kur var rasties materiāli zaudējumi, neuzticēsi bezdvēseliskam čatbotam, kuram pat nav normāla fiziska ķermeņa, lai pēcāk viņam iekrāmētu pa muti? Cilvēks vienmēr būs galvenais. Domātspējīg..
Cik noprotu , šeit bija runa par mākslīgo intelektu MI. Ja Tu internetu neatšķir no intelekta ... tad līdzinies manam klases biedram, kurš ,,apātiju,, neatšķīra no ,,apetītes,,.

Man šķiet ka ilūzijas par ,,mākslīgai intelekts neko nepārņems,, ir tukša skaņa. Viņš varbūt nepārņems tā, kā to rakstījuši fantasti rakstnieki, bet viņš būs mūsu dzīvē aizvienu vairāk klātesošs un bieži salaidīs kaut ko dēlī.
O
Observer 28.05.2023 12:58
Loģikaklibo rakstija: Cik noprotu , šeit bija runa par mākslīgo intelektu MI. Ja Tu internetu neatšķir no intelekta ... tad līdzinies manam klases biedram, kurš ,,apātiju,, neatšķīra no ,,apetītes,,. Man šķiet ka ilūzijas par ,,mākslīgai intelekts neko nepārņems,, ir tukša skaņa. Viņš varbūt nepārņems tā, kā to rakstījuš..
Cilvēki grib strādāt aizvien mazāk un mazāk, bet tērēt- aizvien vairāk un vairāk.
Un vēl viņi grib čupoties arodbiedrībās un sludināt - ,, My employer is my enemy!,,
Parazīts uz parazīta!

Kas atliek uzņēmīgam cilvēkam savas biznesa idejas īstenošanai ? Protams - ieviest robotus! Un aizvien jaunus!
Un šai virzībai nav ne gala, ne malas...!
S
Skolnieciņš 30.05.2023 12:26
Skolnieciņš rakstija: Mākslīgais internets neko nepārņems. Tu taču savu anālo nevainību neuzticēsi pedofīlam, vai ne? Tu taču darbu, kur var rasties materiāli zaudējumi, neuzticēsi bezdvēseliskam čatbotam, kuram pat nav normāla fiziska ķermeņa, lai pēcāk viņam iekrāmētu pa muti? Cilvēks vienmēr būs galvenais. Domātspējīg..
nav arī zinātnieku, ir tikai nieki, kas mikroskopa fōnā fočejās kopā ar bābu un nēģēri un diedelē manu nodokļu naudu, klusībā saruinājuši, ka 85 % nozagtās manu nodokļu nauda pārskaitīs kādam žīdfašisteļu cūkas pēcpuses izbirdinājumam, bill geits, tevi kārs, kucesdēls !
S
Skolnieciņš(dungo) 30.05.2023 17:09
Observer rakstija: Cilvēki grib strādāt aizvien mazāk un mazāk, bet tērēt- aizvien vairāk un vairāk. Un vēl viņi grib čupoties arodbiedrībās un sludināt - ,, My employer is my enemy!,, Parazīts uz parazīta! Kas atliek uzņēmīgam cilvēkam savas biznesa idejas īstenošanai ? Protams - ieviest robotus! Un aizvien jaunus! U..
mē, Observer, Jums atliek strādat..saprotiet kas tā ir par darbību- STRĀDĀT ? p.s. vien,er kad redzu misteru Observeru sāku dugot SNOW (A) dziesmiņu Infōrmer
Informer
You know say Daddy me Snow me, I go blame
A licky boom-boom down
j
jopj 27.05.2023 13:42
90 -tajos NRA karikatūra- redzējums nākotnē…iet divi kungi, nevis rokās sadevušies,bet gan roku otram biksēs iebāzuši! Nu tagad ievēlēs pederastu - prezidentu! Mēs, pieaugušie to visu vēl nespējam pieņemt! Jaunieši mums ir jauki, bet tie laiki viņiem nav tie labākie! Covid-19 vispār kreizī salaida visu.
N
Neķītrais masāžists 26.05.2023 21:14
Biju šodien iegājis. Ja ņem vērā, ka to, ko tur var apskatīt, radījuši bērni, vēl nepilngadīgi cilvēki, tad super un cepuri nost. Vienīgais negatīvais, kas dūrās acīs, ir viņu daļēji lieka sholastika, pesimisma un ne visai liela ticība gaišai nākotnei, kā arī saasinātas eksistenciālisma filosofisko problēmu izcelšana. Mani, cik atceros, viņu vecumā tādi psiholoģiska rakstura jautājumi nemocīja. :D
k
kaut kā tā 26.05.2023 18:22
Jaunatnei nav ne vainas. Kaut gan viss, kas notiek apkārt, var iedzīt izmisumā pat pieaugušos. Kārlītis var pārvērsties par Karlīnu.Transvestīti , kari un slimības, ja vēl vecāki ārzemēs, aug paši , kā nu spēj.
J
Jefiņš 26.05.2023 18:38
Tieši tā, kad mēs augām vecākā paaudze runāja tieši tāpat, vai, vai, vai... ko tad viņi spēs u.t.t. Visu spējām mēs un visu spēs tagadējā jaunatne. Zināms % protams, ka atbira toreiz un arī tagad, bet tie nenosaka toni.:).
S
Skolnieciņš 26.05.2023 20:59
kaut kā tā 26.05.2023 18:22 Tu tagad man vienā maļamā mal kremļa propagandu. Tu savā sakāmajā paud jau visiem apnikušus krievijas propagandas streriotipus un klišejas. Kādas vel tu krievu pasaules skrjepas (skavas) tagad piesauksi? Genderisms un viendzimuma laulības jau bija. Naids pret citādo jau bija. Kuras krievu pasaules skrjepas būs nākamās? Varbūt antisemītismu, ko tik ļoti pieprot krievi? Vai arī naidu pret ukraiņiem tu piesauksi?
N
Neķītrais masāžists 26.05.2023 21:24
Skolnieciņš rakstija: kaut kā tā 26.05.2023 18:22 Tu tagad man vienā maļamā mal kremļa propagandu. Tu savā sakāmajā paud jau visiem apnikušus krievijas propagandas streriotipus un klišejas. Kādas vel tu krievu pasaules skrjepas (skavas) tagad piesauksi? Genderisms un viendzimuma laulības jau bija. Naids pret citādo jau b..
Ko gan vari vienu un to pašu ļurināt! :D Pats vai kaut reizi mūžā esi bijis Krievijā, Ukrainā vai kaut tepat Baltkrievijā, vai skaties tikai LTV Panorāmu, klausies pa radio Kariņu un Riņķēviču, un domā, ka antisemītisms ir pasaulē radies nejauši, ne no kā, kā pērkons no skaidrām debesīm? :D Starp citu, ukraiņiem un krieviem pret LGBT un žīdiem ir pilnīgi vienāda attieksme.
S
Skolnieciņš 26.05.2023 21:37
Neķītrais masāžists rakstija: Ko gan vari vienu un to pašu ļurināt! :D Pats vai kaut reizi mūžā esi bijis Krievijā, Ukrainā vai kaut tepat Baltkrievijā, vai skaties tikai LTV Panorāmu, klausies pa radio Kariņu un Riņķēviču, un domā, ka antisemītisms ir pasaulē radies nejauši, ne no kā, kā pērkons no skaidrām debesīm? :D Starp ci..
Krievu pasaules paradokss – sadzīvisks antisemītisms iet kopā ar ebreju cilts Dieva pielūgšanu un ebreju folkloras godāšanu. Taču tas krievijas krievus neattur nogānīt, nozākāt, kā arī vainot visās savās nelaimēs ebrejus. Kaut gan paši krievi tos sūdus ar savām rociņām ir sataisījuši. Latvija ir demokrātiska, Eiropas valsts, kurai ar krievu pasauli un antisemītismu nav it ne kāda sakara. Lūdzu, nemēģini latviešiem piedēvēt krievu tautas mentālās kaites!
S
Skolnieciņš 26.05.2023 21:39
Neķītrais masāžists rakstija: Ko gan vari vienu un to pašu ļurināt! :D Pats vai kaut reizi mūžā esi bijis Krievijā, Ukrainā vai kaut tepat Baltkrievijā, vai skaties tikai LTV Panorāmu, klausies pa radio Kariņu un Riņķēviču, un domā, ka antisemītisms ir pasaulē radies nejauši, ne no kā, kā pērkons no skaidrām debesīm? :D Starp ci..
Kad mani biedē ar LGBT “bubuļiem”, tad prātā nāk fašistiskās krievijas propaganda. Tur ikdienas mēļo par genderismu un viendzimuma laulībām, tik pati krievija slīgst paranoidālās bailēs, naidā, nabadzībā un ļaunumā. Cilvēkus strostēt par seksualitāti nedrīkst. Bet cilvēktiesības un cilvēkbrīvības ir svētas.
S
Skolnieciņš 26.05.2023 21:40
Neķītrais masāžists rakstija: Ko gan vari vienu un to pašu ļurināt! :D Pats vai kaut reizi mūžā esi bijis Krievijā, Ukrainā vai kaut tepat Baltkrievijā, vai skaties tikai LTV Panorāmu, klausies pa radio Kariņu un Riņķēviču, un domā, ka antisemītisms ir pasaulē radies nejauši, ne no kā, kā pērkons no skaidrām debesīm? :D Starp ci..
Es varu iedomāties, kā kremļa propagandons don–don vladimirs solovjovs rūdolfa dēls ārdīsies tiešajā ēterā, kas pēc būtības ir labi režisēts ieraksts, kam ar tiešraidi nav it mazākā sakara, ja Edgars Rinķevičs būs Latvijas Republikas prezidents. Augstākie spēki – Dievi un Dievietes – naida kurinātāju vladimiru solovjovu rūdolfa dēlu ir jau sodījuši pat pirms tiesvedības Hāgā, jo viņa dēls daņila ir pasīvais gejs (lai jaunietis dzīvo kā grib), bet ex.sieva aizgāja pie transgendera. Tā ir ar tiem agresīvajiem homofobiem notiek. Mūsdienu pasaulē cilvēkus nedrīkst kaunināt, strostēt un diskriminēt to seksualitātes dēļ. Varbūt sabiedrībai ir jāmācas būt iecietīgai? Pietiek jau ar 50 gadiem padomju totalitārismā. Skatoties uz krieviju, var redzēt līdz kam noved “tradicionālo”, totalitāro vērtību sķrjepas.
L
Loģikaklibo 26.05.2023 23:25
Skolnieciņš rakstija: Es varu iedomāties, kā kremļa propagandons don–don vladimirs solovjovs rūdolfa dēls ārdīsies tiešajā ēterā, kas pēc būtības ir labi režisēts ieraksts, kam ar tiešraidi nav it mazākā sakara, ja Edgars Rinķevičs būs Latvijas Republikas prezidents. Augstākie spēki – Dievi un Dievietes – naida kurinātāj..
,, krievijas propaganda ... ikdienas mēļo par... ,, Skolnieciņš ik dienas skatās Krievijas propagandu !

Tas nav labi. Propagandu nevajag skatīties pārāk bieži, jo tā ir domāta cilvēku zombēšanai.
Bet vajag gan skatīties krievu analītiskos raidījumus, kuros krievi skaidro paši sev Krieviju. Tie ir ļoti noderīgi, lai saprastu, kas tai valstī notiek un ko viņi domā.
S
Skolnieciņš 27.05.2023 05:35
Loģikaklibo rakstija: ,, krievijas propaganda ... ikdienas mēļo par... ,, Skolnieciņš ik dienas skatās Krievijas propagandu ! Tas nav labi. Propagandu nevajag skatīties pārāk bieži, jo tā ir domāta cilvēku zombēšanai. Bet vajag gan skatīties krievu analītiskos raidījumus, kuros krievi skaidro paši sev Krieviju. Tie ir ļo..
Es skatos Ukrainas televīziju. It īpaši daudz es skatos ICTV Antizombi. Šī pārraide atmasko kremļa propagandu. Bet tu jau par Ukrainas televīziju neko nezini. Un negribi zināt. Tevi vairāk interēsē kā dievturim sāpīgāk iekost.
Loģikaklibo, bet kaspars dimiters apsaukā Latviju par nacistisku valsti un ir krievu pareizticīgās baznīcas jeb moskavijas baznīcas biedrs.
L
Labagotiņakasnosprāga 27.05.2023 16:10
Skolnieciņš rakstija: Es skatos Ukrainas televīziju. It īpaši daudz es skatos ICTV Antizombi. Šī pārraide atmasko kremļa propagandu. Bet tu jau par Ukrainas televīziju neko nezini. Un negribi zināt. Tevi vairāk interēsē kā dievturim sāpīgāk iekost. Loģikaklibo, bet kaspars dimiters apsaukā Latviju par nacistisku valsti u..
Kad ukraiņu šeit saradīsies labi daudz un latvji iepazīs ukraiņus pamatīgāk ... tad krievi būs labi.
S
Skolnieciņš 27.05.2023 17:52
Labagotiņakasnosprāga rakstija: Kad ukraiņu šeit saradīsies labi daudz un latvji iepazīs ukraiņus pamatīgāk ... tad krievi būs labi.
Labagotiņakasnosprāga 27.05.2023 Ja fašistiskā krievija neokupētu Ukrainas Republikas austrumu apgabalus 2014. gada pavasarī un ja fašistiskā krievija neuzsāktu karagājienu pret Ukrainas Republiku 2022. gada 24. februārī, tad nebūtu arī kara bēgļu. Ielāgo to pirms spļauj virsū savu žulti ukraiņu tautai!
N
Neķītrais masāžists 27.05.2023 20:09
Skolnieciņš rakstija: Es varu iedomāties, kā kremļa propagandons don–don vladimirs solovjovs rūdolfa dēls ārdīsies tiešajā ēterā, kas pēc būtības ir labi režisēts ieraksts, kam ar tiešraidi nav it mazākā sakara, ja Edgars Rinķevičs būs Latvijas Republikas prezidents. Augstākie spēki – Dievi un Dievietes – naida kurinātāj..
Nemuldi pa riņķi, bet atbildi, ibio, vai kaut reizi esi bijis Krievijā, Baltkrievijā vai Ukrainā?
S
Skolnieciņš 28.05.2023 20:38
Neķītrais masāžists rakstija: Nemuldi pa riņķi, bet atbildi, ibio, vai kaut reizi esi bijis Krievijā, Baltkrievijā vai Ukrainā?
Oi, kā tev pukāns piedega, kad es ieminējos par kremļa lakstīgalas ģimeni.
S
Skolnieciņš 30.05.2023 17:10
Skolnieciņš rakstija: kaut kā tā 26.05.2023 18:22 Tu tagad man vienā maļamā mal kremļa propagandu. Tu savā sakāmajā paud jau visiem apnikušus krievijas propagandas streriotipus un klišejas. Kādas vel tu krievu pasaules skrjepas (skavas) tagad piesauksi? Genderisms un viendzimuma laulības jau bija. Naids pret citādo jau b..
nezodz manu segvārdu, ebrejeļu mēslumute, tas ka rotsildizkārnījumi jākar, - to sodien apzinās visa civilizetā pasaule, izņēmot cūkas izpirdumus volstrītas.
U
Ukraiņu domas 30.05.2023 17:12
Skolnieciņš rakstija: Es skatos Ukrainas televīziju. It īpaši daudz es skatos ICTV Antizombi. Šī pārraide atmasko kremļa propagandu. Bet tu jau par Ukrainas televīziju neko nezini. Un negribi zināt. Tevi vairāk interēsē kā dievturim sāpīgāk iekost. Loģikaklibo, bet kaspars dimiters apsaukā Latviju par nacistisku valsti u..
neviens dievturis neskatīsies ictv antisemītu-ebrejeļu fekālijrijēju pļāpas, šo lopisko zīdfasisteļu mātespisēju murgus.kaut cūkai kolomoiskim, pinčukam, zeļenski, firtašam un rotšildam dzemdes un prostatas vēzis iemestos.
S
Skolnieciņš 30.05.2023 19:40
Skolnieciņš rakstija: kaut kā tā 26.05.2023 18:22 Tu tagad man vienā maļamā mal kremļa propagandu. Tu savā sakāmajā paud jau visiem apnikušus krievijas propagandas streriotipus un klišejas. Kādas vel tu krievu pasaules skrjepas (skavas) tagad piesauksi? Genderisms un viendzimuma laulības jau bija. Naids pret citādo jau b..
Skolnieciņš 26.05.2023 20:59 nerej uz krieviem, psihiski slimā ebrejeļu mēslumute...
p
prusaks 26.05.2023 16:24
Ēd, dzer, priecājies - pēc nāves nekā nav.
S
Skolnieciņš 26.05.2023 21:04
Nē. Pēc nāves dvēsele nonāk kādā no daudzajām veļu valstībām. Dvēseles pēcnāve ir atkarīga no cilvēka personības, dzīves laikā paveiktā un/vai nepaveiktā, kā arī no tā, kuram Dievam vai kurai Dievietei cilvēks ticēja dzīves laikā. Dvēsele kādu laiku uzturas veļu valstībā un bauda pēcnāvi jeb atpūtu no laicīgās dzīves, bet vēlāk tik un tā seko reinkarnācija un pārdzimšana fiziskajā ķermenī.
m
moderna meitene 26.05.2023 14:11
DRAUGOS, draugu daudz, bet apkamt , uzsist uz pleca, tai zirnekļa burkā - i-netā nevar! Lūk, sakumpušas muguriņas , sabojāta redze , tā klājas mūsu podziņu spaidītājupaaudzei! Bērniņiem laukumiņi ir, bet ko darīt tīņiem? !!!Izklaidējas pamestās garāžās un torņos!
S
Skolnieciņš 26.05.2023 15:10
nodarbojieties ar seksīgu cīņu,-foxycombat- un jūsu mugura būs kā šmauga maikste, laužoties ar plikām meičām, ...ierēķiniet 1200 eiro ārpus šmigas, , un Turcijā jūsu redzi pataisīs kā izsalkušam ērglim, bet kas attiecas uz pogu spaidīšanu...mīlīt, šodien nospiesta poga ir vairāk kā atejā norauts rokturis...drīz, mēs, izgājuši no mājas, nevis skatīsimies vai līst, bet, vai uzlidojot droniem, pagūsim laikcīgi nostaties atsprākleniskā sēžā.Un atgriezušies mājās, nevis ieslēgsim lampu vai teļuku, bet ieslēgsim spiegošanas slāpēšanas ierīces, tas būs pēc gadiem 6-7, pa to laiku joka pēc likvidēsim rotšildmēslus, parģērbsim politiskos klaunus un klusi pasmiesimies par to visu.
M
Metamorfoze 26.05.2023 15:42
Redzi, Meitene... ,,ko darīt tīņiem,, vēl pirms simts gadiem nebija nekāds neatbildams jautājums, jo tīņi gluži vienkārši strādāja, kas ģimenei bija papildus garantija pret badu.
Šodien , iespējams, tīņi šī vārda jēgu nemaz nezina, tāpat, kā , iespējams, nezina kas ir izsalkums.
Sabiedrība tusnīdama stumj pārkrautus iepirkumu ratus, ēd un izklaidējas vairāk, nekā jel kad šajā ģeogrāfiskajā vietā ir ēsts.
S
Skolnieciņš 26.05.2023 21:07
Skolnieciņš rakstija: nodarbojieties ar seksīgu cīņu,-foxycombat- un jūsu mugura būs kā šmauga maikste, laužoties ar plikām meičām, ...ierēķiniet 1200 eiro ārpus šmigas, , un Turcijā jūsu redzi pataisīs kā izsalkušam ērglim, bet kas attiecas uz pogu spaidīšanu...mīlīt, šodien nospiesta poga ir vairāk kā atejā norauts rok..
Skolnieciņš 26.05.2023 15:10 Lūdzu, neizliecies par mani. Tu esi parasts kremļa trollis, kurš atkārto kremļa propagandu. Tu tiražē kremļa propagandas saturu. Tu runā krievu žargonā. Vārds – rotšildmēsli – ir REN TV un darjas duginas tēva slengs.
S
Skolnieciņš 26.05.2023 21:13
Metamorfoze rakstija: Redzi, Meitene... ,,ko darīt tīņiem,, vēl pirms simts gadiem nebija nekāds neatbildams jautājums, jo tīņi gluži vienkārši strādāja, kas ģimenei bija papildus garantija pret badu. Šodien , iespējams, tīņi šī vārda jēgu nemaz nezina, tāpat, kā , iespējams, nezina kas ir izsalkums. Sabiedrība tusnīdama..
Metamorfoze 26.05.2023 15:42 Saki, lūdzu, kāpēc RTU Inženierzinātņu vidusskolas skolēniem tiek sniegta pielaide pie zinātnisko institūtu infrastruktūras zinātniski pētniecisko darbu laikā? Kāpēc citu pilsētu skolēniem šādas opcijas nav pieejamas? Un kāpēc RTU Inženierzinātņu skolēni par ZPD izstrādi saņem stipendiju no RTU Attīstības fonda? Es lasīju ORTUSā, kā RTU lielās ar savu elitāro klasi. Varbūt lai šī jaunatne pastrādā Maximā? Tik vien ar šādu loģiku latvieši degradēs. Bērniem ir jāmācās, nevis jāstrādā!
M
Metamorfoze 27.05.2023 10:39
Skolnieciņš rakstija: Metamorfoze 26.05.2023 15:42 Saki, lūdzu, kāpēc RTU Inženierzinātņu vidusskolas skolēniem tiek sniegta pielaide pie zinātnisko institūtu infrastruktūras zinātniski pētniecisko darbu laikā? Kāpēc citu pilsētu skolēniem šādas opcijas nav pieejamas? Un kāpēc RTU Inženierzinātņu skolēni par ZPD izstrādi..
Bērniem protams nav ,,jāstrādā,, , arī pēc Tavas demagoģiskās uztveres nē, bet ir labi redzams , ka veidojas nejēdzīgas situācijas, kad bērni NEPAZĪST DARBU.
Ja cilvēks nepazīst darbu, tad viņam no darba ir bailes.
Ja cilvēkam no darba ir bailes, cilvēks mēģina atrast vieglāko ceļu un iet strādāt policijā vai cenšas kļūt par advokātu, vai par ierēdni. Labvēlīgu apstākļu sakritības gadījumā viņi kaut kā ,,nekaitīgi,, novelk savu darba mūžu, bet var gadīties, ka , pie varas tikuši , savāra neizmērojamas ziepes.
Es baidos, ka Tu par šādu monstru nekļūsti - visādas gudrības samācījies, bez pieredzes, pašpārliecinātība Ēģiptes piramīdu apjomā... baidos, ka pie varas ticis, Tu kļūsi par postu tiem, kuru likteņus spēsi ietekmēt.
Lai Dievs dod , ka man nav taisnība!
S
Skolnieciņš 27.05.2023 12:56
Metamorfoze rakstija: Bērniem protams nav ,,jāstrādā,, , arī pēc Tavas demagoģiskās uztveres nē, bet ir labi redzams , ka veidojas nejēdzīgas situācijas, kad bērni NEPAZĪST DARBU. Ja cilvēks nepazīst darbu, tad viņam no darba ir bailes. Ja cilvēkam no darba ir bailes, cilvēks mēģina atrast vieglāko ceļu un iet strādāt po..
Bērnam ir jāmācās! Ja tu kā pusaudzis strādāsi Maximā, bet zināšanās tev būs robi. Un ar robiem zināšanās tu univeristātē jutīsies ļoti neērti, nespēsi pavilkt mācību tempu. STEM ir grūta nozare. Bērniem nevajag strādāt algotu, mazkvalificētu darbu. Bet zinātniskajos institūtos caurlaidi dod lielākoties tiem bērniem, kuru vecāki tur jau strādā. Un sanāk paradoks. Skolēns no VIP skolas ar labi situētiem vecākiem izstrādā tādu ZPD, ko parastas skolas skolēns nevar veikt, jo nav tehnisko līdzekļu. Nav Microsoft 365 abonimenta, nav ne zinātnisko žurnālu datubāžu, nav arī grāmatu skolās. Piemēram, bioloģijas grāmatas par pilnu skolas kursu no amerikāņu un angļu izdevniecībām, un koledžas tipa literatūra. Vēlams svaiga, ne vecāka par 2000 gadu. Nekā tāda parastajās skolās nav.
S
Skolnieciņš 27.05.2023 14:31
Skolnieciņš rakstija: Skolnieciņš 26.05.2023 15:10 Lūdzu, neizliecies par mani. Tu esi parasts kremļa trollis, kurš atkārto kremļa propagandu. Tu tiražē kremļa propagandas saturu. Tu runā krievu žargonā. Vārds – rotšildmēsli – ir REN TV un darjas duginas tēva slengs.
Skolnieciņš 26.05.2023 21:07 ko tu tur murksķi, ebrejeļu mēslumute? Dugins knapi vēl pūta savu meldiņu , piesātinātu anglicismiem, kad es jau nesaudzīgi atkkāju uguni pa štābiem, vai ka teica Balzaks ar Etjēna Lusto muti ( romānelī kučku((jā, tieši KUČKU)) spožums un posts, nodaļā Provinces slavenība Parīzē ) -raidīju dažus šāviņus ienaidnieka bodītē..amatieris ir Dugins, amatieris ir līdzīgais melša Hazins, šie abi tikai gadus 9 atpakaļ (kāda sagadīšanās ar žīdfašisteļu smirdināšanos sākumu Kijevā) sāka pūst šodienas stabules un atgremot vispārzināmas patiesības, turklat arī balstās nevis uz Senajiem grieķiem, romiesiem vai 18. gs . framču enciklopēdistiem, kas jau sen to visu saprotami izteica, bet bāz anglenu un jenķu smerdeļus, lētus plaģiātōrus ...tfu !Tāpēc, ebrejeļu vanckareļi, nekas labs perspektīvā nav redzams, tu, žīdfašisteļu slengist nocentotais...es neminu idiotus kedmi, veco salašņu kurginjanu vai nejegu satanovski...bet par smirdoņam arestovičiem vispar neminēšu,...
S
Skolnieciņš 27.05.2023 15:16
Skolnieciņš rakstija: Skolnieciņš 26.05.2023 21:07 ko tu tur murksķi, ebrejeļu mēslumute? Dugins knapi vēl pūta savu meldiņu , piesātinātu anglicismiem, kad es jau nesaudzīgi atkkāju uguni pa štābiem, vai ka teica Balzaks ar Etjēna Lusto muti ( romānelī kučku((jā, tieši KUČKU)) spožums un posts, nodaļā Provinces slavenīb..
Emīla Blondē, ne Lusto, kā es akonfūzejos, oj mamme...tas gan nemaina būtību, ebrejeļu mēslumute , arī angleniem būs beigas, rio tinto miskastniekus savāks kāda ērtā karjerā, ko šie paši būs izrakuši aborigēniem nozagtajā austrāļu Kimberlijā vai Kolumbijas Darjenā..un tad ...ech...
L
Loģikaklibo 27.05.2023 16:16
Skolnieciņš rakstija: Emīla Blondē, ne Lusto, kā es akonfūzejos, oj mamme...tas gan nemaina būtību, ebrejeļu mēslumute , arī angleniem būs beigas, rio tinto miskastniekus savāks kāda ērtā karjerā, ko šie paši būs izrakuši aborigēniem nozagtajā austrāļu Kimberlijā vai Kolumbijas Darjenā..un tad ...ech...
Skolnieciņš 27.05.2023 12:56, Ja nu tā situācija ir patiešām tāda, netaisnīga, kā Tu šeit apraksti ... tad kāpēc studenti neapvienojas un necīnās par savām tiesībām? Tu taču esi gana pieredzējis, lai saprastu, ka neviens klāt neko nenesīs, bet drīzāk lūkos pieraust sev tuvāk.
Vai tad studentiem nav nekāda organizēta spēka, kurš varētu aizstāvēt? Iesaistiet politiķus, tos , kuri šobrīd sēž opozīcijā, rīt viņi būs jau pie varas... .
S
Skolnieciņš 27.05.2023 17:58
Skolnieciņš rakstija: Emīla Blondē, ne Lusto, kā es akonfūzejos, oj mamme...tas gan nemaina būtību, ebrejeļu mēslumute , arī angleniem būs beigas, rio tinto miskastniekus savāks kāda ērtā karjerā, ko šie paši būs izrakuši aborigēniem nozagtajā austrāļu Kimberlijā vai Kolumbijas Darjenā..un tad ...ech...
Skolnieciņš 27.05.2023 15:16 Tu neesi skolnieciņš. Es tev aizliedzu valkāt manu segvārdu. Izbeidz zagt manu segvārdu! Izbeidz izlikties par mani un mani diskreditēt.
S
Skolnieciņš 27.05.2023 18:00
Loģikaklibo rakstija: Skolnieciņš 27.05.2023 12:56, Ja nu tā situācija ir patiešām tāda, netaisnīga, kā Tu šeit apraksti ... tad kāpēc studenti neapvienojas un necīnās par savām tiesībām? Tu taču esi gana pieredzējis, lai saprastu, ka neviens klāt neko nenesīs, bet drīzāk lūkos pieraust sev tuvāk. Vai tad studentiem nav ..
Loģikaklibo 27.05.2023 16:16 Tu diskutē ar segvārdu zagli. Skolnieciņš 27.05.2023 15:16
Opozīcijā sēž prokremliskie politiķi. Prokremliskie spēki Latvijā nekad nebūs pie varas. Ne rīt, ne parīt, ne aizparīt.
V
Vistlera mammīte 26.05.2023 13:44
neliels aizrādījums bibliotēkariem, - ka man būtu bibliotēkas pagrabstāvs, tad es tur vasaras periodā ieliktu pastāvēt PĀRTIKAS TARĀ kādus 400 litrus ūdens, ar 80 kilogramiem cukura un 4 kg rauga.Tad izmantotu bibliotēkas elektronerģiju indukcijas plītij...un ūdeni dzesētājam..Un ja kāds onkulītis valsts maizē cerētu 700 eirikus samedīt lai sev 25 % dabūtu..maldi, dziļi maldi..
(
( ͡° ͜ʖ ͡°) 26.05.2023 13:54
iedomājies- biblenes pagrabstāvā, nav sakrautu vis noputējuši pergamenti vai apputējušas džeinas eiras, bet rindā ka parādē stāv 30 litru baloni, ar baltiem ķirurģiskiem cimdiem, kas rūgšanas rezultātā pacēlušies stāvus un it kā sveicina tevi - hail hitler ...vai arī - esi sveiks cēzars, nāvei nolemtie pūlās tev piesmērēties..varbūt tas liktu mūs apskaust pat bariņam nigeru no kongrese biblenes fašingtona, kas tur diennaktīm rauj kārtis un dračī, kā varam to redzēt filmā 7, ar bredu pitu un misis deizijas šioferi..
m
moderna meitene 26.05.2023 13:31
Teologs Teodors! Jauniešiem DIEVA vietā ir TIK TOK! Tie GAD ŽE TI, ir kā zirneklis, kas ierauj i-neta burkā! Šodien draudzējas nevis pagalmā, bet soc.tīklos!
T
Teologs Teodors 26.05.2023 14:10
Meitene, nav nepieciešams iegrimt dziļā un bezgalīgā elku uzskaitījumā, tas tikai paņem mūsu laiku un spēku. Pietiek ar izpratni - ,, viss, kas nav darīts Dievā ir grēks,, . Ja kādi maldās , tas tikai pastiprina to pārliecību un atbildību, kuri nemaldās.

,,Kā zirneklis ierauj,, jebkas, kam mēs veltām nepelnītu uzmanību. Ievēro, ka no pastmarku krāšanas atkarīgos, spēļu atkarīgos un alkohola atkarīgos ārstē ar vienu un to pašu metodiku...!
K
Kārlis Kastaņēdājs 26.05.2023 17:27
Teologs Teodors rakstija: Meitene, nav nepieciešams iegrimt dziļā un bezgalīgā elku uzskaitījumā, tas tikai paņem mūsu laiku un spēku. Pietiek ar izpratni - ,, viss, kas nav darīts Dievā ir grēks,, . Ja kādi maldās , tas tikai pastiprina to pārliecību un atbildību, kuri nemaldās. ,,Kā zirneklis ierauj,, jebkas, kam mēs veltā..
brāli Fjodor, Filidora aizsardzība neder, un nevajag ekonomēt,- laika un spēka mums gana, - mūsu laiks ir mūzība un speks- vairāk kā PSRS pārdeva jenķu pirdeļiem 1992. gada (aptuveni 7000 GIGAWATU, ne magavatu vai kilovatu, bet GIGAVATU) apmērā par kādiem...aizdodiet man nopirkt cigaetes.. summu...tāpēc knābi augstāk, Feģja, atceros, nesen asv cūkvalstele apvāca kaut kādu famīliju 11-12 purnus, paželoja 3 mēnešus vecu zīdaini šūpulī, tas bija tur kur pārdeva tos 7000 GIGAVATUS, Pike county, liekas ohio(ōhīō) dienviddaļā, pie cūkukūts kentuki robežas..tatad pats redziet- rotšildizkarnījumus pakarot, arī asv smerdeļļautiņi 330 miljonu sastāvā iespējams, ES SAKU iespējams, piecellsies no pozas RAKOM... bet visādi citādi- sveiciens vassarsvētkos.
S
Skolnieciņš 26.05.2023 21:19
Teologs Teodors rakstija: Meitene, nav nepieciešams iegrimt dziļā un bezgalīgā elku uzskaitījumā, tas tikai paņem mūsu laiku un spēku. Pietiek ar izpratni - ,, viss, kas nav darīts Dievā ir grēks,, . Ja kādi maldās , tas tikai pastiprina to pārliecību un atbildību, kuri nemaldās. ,,Kā zirneklis ierauj,, jebkas, kam mēs veltā..
Teologs Teodors 26.05.2023 14:10 Nu, kristiešu Dievs jeb ebreju cilts Dievs Jahve jeb Dievs Jehova Bībelē (oriģinālā Talmūdā un Torā) mudināja ebrejus karot: izvarot un slepkavot. Un ebreju tauta klausīja To Kungu, savu Dievu. Vecajā Derībā viss ir rakstīts. Tad kāpēc man būtu šādu Dievu jāpielūdz, ja viņš savu tautu mudina uz karu, uz izvarošanu un slepkavošanu? Dievu ir daudz, Dieviešu ir daudz. Tad kāpēc pielūgt Dievu Jahvi (Korānā viņš ir pārsaukts par Allāhu), ja var, piemēram, pielūgt Dievu Odinu – Visa Tēvu???
T
Teologs Teodors 27.05.2023 10:44
Skolnieciņš rakstija: Teologs Teodors 26.05.2023 14:10 Nu, kristiešu Dievs jeb ebreju cilts Dievs Jahve jeb Dievs Jehova Bībelē (oriģinālā Talmūdā un Torā) mudināja ebrejus karot: izvarot un slepkavot. Un ebreju tauta klausīja To Kungu, savu Dievu. Vecajā Derībā viss ir rakstīts. Tad kāpēc man būtu šādu Dievu jāpielūdz, ..
Dievs nemudināja ,, karot,, , bet iznīcināt tautas, kuras Viņš uzskatīja par nepieciešamu šo tautu nešķīstības dēļ.
Kā var secināt par ,,mudināšanu izvarot,, , ja Dievs aizliedz ielaisties seksuālos sakaros ar sveštautiešiem?
Skolnieciņ, Tavas Rakstu zināšanas ir ļoti trūcīgas!
S
Skolnieciņš 27.05.2023 13:00
Teologs Teodors rakstija: Dievs nemudināja ,, karot,, , bet iznīcināt tautas, kuras Viņš uzskatīja par nepieciešamu šo tautu nešķīstības dēļ. Kā var secināt par ,,mudināšanu izvarot,, , ja Dievs aizliedz ielaisties seksuālos sakaros ar sveštautiešiem? Skolnieciņ, Tavas Rakstu zināšanas ir ļoti trūcīgas!
Lai likteņa Dievietes Nornas – Urda, Verdandi un Skulda – apželojas par tevi! Lai Dievs Odins – Visa Tēvs apžēlojas par tevi! Lai mīlestības Dieviete Freija apžēlojas par tevi! Lai nāves Dieviete Hēla apžēlojas par tevi! Lai Dievi tev žēlīgi!!!
S
Skolnieciņš 27.05.2023 14:36
Skolnieciņš rakstija: Lai likteņa Dievietes Nornas – Urda, Verdandi un Skulda – apželojas par tevi! Lai Dievs Odins – Visa Tēvs apžēlojas par tevi! Lai mīlestības Dieviete Freija apžēlojas par tevi! Lai nāves Dieviete Hēla apžēlojas par tevi! Lai Dievi tev žēlīgi!!!
nornas slānītu tikmēr kamēr šīs kucews četrāpus apskrietu Horna ragam, tu, ebrejeļu mēslumute...ar bābām vajag stingrību, kas attiecas te uz tevis aplaizīto rinkēvicu, - Latvijas vēsturē nav bijis gadījuma, kad kāda krēslāperdoša persona būtu nodarijusi tik graujošu apkaunojumu Latvijas tēlam, ..tanī momentā kas onkulīts iedzeris Patiesības Eliksīru, sāka stāstīt ka mīl čūpstināt saļo flautu, mani, Latvi saka diezgan uzskatāmi nicināt kādi 3,7 miljardi Planētas iedzīvotāju, un kādi 4miljardi vai vairāk, nodomāja ka pēc rokasspiediena ar manīm, noteikti dosies tūliņ nomazgat rokas..tu, rotšildmēslu krančel apķēzītais..
S
Skolnieciņš 27.05.2023 17:56
Skolnieciņš rakstija: nornas slānītu tikmēr kamēr šīs kucews četrāpus apskrietu Horna ragam, tu, ebrejeļu mēslumute...ar bābām vajag stingrību, kas attiecas te uz tevis aplaizīto rinkēvicu, - Latvijas vēsturē nav bijis gadījuma, kad kāda krēslāperdoša persona būtu nodarijusi tik graujošu apkaunojumu Latvijas tēlam, ..tan..
Skolnieciņš 27.05.2023 14:36 Tu neesi skolnieciņš. Neizliecies par mani.
S
Skolnieciņš 26.05.2023 12:56
Barijs Lindons teiktu - Man patīk veids kā mākslinieks ir izlietojis zilo krāsu.
S
Skolnieciņš 26.05.2023 21:19
Skolnieciņš 26.05.2023 12:56 Patīk segvārdus zagt? Nomirsti, kropli!
S
Skolnieciņš 27.05.2023 14:38
Skolnieciņš rakstija: Skolnieciņš 26.05.2023 12:56 Patīk segvārdus zagt? Nomirsti, kropli!
Skolnieciņš 26.05.2023 21:19 Tikai 40 gadus pēc tevis, tu, gaudenā atejpoda birstīte...smirdoša zagle, līkkājainā šļauka..ej apārstē gonoreju,
S
Skolnieciņš 27.05.2023 17:55
Skolnieciņš 27.05.2023 14:38 Tu neesi skolnieciņš.
m
murgs 26.05.2023 11:02
ak Dievs, cik traumēta ir mūsdienu jaunatne! tas ir vienkārši kliedziens sabiedrībā pēc palīdzības un pieaugušo nākšanai pie prāta!!!!!
m
murgs 26.05.2023 11:06
atsevišķa pateicība izglītības ministrijai, kura uzskata, ka mācības process ir pārāk vienkāršs....
O
Observer 26.05.2023 11:39
Cik noprotu, tad ,,mūsdienu jaunatne,, ir traumēta vismaz pēdējos 5000 gadus .
Bet senāk nebija sakaru līdzekļu, lai katru savu kājstarpes sajūtu steidzīgi varētu darīt zināmu visam kontinentam.
m
murgs 27.05.2023 14:29
Observer rakstija: Cik noprotu, tad ,,mūsdienu jaunatne,, ir traumēta vismaz pēdējos 5000 gadus . Bet senāk nebija sakaru līdzekļu, lai katru savu kājstarpes sajūtu steidzīgi varētu darīt zināmu visam kontinentam.
tu kaut kad no savas kājstarpes domāšanas pacelies augstāk nedaudz - cilvēkiem ir arī smadzenes, kaut ne pārāk labi strādājošas vai ar sabiedrību sabojātas!
z
zinātājs 26.05.2023 10:09
Gribētos zināt, kāpēc šo visnotaļ interesanto izstādi Jēkabpils mākslas mīļotāji var apskatīt ļoti ierobežotā laikā no 16:00 līdz 18:00 un tikai ceturtdienās, un piektdienās?
z
zinātājs 27.05.2023 09:44
Gribētos zināt, kas un kāpēc manam iepriekšējam komentāram 2 mīnusus ielikuši. Ar ko esmu radījis cilvēkos neapmierinātību? Tā vietā, lai gaisinātu manu neziņu un atbildētu uz manu jautājumu, viņi nezin kāpēc, liek mīnusus! Atbildi uz paša uzdoto jautājumu atradu. Uzzināju, ka pagrabā izstādi aprūpē un uzpasē paši koledžas audzēkņi. Ierobežots apskates laiks ir viņu upuris, kas atņemts mācībām paredzētajam.
T
Teologs Teodors 26.05.2023 09:09
,,Tas ļoti traucē dzīvot, bet es cenšos ar to cīnīties,, kāds saka , bet nesaprot, ka runa ir par apsēstību vieglā formā un ,,cīnīties,, ar to var tikai vienā veidā - tapt atbrīvotam ar Svētā Gara palīdzību, kurš dod cilvēkam mieru.

Jāņa evaņģēlijs, 14. nodaļa:
,,26 Bet Aizstāvis, Svētais Gars, ko Tēvs sūtīs Manā Vārdā, Tas jums visu mācīs un atgādinās jums visu, ko Es (Jēzus) jums esmu sacījis.
27 Mieru Es jums atstāju, Savu mieru Es jums dodu; ne kā pasaule dod, Es jums dodu. Jūsu sirdis lai neiztrūkstas un neizbīstas.
S
Skolnieciņš 26.05.2023 21:23
Senāk tagadējās Palestīnas un Izraēlas teritorijā dzīvoja septiņas tautas – kānaānieši, hetieši, amorieši, ferisieši, chīvieši jebusieši – līdz brīdim, kad ebreju cilts Dievs Jahve ebrejiem apsolīja piena un medus upes. Mozus otrā grāmata (saukta EXODUS) 3. nodaļa 8. rindkopa: «Es esmu nolaidies, lai viņus izglābtu no ēģiptiešu rokām un tos izvestu no šīs zemes uz labu un plašu zemi, kur piens un medus tek, kānaāniešu, hetiešu, amoriešu, ferisiešu, chīviešu un jebusiešu zemi.». Un ebreji sekoja ebreju cilts Dieva Jahves norādījumiem ar fanātisku degsmi. Mozus piektā grāmata (saukta DEUTERONOMIUM) 21. nodaļas 16., 17. un 18. rindkopa: «Turpretī no šo kaimiņu tautu pilsētām, ko tas Kungs, tavs Dievs, tev dos tavās rokās, tev neko nebūs atstāt dzīvu, kam vien ir dzīva dvaša. Bet iznīcības lāsta piepildījumā tev ir jāiznīcina hetieši un amorieši, kānaānieši un ferisieši, hīvieši un jebusieši, kā tas Kungs. Tavs Dievs, tev ir pavēlējis. Lai tie jūs neiemācītu atdarināt visas tās negantības,...
S
Skolnieciņš 26.05.2023 21:24
kas tiem piemīt, un ko tie dara, kalpodami saviem dieviem, ka jūs neapgrēkotos pret to Kungu, savu Dievu.». Mozus otrajā grāmatā (Toras piecu grāmatu cikla otrajā grāmatā) ebreju cilts Dievs Jahve ebreju tautai sola labu zemi un pārticību, bet jau Mozus piektajā grāmatā (Toras piecu grāmatu ciklu noslēdzošajā grāmatā) ebreju cilts Dievs Jahve aicina ebreju tautu veikt veselu septiņu tautu genocīdu – totālu iznīcību. Un ebreji tam piekrīt, un ebreji to izdara. Rabīns Mozus neizsaka it nekādu sašutumu par šādu cietsirdīgu un prātam neaptveramu rīcību. Rabīnu Mozu viss pilnībā apmierina.
- - -
Tad jau sanāk, ka Bībeles mīļotāji ir genocīda mīļotāji? Jokaini sanāk.
L
Lūkas evaņģēlijs2.nodaļa 26.05.2023 23:30
Skolnieciņš rakstija: kas tiem piemīt, un ko tie dara, kalpodami saviem dieviem, ka jūs neapgrēkotos pret to Kungu, savu Dievu.». Mozus otrajā grāmatā (Toras piecu grāmatu cikla otrajā grāmatā) ebreju cilts Dievs Jahve ebreju tautai sola labu zemi un pārticību, bet jau Mozus piektajā grāmatā (Toras piecu grāmatu ciklu no..
34. Un Sīmeans tos svētīja un sacīja Marijai, Viņa mātei: Redzi, Viņš (Jēzus) ir likts par krišanu un augšāmcelšanos daudz ļaudīm Israēlā un par zīmi, kam runā pretī.

Skonieciņš tik turpina ,,runāt pretī,, ,
S
Skolnieciņš 27.05.2023 05:38
Lūkas evaņģēlijs2.nodaļa rakstija: 34. Un Sīmeans tos svētīja un sacīja Marijai, Viņa mātei: Redzi, Viņš (Jēzus) ir likts par krišanu un augšāmcelšanos daudz ļaudīm Israēlā un par zīmi, kam runā pretī. Skonieciņš tik turpina ,,runāt pretī,, ,
Lūkas evaņģēlijs2.nodaļa 26.05.2023 Kāda augšām celšanās? Jēzus Kristus izklausās vairāk pēc literāla pasaku tēla, taču septiņu tautu genocīds, ko veica ebreji, izklausās pēc vēsturiska notikuma. Un kur bija ebreju rabīns Jēzus Kristus, kad notika krusta kari un inkvizīcijas prāvas? Skaitīja naudas lādi kristīgajās sektās?
L
Loģikaklibo 27.05.2023 10:48
Skolnieciņš rakstija: Lūkas evaņģēlijs2.nodaļa 26.05.2023 Kāda augšām celšanās? Jēzus Kristus izklausās vairāk pēc literāla pasaku tēla, taču septiņu tautu genocīds, ko veica ebreji, izklausās pēc vēsturiska notikuma. Un kur bija ebreju rabīns Jēzus Kristus, kad notika krusta kari un inkvizīcijas prāvas? Skaitīja naudas ..
Skolnieciņš nesaprot, ka jēdzieni ,,kristīgs,, un ,,sekta ,, nav savienojami.
Ja indivīds ir kristietis, tad viņš nekad nesastāvēs sektā.

Jā sektu vadoņiem naudas ir daudz, bet kristīgās draudzēs tās ir vienmēr maz. Citādāk nevar būt, JO KRISTIEŠU IR MAZ. Daudz mazāk, nekā oficiālajās atskaitēs. Un to apliecina pats Jēzus .
S
Skolnieciņš 27.05.2023 13:01
Loģikaklibo rakstija: Skolnieciņš nesaprot, ka jēdzieni ,,kristīgs,, un ,,sekta ,, nav savienojami. Ja indivīds ir kristietis, tad viņš nekad nesastāvēs sektā. Jā sektu vadoņiem naudas ir daudz, bet kristīgās draudzēs tās ir vienmēr maz. Citādāk nevar būt, JO KRISTIEŠU IR MAZ. Daudz mazāk, nekā oficiālajās atskaitēs. Un ..
Tad lai, lūdzu, netaisi kristietību par meinstrīmu un valsts subsidētu reliģiju!
S
Skolnieciņš 27.05.2023 14:42
Skolnieciņš rakstija: Senāk tagadējās Palestīnas un Izraēlas teritorijā dzīvoja septiņas tautas – kānaānieši, hetieši, amorieši, ferisieši, chīvieši jebusieši – līdz brīdim, kad ebreju cilts Dievs Jahve ebrejiem apsolīja piena un medus upes. Mozus otrā grāmata (saukta EXODUS) 3. nodaļa 8. rindkopa: «Es esmu nolaidies, la..
ko tu tur mels, ebrejeļu mēslumute? kādi tev CHĪVIEŠI? Domāti ir Hivas un Horezmas apkaimes ļautiņi, kas dzīvoja Vidusāzijā..un hetiem arī nav nekāda sakara, tu, segvārdu zagle, , šitie vikipediņu atkritumi domāti tādiem nelgām ņem katrus niekus par pilnu...FERISIEŠI...lūk par jebusiešiem piekrītu, tu esi celies no jebusiesiem, to var manīt..bet mozus bija sīks ****tājs, šim zobu caurumos bija sakrata ēģiptiešu sperma, tāpēc tuksnesī bijis visai žirgts..atceros, smerdelim movšem dejanam viens ēģiptietis deva mutīte, bet trāpīja acī..
L
Loģikaklibo 27.05.2023 16:27
Skolnieciņš rakstija: ko tu tur mels, ebrejeļu mēslumute? kādi tev CHĪVIEŠI? Domāti ir Hivas un Horezmas apkaimes ļautiņi, kas dzīvoja Vidusāzijā..un hetiem arī nav nekāda sakara, tu, segvārdu zagle, , šitie vikipediņu atkritumi domāti tādiem nelgām ņem katrus niekus par pilnu...FERISIEŠI...lūk par jebusiešiem piekrītu, ..
Skolnieciņš 27.05.2023 13:01 , Valsts labprāt gribētu iesaistīt baznīcu politisku mērķu sasniegšanā... bēdas baznīcai, ja viņa uz to pavelkas! Jo valsts patiesībā nesaprot, kas baznīca ir. Bet valsts grib izlikties kristīga, tāpēc subsidē BAZNĪCU ĒKU saglabāšanu, kuras pati ir pasludinājusi par arhitektūras pieminekli. Tas izskatās glīti un piesaista daļu vēlētāju . Tas ir arī pareizi, jo 30 cilvēku draudzes nespēj uzturēt ēkas, kas reiz bija paredzētas 3000 cilvēku draudzēm.

Kristietību nevar pataisīt par MEINSTRĪMU, tas ir nonsenss. Bet evaņģēliju ir jāsludina, tāda ir Kristus pavēle. Ja sludināsim tūkstotim, ir cerība, ka desmit sapratīs un taps izglābti. Un tā - katru gadu pa desmitam un lēnām tuvojamies vajadzīgajam skaitlim, kura piepildīšanas brīdī sāksies pa visam interesanti notikumi. Mēs tos ar nepacietību gaidām.
S
Skolnieciņš 27.05.2023 17:54
Skolnieciņš rakstija: ko tu tur mels, ebrejeļu mēslumute? kādi tev CHĪVIEŠI? Domāti ir Hivas un Horezmas apkaimes ļautiņi, kas dzīvoja Vidusāzijā..un hetiem arī nav nekāda sakara, tu, segvārdu zagle, , šitie vikipediņu atkritumi domāti tādiem nelgām ņem katrus niekus par pilnu...FERISIEŠI...lūk par jebusiešiem piekrītu, ..
Skolnieciņš 27.05.2023 14:42 Tu neesi skolnieciņš. Lūdzu, neizliecies par mani! Neraksti neko manā vārdā! Es tev aizliedzu valkāt manu segvārdu!
S
Skolnieciņš 27.05.2023 17:55
Loģikaklibo rakstija: Skolnieciņš 27.05.2023 13:01 , Valsts labprāt gribētu iesaistīt baznīcu politisku mērķu sasniegšanā... bēdas baznīcai, ja viņa uz to pavelkas! Jo valsts patiesībā nesaprot, kas baznīca ir. Bet valsts grib izlikties kristīga, tāpēc subsidē BAZNĪCU ĒKU saglabāšanu, kuras pati ir pasludinājusi par arhi..
Loģikaklibo 27.05.2023 16:27 Tu diskutē ar segvārdu zagli. Ar to es tevi apsveicu.
L
Loģikaklibo 27.05.2023 22:15
Skolnieciņš rakstija: Loģikaklibo 27.05.2023 16:27 Tu diskutē ar segvārdu zagli. Ar to es tevi apsveicu.
Es nediskutēju ne ar vienu no jums abiem. Jūs ne viens ne otrs absolūti nesaprotat, kāpēc es šeit darbojos. Un tas nav arī vajadzīgs.

Pirms komentē

Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai  ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese  tiek saglabāta.

Noteikumi ->