Jūsu pārlūks ir novecojis, līdz ar to šīs lapas pilnvērtīga funkcionalitāte nebūs pieejama!
/ 07.10.2025 17:17

Pasažieri uzskata, ka SIA "Jēkabpils autobusu parkam" jāuzlabo gan vadītāju attieksme, gan digitālie risinājumi 12

Pasažieri uzskata, ka SIA
Skatīt video

SIA “Jēkabpils autobusu parks” jau vairākus gadus regulāri uzklausa pasažieru viedokli, lai labāk izprastu iedzīvotāju vajadzības un uzlabotu pakalpojumu kvalitāti. Ik pēc diviem gadiem tiek veikta klientu aptauja, un šogad iedzīvotāju atsaucība bijusi īpaši liela – piedalījās 236 respondenti, no kuriem lielākā daļa bija sievietes.

Kopumā secināms, ka pasažieri “Jēkabpils autobusu parka” sniegtos pakalpojumus vērtē pozitīvi. Lielākā daļa iedzīvotāju ir apmierināti ar pieturvietu atrašanās vietām, kā arī ar sēdvietu skaitu autobusos. Augstu vērtēta ir arī transportlīdzekļu tīrība un kārtība, kā arī tas, ka autobusi pārsvarā kursē saskaņā ar noteikto grafiku.

Lai arī iedzīvotāji atzīst, ka pieturvietās informācija par kustību sarakstiem ir skaidra un pietekama, pašos transportlīdzekļos šo varētu uzlabot.

Tāpat respondenti norāda uz trūkumiem uzņēmuma mājaslapā – tās lietošanas ērtumu un funkcionalitāti. 80 respondenti ir neapmierināti vai drīzāk nepamierināti, 66 iedzīvotājiem nav viedokļa, bet 90 – apmierināti vai drīzāk apmierināti.

Tāpat aptaujas dati iezīmē, ka varētu tikt uzlabota šoferu attieksme, tie varētu būt laipnāki un atsaucīgāki. 30% no respondentiem to vērtē negatīvi, bet teju 30% nav viedokļa.

Tāpat piektā daļa pasažieru pauž, ka biļešu cenas ne vienmēr atbilst sniegtā pakalpojuma līmenim. Lai gan vairums aptaujāto uzskata, ka tarifi ir pieņemami, neliela, bet jūtama daļa iedzīvotāju vēlētos, lai cenas būtu zemākas.

Runājot par drošības sajūtu, lielākā daļa pasažieru norāda, ka sabiedriskajā transportā jūtas droši – gan pārvietojoties pilsētā, gan ārpus tās. Tomēr apmēram desmitā daļa atzina, ka ir bijušas situācijas, kad drošības sajūta bijusi mazāka.

Salīdzinot “Jēkabpils autobusu parka” darbu ar citiem sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem Latvijā, lielākā daļa aptaujāto uzskata, ka pakalpojuma līmenis ir līdzīgs. Tomēr aptuveni piektā daļa pasažieru atzīst – Jēkabpils autobusu parka serviss ir labāks vai pat būtiski labāks nekā citur. Savukārt negatīvi vērtējumi bijuši salīdzinoši reti – tos izteikusi aptuveni desmitā daļa iedzīvotāju.

Aptaujā iedzīvotāji arī sniedza priekšlikumus turpmākai uzņēmuma attīstībai – biežāk tika minēta vēlme pēc ērtākas biļešu iegādes sistēmas, tostarp digitāli.

Interesanti, ka vairāk nekā puse aptaujāto zina, ka abonementu biļetes iespējams iegādāties uzņēmuma mājaslapā, taču daudzi šo iespēju vēl nav izmantojuši.

Kate Katrīna Strode

Mediju atbalsta fonda ieguldījums no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par ziņu sižeta “Pasažieri vērtē SIA "Jēkabpils autobusu parka" pakalpojumus – jāuzlabo gan vadītāju attieksme, gan digitālie risinājumi” saturu atbild SIA “Vidusdaugavas televīzija”.

#SIF_MAF2025

J
Jautājums 08.10.2025 10:37
Par kādiem nopelniem , un kādā veidā par autobusa parka direktoru kļuva Vasiļa kungs ?
A
Aigars 08.10.2025 11:47
Ragainā čoms.
J
Ješka 08.10.2025 12:29
Vai tad varēja būt savādāk? To liekēdi tak vajdzēja kautkur ielikt.
B
Biļete 08.10.2025 21:06
Vasilis vel nav degunu apsildijis amatā, jau ķerās pie koku zāģēšanas. Bērnībā māte būs ar bērza žagariem vētījusi muguru,ka tāds naids uz kokiem.
Z
Zivis no dīķa 07.10.2025 18:31
labi vēl ievērot ātruma režīmu pilsētā vai pielāgojiet sarakstu tā, lai tie nevilktos uz 30 pa tiltu vai pasta ielu, kur nemaz nevar apdzīt
S
Skats no malas 07.10.2025 19:35
A kur Tev jāskrien? Rīgā viss centrs uz 30 braucams un nekāda stresa. Gribi braukt ātrāk, laidies pa apvedceļu gar Mežaparku!
Z
Zivis no dīķa 08.10.2025 08:31
Skats no malas rakstija: A kur Tev jāskrien? Rīgā viss centrs uz 30 braucams un nekāda stresa. Gribi braukt ātrāk, laidies pa apvedceļu gar Mežaparku!
Nu, ko tu stāsti muļķības. pāris ielas kvartālos nav viss Rīgas centrs, kā braucu uz 50-70 pa Brīvības, Čaka, Valdemāra, 11.novemrba, 13.janvāra utt. ielām tā arī joprojām to daru.
E
Edgars 07.10.2025 20:41
Ir viens šoferītis ļoti laipns,gados pajauns,vārdu nezinu,patīkami ar viņu braukt.
P
Paldies! 08.10.2025 09:37
Ģirts ir omulīgs un uzmanīgi brauc! Laipns,smaidīgs!
P
Pasažieris 07.10.2025 20:23
Mūsu šoferīšiem respect. Viss apmierina. Viendien biš pagaidīja kamēr ielecu iekšās.
K
Kurmis 08.10.2025 12:32
Bet vai bija konkurss?
T
Tas pats es 08.10.2025 20:29
Gan jau kā ierasts kaut ko fiktīvu sarīkoja!

Pirms komentē

Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai  ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese  tiek saglabāta.

Noteikumi ->