Ietve bez loģiska nobeiguma – šāda situācija vēl pavisam nesen bija Salas ciemā, kur ielu remontdarbu laikā tika izbūvēta jauna ietve Zaļajā ielā. Tā vietā, lai gājēju celiņš vestu līdz ielu krustojumam, tas beidzās dažus metrus pirms tā – zaļajā zonā.
Tagad būvnieki iesākuši darbus, lai ietve loģiski savienotos ar ielu krustojumu. Uzņēmumā SIA “Ošukalns”, kas veic darbus konkrētajā ielu pārbūves objektā, skaidro, ka sākotnēji ietve tikusi izbūvēta līdz vietai, kur bija paredzēts projekta pirmajā kārtā. Celiņa turpinājums bija plānots nākamajā projekta kārtā, bet tika rasts risinājums, lai vajadzīgos 20 metrus izbūvētu jau tagad.
“Naudiņa ietaupījās, un tad nolēma, ka par to naudiņu var pagarināt ietvi, jo tā sākotnēji nebija paredzēta,” skaidro SIA “Ošukalns” projektu vadītājs Artis Dauksts.
Tāpat par ietaupītajiem līdzekļiem tika noasfaltēti vēl aptuveni 100 metri Zaļās ielas brauktuves. Uzņēmumā informē, ka ietves turpinājums tiks nobruģēts tuvāko nedēļu laikā.
Jēkabpils novada pašvaldībā skaidro, ka Salas ielu pārbūves projekts ir vairāku gadu projekts, kas sadalīts kārtās, jo trūkst finansējuma, lai visu īstenotu vienā gadā.
“Kārtās jau dalījām mēs paši. Paši novilkām svītru, kur mēs beidzam. Dažreiz plānā novelc, dabā aizej – nu jā, 10 metri šur tur jāpavelk,” saka Jēkabpils novada pašvaldības Infrastruktūras apsaimniekošanas nodaļas vadītājs Ainārs Skromāns.
Vietvarā uzsver, ka projektos bieži vien tiek veiktas izmaiņas, tā esot normāla prakse.
Jēkabpils novada Salas ciema ielu pārbūves projekta 1. kārtā būvdarbi jau ir gandrīz pabeigti. Ir atjaunots ceļa segums Ābeļu ielā, Zaļās ielas un Viesturu ielas posmā, izbūvēta jauna lietus kanalizācijas sistēma un ielu apgaismojums, tāpat dažos posmos – sadzīves kanalizācijas sistēma un ūdensvads.
“Ir atlicis ieklāt grantētās daļas nobrauktuvēm, jāieklāj nomales un jāveic apzaļumošana, kā arī jāizveido horizontālie apzīmējumi uz asfalta,” skaidro Artis Dauksts.
Atlikušie darbi tiks pabeigti līdz oktobra beigām, prognozē būvnieks.
Sandra Paegļkalne
Komentāri 12
Visi Reģistrētie (0) Anonīmie (12)Bļāviens, vai tad neviens nezināja, ka būs jābūvē veloceliņš? Kādēļ bija jāuzklāj asfalts un pēc gada, trīs vietās, jāuzlauž lai izbūvētu caurtekas??!!
Cik līdzekļu varēja ietaupī saprātīgi un loģiski veicot darbus.
Izskatās pēc kādas atbildīgās personas neizdarības, kādā projekta realizēšanas posmā!
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Saliek visādas mamzeles amatos,re kur rezultāts
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Interesanti, kur tad radās naudas ietaupījums? Asfalts plānāks?
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Normāla prakse ir kvalitatīvs projekts,vides izpēte,nevis labot haltūru vairākas reizes
Ziņot par komentāru
Atstājiet komentāru
Pirms komentē
Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.
Noteikumi ->