SIA “Jēkabpils autobusu parks” jau vairākus gadus regulāri uzklausa pasažieru viedokli, lai labāk izprastu iedzīvotāju vajadzības un uzlabotu pakalpojumu kvalitāti. Ik pēc diviem gadiem tiek veikta klientu aptauja, un šogad iedzīvotāju atsaucība bijusi īpaši liela – piedalījās 236 respondenti, no kuriem lielākā daļa bija sievietes.
Kopumā secināms, ka pasažieri “Jēkabpils autobusu parka” sniegtos pakalpojumus vērtē pozitīvi. Lielākā daļa iedzīvotāju ir apmierināti ar pieturvietu atrašanās vietām, kā arī ar sēdvietu skaitu autobusos. Augstu vērtēta ir arī transportlīdzekļu tīrība un kārtība, kā arī tas, ka autobusi pārsvarā kursē saskaņā ar noteikto grafiku.
Lai arī iedzīvotāji atzīst, ka pieturvietās informācija par kustību sarakstiem ir skaidra un pietekama, pašos transportlīdzekļos šo varētu uzlabot.
Tāpat respondenti norāda uz trūkumiem uzņēmuma mājaslapā – tās lietošanas ērtumu un funkcionalitāti. 80 respondenti ir neapmierināti vai drīzāk nepamierināti, 66 iedzīvotājiem nav viedokļa, bet 90 – apmierināti vai drīzāk apmierināti.

Tāpat aptaujas dati iezīmē, ka varētu tikt uzlabota šoferu attieksme, tie varētu būt laipnāki un atsaucīgāki. 30% no respondentiem to vērtē negatīvi, bet teju 30% nav viedokļa.

Tāpat piektā daļa pasažieru pauž, ka biļešu cenas ne vienmēr atbilst sniegtā pakalpojuma līmenim. Lai gan vairums aptaujāto uzskata, ka tarifi ir pieņemami, neliela, bet jūtama daļa iedzīvotāju vēlētos, lai cenas būtu zemākas.

Runājot par drošības sajūtu, lielākā daļa pasažieru norāda, ka sabiedriskajā transportā jūtas droši – gan pārvietojoties pilsētā, gan ārpus tās. Tomēr apmēram desmitā daļa atzina, ka ir bijušas situācijas, kad drošības sajūta bijusi mazāka.
Salīdzinot “Jēkabpils autobusu parka” darbu ar citiem sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem Latvijā, lielākā daļa aptaujāto uzskata, ka pakalpojuma līmenis ir līdzīgs. Tomēr aptuveni piektā daļa pasažieru atzīst – Jēkabpils autobusu parka serviss ir labāks vai pat būtiski labāks nekā citur. Savukārt negatīvi vērtējumi bijuši salīdzinoši reti – tos izteikusi aptuveni desmitā daļa iedzīvotāju.

Aptaujā iedzīvotāji arī sniedza priekšlikumus turpmākai uzņēmuma attīstībai – biežāk tika minēta vēlme pēc ērtākas biļešu iegādes sistēmas, tostarp digitāli.
Interesanti, ka vairāk nekā puse aptaujāto zina, ka abonementu biļetes iespējams iegādāties uzņēmuma mājaslapā, taču daudzi šo iespēju vēl nav izmantojuši.
Kate Katrīna Strode

Mediju atbalsta fonda ieguldījums no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par ziņu sižeta “Pasažieri vērtē SIA "Jēkabpils autobusu parka" pakalpojumus – jāuzlabo gan vadītāju attieksme, gan digitālie risinājumi” saturu atbild SIA “Vidusdaugavas televīzija”.
#SIF_MAF2025
Komentāri 12
Visi Reģistrētie (0) Anonīmie (12)Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Ziņot par komentāru
Atstājiet komentāru
Pirms komentē
Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.
Noteikumi ->