Jūsu pārlūks ir novecojis, līdz ar to šīs lapas pilnvērtīga funkcionalitāte nebūs pieejama!
/ 28.04.2023 17:22

Vecie logu stikli jānodod šķiroto atkritumu pieņemšanas laukumā 30

Vecie logu stikli jānodod šķiroto atkritumu pieņemšanas laukumā

Vecos logu stiklus nedrīkst izmest sadzīves atkritumu konteineros vai zaļajos, stikla iepakojumam paredzētajos konteineros, atgādina SIA “Jēkabpils pakalpojumi”. Stikla iepakojumam paredzētie konteineri ir domāti tikai stikla burkām un pudelēm. Logu stikli ir jānodod atkritumu pieņemšanas laukumā, piemēram, SIA “Jēkabpils pakalpojumi” laukumā Zemgales ielā 24/1. Privātpersonām logu stikla nodošana ir bez maksas.

D
Distihs 28.04.2023 18:36
Astro katru stiklu vecu
Met, kur pagadās, pār plecu.
1
100 derīgi padomi 28.04.2023 20:37
stiklu var smalki saberzt un ieelpot- tas izraisa kvalitatīvu plaušu asiņošanu un ilgtspējīgu uzturēšanos budžeta iestādes.
T
Tehniskais 29.04.2023 19:49
,,Smalki saberzts ,, stikls ir tas pats kvarcs, jeb smiltis. Ja sēdēsi ceļmalā un elposi ceļa putekļus arī tad dabūsi silikozi un atstiepsi kājas . Nav lielas atšķirības.
S
Skolnieciņš 29.04.2023 21:11
Tehniskais rakstija: ,,Smalki saberzts ,, stikls ir tas pats kvarcs, jeb smiltis. Ja sēdēsi ceļmalā un elposi ceļa putekļus arī tad dabūsi silikozi un atstiepsi kājas . Nav lielas atšķirības.
Tehniskais 29.04.2023 19:49 Ne gluži. Dabā satopamie kvarca monokristāli ir teju vai ķīmiski tīrs SiO2 (ja ir caurspīdīgs). Bet stiklā masā lieto vel dažādus piemaisījumus. Un ne visi, piemēram, metālu oksīdi, retāk nemetālu oksīdi, termiski izsturīgi sāļi ir cilvēkam droši, tādu pārstrādātu stiklu ne vienmēr drīkst lietot pārtikas uzglabāšanai. Prasības gandrīz kā uz plastmasu. To nosaka ES likumdošana, kas balstīta zinātnē un relatīvām rūpēm par cilvēka dzīvību un drošību.
S
Skolnieciņš 30.04.2023 20:54
Kremļa boti, kremļa troļļi, ir derdzīgi. Uzreiz lien kasīties un tēlo ekspertus visās dzīves jomās, bet realitātē tie dirn savās mājās un klabina datora taustiņus.
P
Pareizaissecinājums 30.04.2023 23:32
Visi, kuri nepiekrīt tautiskajam supermenam Skolnieciņam - stikla tehnoloģiju pārzinātājam , kas viņi ? Pareizi - tie ir Kremļa troļļi ! Tas ir vienkārši un saprotami ikvienam!
S
Skolnieciņš 01.05.2023 06:02
Pareizaissecinājums rakstija: Visi, kuri nepiekrīt tautiskajam supermenam Skolnieciņam - stikla tehnoloģiju pārzinātājam , kas viņi ? Pareizi - tie ir Kremļa troļļi ! Tas ir vienkārši un saprotami ikvienam!
Pareizaissecinājums 30.04.2023 23:32 Observer tā cītīgi pūš kremļa stabulē. It kā dzīvo Latvijas informatīvajā telpā un zina par 2008. gada, 2014. gada un 2022.02.24. notikumiem, bet tik un tā raksta tā it kā skatītos krievu ziņas. Un ja šamais ģeopolitikas eksperts gudrojas un melo vienā vietā, tik pat labi viņš var melot arī citur. Šamajam sagribējās tirzniecību ar krieviju, agresorvalsti.
J
Jefiņš 28.04.2023 18:00
Kur tad tos citur liks.
O
Observer 28.04.2023 22:00
Stikls it tās pašas smiltis, tikai kausētas. Tu vari tās sadauzīt pulverī un piejaukt pie betona - kājas pa tādu nemūžam neslīdēs un betons nedils.
S
Skolnieciņš 29.04.2023 21:17
Observer rakstija: Stikls it tās pašas smiltis, tikai kausētas. Tu vari tās sadauzīt pulverī un piejaukt pie betona - kājas pa tādu nemūžam neslīdēs un betons nedils.
Betons tā vai šā korodēs. Uzkaisi vārāmo sāli, redzēsi stalaknītus. :D Smilšu graudiņi nav asi, bet stila lauskas un putekļi var būt asi.
O
Observer 30.04.2023 13:54
Skolnieciņš rakstija: Betons tā vai šā korodēs. Uzkaisi vārāmo sāli, redzēsi stalaknītus. :D Smilšu graudiņi nav asi, bet stila lauskas un putekļi var būt asi.
Betons ar katru gadu paliek tikai cietāks un cietāks. Ja kaut kādi idioti to apkaisa ar sāli, tas ir pavisam cits jautājums.
Betonam pievienots stikls palielinās tā nodilum-izturību, kas daudzās abiedriskās celtnēs ir svarīgi, sevišķi kāpņu gadījumā.
S
Skolnieciņš 30.04.2023 20:45
Observer rakstija: Betons ar katru gadu paliek tikai cietāks un cietāks. Ja kaut kādi idioti to apkaisa ar sāli, tas ir pavisam cits jautājums. Betonam pievienots stikls palielinās tā nodilum-izturību, kas daudzās abiedriskās celtnēs ir svarīgi, sevišķi kāpņu gadījumā.
Observer 30.04.2023 13:54 Krievu pasaules pakaļskrējēja un krievu kolonistu otpriska Nila Ušakova laikā Rīgu dūšīgi kaisīja ar sāli pēc maskavas un muhasranskas parauga. Tātad partija Sasmaka un partija Gods kalpot krieviem ir idioti, un es tam piekrītu. Kangari ir idioti, jo neapzinās kā okupanti no krievijas paši viņus novāks, kad tie kļūs okupantiem neērti un nederīgi.
O
Observer 01.05.2023 08:34
Skolnieciņš rakstija: Observer 30.04.2023 13:54 Krievu pasaules pakaļskrējēja un krievu kolonistu otpriska Nila Ušakova laikā Rīgu dūšīgi kaisīja ar sāli pēc maskavas un muhasranskas parauga. Tātad partija Sasmaka un partija Gods kalpot krieviem ir idioti, un es tam piekrītu. Kangari ir idioti, jo neapzinās kā okupanti n..
Nav grūti Tev piekrist - ,,kangari ir idioti,, .
Sevišķi to var vērot to sīko valsteļu izdarībās, kuras ir izvēlējušās kādu lielu valsti par savu aizstāvi un domā, ka nu tik šī lielā valsts par to vien sapņo, kā mazo padarīt laimīgu.
Vērot, kā vesela valsts uzvedas līdzīgi Kangaram , tas patiešām ir aizraujoši, lai gan ir brīži, kad šķiet, ka zeme salīgojas zem kājām.
M
Mauglis 01.05.2023 20:24
Observer rakstija: Nav grūti Tev piekrist - ,,kangari ir idioti,, . Sevišķi to var vērot to sīko valsteļu izdarībās, kuras ir izvēlējušās kādu lielu valsti par savu aizstāvi un domā, ka nu tik šī lielā valsts par to vien sapņo, kā mazo padarīt laimīgu. Vērot, kā vesela valsts uzvedas līdzīgi Kangaram , tas patiešām ir..
Jūs te dažas valstis pielīdzināt kangariem ... bet patiesībā tās ir jāpielīdzina tabakijiem.
S
Skolnieciņš 02.05.2023 14:34
Observer rakstija: Nav grūti Tev piekrist - ,,kangari ir idioti,, . Sevišķi to var vērot to sīko valsteļu izdarībās, kuras ir izvēlējušās kādu lielu valsti par savu aizstāvi un domā, ka nu tik šī lielā valsts par to vien sapņo, kā mazo padarīt laimīgu. Vērot, kā vesela valsts uzvedas līdzīgi Kangaram , tas patiešām ir..
Eiropā daudzas valstis ir mazas, bet tajās nav tāda fašisma kā lielajā krievijā.
N
Neķītrais masāžists 28.04.2023 19:19
A, kāpēc pēkšņi vairs nevar mest pie burkām un pudelēm?
O
Observer 28.04.2023 21:59
Pudeļu stikls ļoti stipri atšķiras no logu stikla, tos nevar jaukt kopā. Būtībā jau arī pudeļu stikls atšķiras, bet to kaut kā piecieš.
Vispār stikls ir pulka sarežģītāks, nekā mēs domājam. Stikla šķirņu ir vairāk, kā tērauda.
S
Skolnieciņš 29.04.2023 21:14
Observer rakstija: Pudeļu stikls ļoti stipri atšķiras no logu stikla, tos nevar jaukt kopā. Būtībā jau arī pudeļu stikls atšķiras, bet to kaut kā piecieš. Vispār stikls ir pulka sarežģītāks, nekā mēs domājam. Stikla šķirņu ir vairāk, kā tērauda.
Observer 28.04.2023 21:59 Tu ko ķīmijas tehnologs esi? Ja taisi mākslas izstrādājumus, kuru mehāniskajai izturībai vai nekaitīgumam (toksiskumam) nav nozīmes, tad der arī izmantot stikla atkritumus priekš pārstrādes. Bet priekš pārtikas rūpniecības taras atkritumi neder, tur jāskatās ko un kā pārstrādā.
O
Observer 30.04.2023 10:59
Skolnieciņš rakstija: Observer 28.04.2023 21:59 Tu ko ķīmijas tehnologs esi? Ja taisi mākslas izstrādājumus, kuru mehāniskajai izturībai vai nekaitīgumam (toksiskumam) nav nozīmes, tad der arī izmantot stikla atkritumus priekš pārstrādes. Bet priekš pārtikas rūpniecības taras atkritumi neder, tur jāskatās ko un kā pārstr..
Skolnieciņ, nezināju, ka Tavas spožās zināšanas ietver arī stikla apstrādes tehnoloģiju, piedod!
Bet, varbūt tomēr pamēģini kausēt vienā tīģelī dažādas stikla šķirnes!
Cik noprotu no Tavas valodiņas, Tu stikla rūpniecībā darbojies katru trešo dienu. Gudrs Tu esi.
S
Skolnieciņš 30.04.2023 20:41
Observer rakstija: Skolnieciņ, nezināju, ka Tavas spožās zināšanas ietver arī stikla apstrādes tehnoloģiju, piedod! Bet, varbūt tomēr pamēģini kausēt vienā tīģelī dažādas stikla šķirnes! Cik noprotu no Tavas valodiņas, Tu stikla rūpniecībā darbojies katru trešo dienu. Gudrs Tu esi.
Observer 30.04.2023 10:59 Kremļa trolli, bet vai tu pats esi stiklinieks? Paga? Kas tu pats esi? Tu caurām dienām atgremo kremļa propagandu un visādus tās atvasinājumus. Es divus gadus RTU nomācījos ķīmijas tehnologos. Manā komentārā tika runāts par mākslu, nevis par par laboratorijas traukiem, pārtikas taru, virtuves piederumiem. Izņemot tīģeli ir vel citas metodes kā apstrādāt stiklu. RTU MLĶF trešajā vai ceturtajā stāvā ir silikātķīmijas katedra. Tur studenti ņemas ar keramiku praktiski. Es šaubos, ka tādu krievu pasaules fanu kā tevi RTU pielaistu pie diploma.
z
zinātājs 29.04.2023 09:42
Es arī līdz šim nezināju, ka logu stiklu nedrīkst mest kopā pie pārējiem stikla izstrādājumiem. Zināms, ka cilvēki netic šim aizliegumam, jo zina, ka stikls ir stikls un tāpēc būtu nepieciešams speciālistu skaidrojums. Nevis kāda no Jēkabpils pakalpojumu atkritumu izvedēja, bet tieši no Līvānu stikla meistaru mutes tas būtu jādzird, ko uzzināt Sandrai, kas bieži brauc uz Līvāniem, nesagādās grūtības.
O
Observer 29.04.2023 17:56
Līvānu meistari pat pudeļu stiklu baidās izmantot, bet izmanto speciāli ražotas stikla briketes no ASV, vai no Polijas.
S
Skolnieciņš 29.04.2023 21:06
Kāpēc Latvijā nevar ražot stiklu? Smiltis ir. Atrodi relatīvi tīras kvarca smiltis un pašķīdini tās tīrā, koncentrētā slāpekļskābē un vēlāk skalo ar ūdeni, smiltis jeb SiO2 nešķīdīs, bet visa veida piesārņojumi šķīdīs, proti, būs lielākoties alumīnija un dzelzs nitrātu sāļi. Tālāk no ķīmiski tīrā SiO2 var ražot pret termošoku noturīgus laboratorijas traukus. Un šie trauki ir dārgi.
O
Observer 30.04.2023 10:56
Skolnieciņš rakstija: Kāpēc Latvijā nevar ražot stiklu? Smiltis ir. Atrodi relatīvi tīras kvarca smiltis un pašķīdini tās tīrā, koncentrētā slāpekļskābē un vēlāk skalo ar ūdeni, smiltis jeb SiO2 nešķīdīs, bet visa veida piesārņojumi šķīdīs, proti, būs lielākoties alumīnija un dzelzs nitrātu sāļi. Tālāk no ķīmiski tīrā Si..
Bet slāpekļskābe būs jāieved no Krievijas.
D
Dūmudetektors 30.04.2023 17:18
Skolnieciņš rakstija: Kāpēc Latvijā nevar ražot stiklu? Smiltis ir. Atrodi relatīvi tīras kvarca smiltis un pašķīdini tās tīrā, koncentrētā slāpekļskābē un vēlāk skalo ar ūdeni, smiltis jeb SiO2 nešķīdīs, bet visa veida piesārņojumi šķīdīs, proti, būs lielākoties alumīnija un dzelzs nitrātu sāļi. Tālāk no ķīmiski tīrā Si..
Skolnieciņ, spriedelēdams par tēmām, kuras nepārzini, sāc palikt smieklīgs.
Ar ko Tu tās smiltis sakarsēsi, ar Leienas saules baterejām?
S
Skolnieciņš 30.04.2023 20:52
Observer rakstija: Bet slāpekļskābe būs jāieved no Krievijas.
Observer 30.04.2023 10:56 Pirmkārt, Latvija ir Eiropa, bet krievija ir atpalikusi tatārmongoļu valstele. Eiropa krievijai ir uzlikusi embargo, bet tev par to krievijas ziņās nestāsta. Otrkārt, Latvijā gaisā esošais slāpeklis nav deficīts. Ņem cik vien gribi. Eiropas tirgos var nopirkt visas uzpariktes, lai ražotu slāpekļskābi no atmosfēras slāpekļa. Nav dārgi. It īpaši, ja ir precei noiets. Treškārt, kodīgas un īpaši bīstamas vielas ir dārgi transportēt no ārzemēm, tas rada satiksmes drošības riskus. Tie speciālie auto ir baigi dārgi. Tāla loģistika neatmaksājas un iet pret ķīmiskās pārvaldības principiem, kas Eiropā ir stingri reglamentēti.
P
Pareizaisjautājums 30.04.2023 23:35
Skolnieciņš rakstija: Observer 30.04.2023 10:56 Pirmkārt, Latvija ir Eiropa, bet krievija ir atpalikusi tatārmongoļu valstele. Eiropa krievijai ir uzlikusi embargo, bet tev par to krievijas ziņās nestāsta. Otrkārt, Latvijā gaisā esošais slāpeklis nav deficīts. Ņem cik vien gribi. Eiropas tirgos var nopirkt visas uzparikt..
Eiropa uzlikusi Krievijai Bargo? Tas ir... kas? Tāds pats, kā Ivans Bargais, vai vēl bargāks?
Vai tas ir līdzīgi, kā tas, ka Krievija ir uzlikusi Eiropai Nikolaju? Pastāsti!
S
Skolnieciņš 01.05.2023 06:08
Pareizaisjautājums rakstija: Eiropa uzlikusi Krievijai Bargo? Tas ir... kas? Tāds pats, kā Ivans Bargais, vai vēl bargāks? Vai tas ir līdzīgi, kā tas, ka Krievija ir uzlikusi Eiropai Nikolaju? Pastāsti!
Pareizaisjautājums 30.04.2023 23:35 Priekš sovjetizēta, krievvalodīga cilvilokupanta, kurš pēc 1991. gada nedevās atpakaļ uz matušku krieviju, man nav grūti izskaidrot pret krieviju ieviestā embargo būtību.
Embargo ir: 1) aizliegums ievest vai izvest (piemēram, preces); 2.) aizliegums kuģiem iebraukt ostā vai izbraukt no tās. Eiropas Savienība ar fašistisko krieviju netirgojas, respektīvi, ir noteiktas sankcijas pret fašistisko krieviju (putina krieviju).
S
Skolnieciņš 01.05.2023 06:12
Dūmudetektors rakstija: Skolnieciņ, spriedelēdams par tēmām, kuras nepārzini, sāc palikt smieklīgs. Ar ko Tu tās smiltis sakarsēsi, ar Leienas saules baterejām?
Dūmudetektors 30.04.2023 17:18 Ja smiltis attīra no piemaisījumiem, tās sākotnēji nekarsē. Slāpekļskābe taču ir gaistoša. Bet lai garožotu stiklu var izmantot Daugavas HES enerģiju. Dedzinot kokogles no pašmāju bērziem un lietojot pašmāju skābekļa balonus, 1000°C līdz 1200°C temperatūru būs grūti sasniegt. Bet tehnoloģisko risinājumi var izdomāt. Eiropā tirgo visas uzpariktes.
S
Skolnieciņš 01.05.2023 06:14
Pareizaisjautājums rakstija: Eiropa uzlikusi Krievijai Bargo? Tas ir... kas? Tāds pats, kā Ivans Bargais, vai vēl bargāks? Vai tas ir līdzīgi, kā tas, ka Krievija ir uzlikusi Eiropai Nikolaju? Pastāsti!
Pareizaisjautājums 30.04.2023 23:35 Krievu fašists orgazmē no krievu despotu pieminēšanas. Raksta sūdus ar baltu muti. Svētlaimīgi laimīgs.

Pirms komentē

Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai  ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese  tiek saglabāta.

Noteikumi ->