Svētku drūzmēšanās lielveikalos vairs nav nekas pārsteidzošs, taču Jēkabpilī ir veikals, kur rindas veidojas gandrīz visu gadu.Tauta ziņo, ka vakaros rindā novērots pat 15 cilvēku liels pūlis, kamēr strādā tikai viena kase. Tas satrauc vietējos iedzīvotājus, kuri cer, ka iepirkšanās varētu būt ātrāka un ērtāka.
“Tur bieži veidojas ļoti garas rindas, jo parasti strādā tikai viena kase,” raksta kāds jēkabpilietis. “Vakaros pēc darba, ap pulksten 17.00, rindā stāv aptuveni 15 cilvēki. Veikals nesen tika remontēts, varētu domāt, ka varētu būt kādi risinājumi, piemēram, pašapkalpošanās kases vai kas cits, lai rindas nebūtu tik garas, taču līdz šim nekas nav mainījies. Domāju, ka tas ir svarīgi, jo tas traucē daudziem iedzīvotājiem.”
Pērn mikrorajona iedzīvotāji uz laiku bija spiesti atvadīties no veikala, jo vairākus mēnešus notika vērienīgi renovācijas darbi. Tomēr pat pēc remonta daudziem šķiet, ka problēma saglabājas – veikala izkārtojums joprojām rada neērtības.
“Diezgan saspiesti, jāsaka tā. Plašāk vajadzētu būt, diezgan šauri viss,” saka jēkabpiliete Lilita.
Citi veikala apmeklētāji piebilst, ka rindu dēļ dažkārt nākas doties uz citiem veikaliem, lai iegādātos vajadzīgos produktus.
“Kad ieej, ir gara rinda un ir slinkums stāvēt, tad arī nestāvi. Gadās, ka prece ar kartiņu ir lētāka, bet ir rinda, un tu aizej prom,” stāsta jēkabpiliete Vēsma. “Ir jāpielāgojas. No rīta ir ļoti daudz cilvēku, bet pēc tam ir starplaiks, kad var iet.”
Arī “Maxima Latvija” vadība apstiprina, ka ir saņēmuši sūdzības par šo konkrēto veikalu.
“Bijām dzirdējuši, ka ir šādi atsevišķi izaicinājumi, un kolēģi atdzina, ka veidojas šīs rindas – tieši vakarpusē vai no rīta. Tomēr esam šo izrunājuši un ceram, ka tuvākajā laikā klienti jutīs šos uzlabojumus,” sola "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
Uzņēmums sola, ka, ja plānotie risinājumi neatrisinās problēmu, tiks izvērtēti citi varianti, tomēr pašapkalpošanās kases tuvākajā laikā ieviest netiek plānots.
Kate Katrīna Strode

Mediju atbalsta fonda ieguldījums no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par ziņu sižeta “Tauta ziņo: Garo rindu dēļ iepirkšanās Jēkabpilī jāplāno kā ekspedīcija ” saturu atbild SIA “Vidusdaugavas televīzija”.
#SIF_MAF2025
Komentāri 13
Visi Reģistrētie (0) Anonīmie (13)Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Norēķināšanās pie kases notikusi ātri un korekti.
Tas gjan tiesa, ka pēc ilgā kapitālā remonta kļuvusi saspiestāka tirdzniecības zāle un kļuvusi neērtāka piekļuve pie plauktiem... un arī abu 2 kasu zona kļuvusi daudz šaurāka un neērtāka... Blakus vēl apsarga kabīne.
Pirms kap.remonta jau ieejot mazajā Maximā bija plašums un pat bija īpašs plaukts, kur atstāt savu citur nopirkto nesamo... Tad pa plašo tirdzniecības zāli ātri saliku grozā vajadzīgo un uz kasi. Tad bija iespējams iepirkties vismaz 2 x ātrāk ...
Tāpēc tagad , diemžēl, biežāk iepērkos lielajā Maximā pie Kena parka!
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Es svētdien iepirkos un vēl bija 2 gb.!!! Abas tādas smukiņas un laipnas bet, neko neteica par tik radikālām izmaiņām!
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Atstājiet komentāru
Pirms komentē
Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.
Noteikumi ->