Jūsu pārlūks ir novecojis, līdz ar to šīs lapas pilnvērtīga funkcionalitāte nebūs pieejama!
/ 04.04.2025 19:05

Kriminālprocesā izmeklē arī Jēkabpils dambja būvmateriālu kvalitāti 76

Kriminālprocesā izmeklē arī Jēkabpils dambja būvmateriālu kvalitāti
Skatīt video

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs atbrīvojis visas piecas personas, kuras vakar aizturēja, izmeklējot Daugavas aizsargdambja pārbūves procesu. Tiesībsargājošās iestādes šobrīd izmeklē, vai būvniecības iepirkums nav izstrādāts par labu konkrētiem uzņēmumiem, tāpat tiek vērtēts, cik atbilstoša ir cena un kvalitāte dambja būvniecībā izmantotajiem materiāliem.

Līgumu par teju 17 miljonus eiro vērto dambja pārbūvi parakstīja Jēkabpils novada pašvaldības mērs Raivis Ragainis (LZP), kurš kā domes priekšsēdētājs ir atbildīgs arī par iepirkumiem. Viņš ir viens no pieciem KNAB vakar aizturētajiem un nu jau atbrīvotajiem.

“Es esmu pilnīgi pārliecināts, ka likumīgi viss ir izdarīts un kāds mēģina sataisīt vienkārši ūdens glāzē kaut kādu vētru,” saka Raivis Ragainis. “Noteikti esmu pārliecināts, ka tas ir viss saistīts ar tuvojošajām vēlēšanām.”

Tiesībsargājošās iestādes šobrīd izvērtē ne tikai pašu būvniecības iepirkumu, bet arī to, vai nav notikušas mahinācijas ar būvmateriālu cenu un atbilstošu kvalitāti. Viens no aizturētajiem bija domes priekšsēdētāja vietnieks attīstības jautājumos Kārlis Stars (NA), kurš no domes vadības puses uzrauga projekta īstenošanas procesu.

Komentējot aizdomas par nekvalitatīviem būvmateriāliem, Kārlis Stars saka: “Tur ir dolomīts, kas arī citos aizsargdambjos ir dolomīts, tur ir dzelzsbetons, kas arī citos aizsargdambjos ir dzelzsbetons. Ja ir kaut kādas šaubas, to jau speciālisti attiecīgi izvērtēs. Man tādu šaubu nav.”

Būvdarbu ģenerāluzņēmējs ir SIA “Jēkabpils PMK”. Tur atzīst, ka arī pie viņiem vakar bija KNAB pārstāvji, bet firmas vadītājs aizturēts neesot.

“Galvenie būvmateriāli ir izgājuši materiālu apstiprināšanas formas,” uzsver SIA “Jēkabpils PMK” būvdarbu vadītājs Jānis Dimants (Jēkabpils reģionālā partija). Uz jautājumu, vai varētu to pierādīt ar kādiem dokumentiem, Jānis Dimants atbild: “Jā, protams!”

Dambja pārbūvē iesaistīti vairāki apakšuzņēmēji. Viens no viņiem - SIA “Vidzemes būvnieks” pauž neizpratni, par kādiem būvmateriāliem un kādiem pārkāpumiem varētu būt runa.

“Absolūti nevaru iedomāties, kas tas varētu būt,” saka SIA “Vidzemes būvnieks” tehniskais direktors Jānis Bokta. Uz jautājumu, vai KNAB ir bijis arī viņu uzņēmumā, viņš atbild: “Nē, protams, nē.”

Otrs lielākais apakšuzņēmējs ir SIA “Ošukalns”, kura vadītājs Aigars Nitišs no “Latvijas Zaļās partijas” ir arī Jēkabpils novada domes deputāts un viens no vakar aizturētajiem. Zīmīgi, ka gandrīz visi lietā iesaistītie pauž viedokli, taču gan Nitišs, gan viņa SIA pārstāvji no komunikācijas ar medijiem atsakās, vien īsi komentē situāciju sociālajos tīklos, norādot, ka deputāts sniedzis KNAB visu nepieciešamo informāciju.

Arī dambja darbu būvuzraugs SIA “Firma L4” rakstiskā atbildē ir lakonisks: “Būvmateriāli ir atbilstoši būvprojektam.” Uz jautājumu, par kuriem būvmateriāliem varētu būt aizdomas, firmā atbild: “Nevaram komentēt, jo nav informācijas.”

Tikmēr pašvaldībā bažījas, vai saistībā ar kriminālprocesu netiks apturēts Eiropas finansējums, no kā izlietota tikai puse.

“Mūsu gadījumā finansējuma apturēšana nozīmētu arī apturēt būvdarbus, jo tāda finansējuma pašvaldībai nav,” saka Raivis Ragainis.

Kamēr nav lēmuma par finansējuma apturēšanu, vietvarā īstenos sākotnējo plānu – 7. aprīlī pēc ziemas tehnoloģiskā pārtraukuma atsākt dambja būvdarbus.

Sandra Paegļkalne

j
jecis 06.04.2025 12:30
Paklausos ko runā pilsētā. Ragainais tak glābis pilsētu plūdos. Tiešām. Vai tad tas viņam nebija jādara, viņš tak mēnesī saņem par šo darbu 6 000 eiro. Manuprāt, ko viņš plūdos darīja labi, tas ir stāstīja pasakas uz ledus gabala. Taču šeit stāsts ir par dambja būvniecību. Un šeit mērim kājiņa paslīdēja, izmantoja iespēju piepelnīties, jo viņš taču strādā. Vai Jums liekas, ka zogot dambja naudu, visu mūsu naudu, var attaisnot ar ko ka viņš strādāja plūdu laikā. Tiešām jūs tā domājat ? Jūs tiešām domājat ka EPPO šeit ieradās uz nepārbaudītiem faktiem ? Tad neko darīt, ticat tikai tālāk savam pasaku stāstītājam.
Z
Zinātājs 06.04.2025 13:26
Nezinu,kastu esi, bet pēc tavas muldēšanas var secināt,ka tev ir tikai viena rieva un uz tās pašas tu sēdi. Starp citu es neesmu Raganiņa fans.
v
vārds 06.04.2025 16:47
EPPO šeit ieradās pēc ,,trauksmes cēlāju,, signāla t.i. sūdzības un faktus pārbaudīs uz vietas. Tāda ir EPPO prakse, dokumentāciju jau paņēma.
T
Tiesnesis 06.04.2025 19:54
Johai dī! Nu kad cilvēki reiz sapratīs, ka aizturēšana, apsūdzēšana vēl nenozīmē spriedumu?
M
Mosa 06.04.2025 20:52
Eppo bija Jēkabpilī???? Varbūt Interpol ar SWAT arī!!! :D
Jezin, cilvēks, izlasi rakstu!!!
Un KNAB tāpēc arī ieradās, lai pārbaudītu faktus eppo rīkojumā, jo kāds uz Briseli sūdzību aiznesa! Starp citu tā ir jebkura Eiropas savienības pilsoņa privilēģija, rakstīt sūdzību, ja šķiet ka kaut kas nav kā vajag, it sevišķi ja iejaukta Eiropas nauda!
Tāda sajūta ka liela daļa sabiedrības vēl joprojām sūnu ciemā dzīvo, ne Eiropas savienībā!
Dainis Vecums Dainis Vecums 04.04.2025 21:23
Es domājju,ka knababam šito ppasūtija Krapsis(čuru puika)
V
Versija 04.04.2025 21:28
Pļūtīzer, varbūt tu pasūtīji, ko?
v
vietējais 05.04.2025 07:55
Eiropas prokuratūrai pusdienas pat nevar pasūtīt kur vēl lietu uzsākt, to ka zog viens kurš uzdodas par uzņēmēju baigo zin visa pilsēta, un nav jābūt speciālistam lai redzētu ko tur tik neveda pa 20 eur m3.
S
Simba 05.04.2025 11:52
vietējais rakstija: Eiropas prokuratūrai pusdienas pat nevar pasūtīt kur vēl lietu uzsākt, to ka zog viens kurš uzdodas par uzņēmēju baigo zin visa pilsēta, un nav jābūt speciālistam lai redzētu ko tur tik neveda pa 20 eur m3.
Jūs zinat, ka noklusējot šādu informāciju, jūs esat līdzatbildīgs? Tas tāpat kā redzēt noziegumu un nepalīdzēt, neizsaukt dienestus var tik inkriminēts kā atstāšana briesmās vai līdzdalība!
Tāpēc ja ir zināmi, pierādāmi fakti, sazinieties ar KNAB, ja tikai lauku tantes teorijas, tad neieteiktu izplatīt, jo arī par to ir pants!
Z
Zinātājs 05.04.2025 11:54
Apnikušas šīs tirgus sievu runās. Visur tikai redz zagļus un žuļikus atbilstoši savām profilam. Būvniecībā ir normatīvi,prasības un arī kontroles mehānismi it sevišķi kur Eiropas finansējums. Dambis jāturpina būvēt. Būvnieki,uzlieciet visiem mīksto un turpiniet strādāt
S
Simba 05.04.2025 11:59
Līdz šim neviens zinātājs nav sniedzis papildus liecības...
Jebkurš iedzīvotājs, kuram ir zināmas nelikumības, var vērsties KNAB ar zināmo informāciju. Pat teiktu ir jāvēršas, jo apzināti slēpjot faktus, kļūst par līdzzinātājiem.
K
Kalnajānis 05.04.2025 14:09
Pareizi, gluži manas domas . Ja jau sāksi atgaiņāties un mest ar akmeņiem visiem suņiem, kas pa ceļam aprej, tad līdz mērķim būs ilgi jāiet. Lai suņi rej, bet būvnieki lai taisa dambi un iedzīvotāji ir drošībā.
D
Dambis 05.04.2025 15:49
Kalnajānis rakstija: Pareizi, gluži manas domas . Ja jau sāksi atgaiņāties un mest ar akmeņiem visiem suņiem, kas pa ceļam aprej, tad līdz mērķim būs ilgi jāiet. Lai suņi rej, bet būvnieki lai taisa dambi un iedzīvotāji ir drošībā.
Gan KBAB un visi citi institūciji razberjotsa, kas tur ur labi, kaa nav.
a
acene 07.04.2025 00:53
Pēc būtības rakstiem sabiedriskajā mēdijā būtu jāatspoguļo tikai patiesi fakti un, protams, bez savas interpretācijas. Nevarēju saprast, kāpēc JL pēdējā laikā mainījušies šie principi. Skaidrojums atklājās pavisam nejauši, kad iepazinos ar iesniegtajiem kandidātu sarakstiem pašvaldību vēlēšanām. Uzradusies politiskā partija Izaugsmei sākas ar labi zināmu skandalozu personāžu, kas arī izskaidro krasās izmaiņas: Guntars Gogulis 1. 1976 SIA “Vidusdaugavas televīzija”, valdes priekšsēdētājs. Tā sacīt - bez komentāriem.
A
Aaaa 07.04.2025 07:58
Nu un! Vai tāpēc ,ka esošajiem siles rukšiem nepatīk? Katrā ziņā šis kandidāts nav nevienā kriminālprocesā iesaistīts.
Skandālus taisīja Ragaiņa kliķe,kad tika pie siles!
Z
Zinātājs 07.04.2025 07:59
Jā,piekrītu,jauns personāžs,bet bez kriminālās pagātnes. Beidzot ir par ko balsot. Pazīstu Guntaru sen un uzskatu ,ka viņš ir goda vīrs.
G
Godavīrs 07.04.2025 08:09
Zinātājs rakstija: Jā,piekrītu,jauns personāžs,bet bez kriminālās pagātnes. Beidzot ir par ko balsot. Pazīstu Guntaru sen un uzskatu ,ka viņš ir goda vīrs.
Goda vīrs kas izmanto mediju savās interesēs?
M
Mosa 07.04.2025 08:17
Aaaa rakstija: Nu un! Vai tāpēc ,ka esošajiem siles rukšiem nepatīk? Katrā ziņā šis kandidāts nav nevienā kriminālprocesā iesaistīts. Skandālus taisīja Ragaiņa kliķe,kad tika pie siles!
Tikai nekādi negribēja atlipt no iepriekšējā krēsla, izvazāja pilsētu pa visām tiesām, tērējot pilsētas budžetu juristu algošanai... neatklājot kur pats ņem finanses savām juristam... kurš noteikti maksāja vairāk kā bezdarbnieka pabalsts...
H
He he 07.04.2025 09:18
Mosa rakstija: Tikai nekādi negribēja atlipt no iepriekšējā krēsla, izvazāja pilsētu pa visām tiesām, tērējot pilsētas budžetu juristu algošanai... neatklājot kur pats ņem finanses savām juristam... kurš noteikti maksāja vairāk kā bezdarbnieka pabalsts...
Baidāties,baidāties rukši!
Izvazās atkal! Pilsētu nē,bet jūs gan:)
K
Kā variants 07.04.2025 09:50
Godavīrs rakstija: Goda vīrs kas izmanto mediju savās interesēs?
Piemēru. Kas te ir rakstīts nepareizi.
V
Viedoklis 07.04.2025 10:43
Kā variants rakstija: Piemēru. Kas te ir rakstīts nepareizi.
Medija vadītāja dalība politikā kā kandidātam pašvaldību vēlēšanās — var radīt interešu konfliktu un apdraudēt medija reālo vai uztverto neatkarību. Tas ne vienmēr nozīmē, ka neatkarība tiek automātiski zaudēta, bet šādi apstākļi rada vairākas problēmas:
Iespējamās negatīvās sekas:
1. Uzticamības zudums auditorijā
Sabiedrība var sākt uzskatīt, ka saturs ir politiski motivēts vai pielāgots konkrētam kandidātam.
2. Redakcionālais spiediens
Ja medija vadītājs ir politiski aktīvs, pastāv risks, ka tiks ietekmēta redakcijas darba brīvība — tieši vai netieši.
3. Vienpusēja informācijas atspoguļošana
Var parādīties tendence dot priekšroku noteiktiem viedokļiem, ignorējot citus — īpaši konkurējošo partiju pozīcijas.
4. Žurnālistu profesionālās dilemmas
Redakcijas darbiniekiem var rasties ētiskas grūtības vai spiediens pielāgot saturu politiskajām interesēm.
H
He he 07.04.2025 11:44
Viedoklis rakstija: Medija vadītāja dalība politikā kā kandidātam pašvaldību vēlēšanās — var radīt interešu konfliktu un apdraudēt medija reālo vai uztverto neatkarību. Tas ne vienmēr nozīmē, ka neatkarība tiek automātiski zaudēta, bet šādi apstākļi rada vairākas problēmas: Iespējamās negatīvās sekas: 1. Uzticamības zu..
Bla bla bla.....Viss varbūt..... nekas nav neiespējams....visi konkurē.
Vieniem labi esošie rukši,citiem bijušie.
Nestreso lieki.
K
Khe khe 07.04.2025 13:05
Viedoklis rakstija: Medija vadītāja dalība politikā kā kandidātam pašvaldību vēlēšanās — var radīt interešu konfliktu un apdraudēt medija reālo vai uztverto neatkarību. Tas ne vienmēr nozīmē, ka neatkarība tiek automātiski zaudēta, bet šādi apstākļi rada vairākas problēmas: Iespējamās negatīvās sekas: 1. Uzticamības zu..
Pūkainīša medaļnieku sašņorēja. DDDD A tev, mīlīt, sausa runa. Šis sasaukums vāra zupa no cirvja kāta, miljoni griežas. DDDD Nedod Dievs šitos atkal ievēlēs.
p
padoms 07.04.2025 14:09
Godavīrs rakstija: Goda vīrs kas izmanto mediju savās interesēs?
Paklau, Tu taču vari reģistrēties tepat JL komentēšanai ar savu īsto vārdu, uzvārdu pat norādot p/k, tālruņa nr. un adresi un būsi publiski pieejams katram interesentam, Sludini savas idejas un balotējies vēlēšanās, rezultāts neizpaliks.
M
Mosa 07.04.2025 14:28
He he rakstija: Baidāties,baidāties rukši! Izvazās atkal! Pilsētu nē,bet jūs gan:)
Uz priekšu! Pamatojums kāds? Jeb domā ka tiesa ir privātkantoris?
Tik no dibena līmi lai atkasa...
M
Mosa 07.04.2025 14:35
Kā variants rakstija: Piemēru. Kas te ir rakstīts nepareizi.
Jau minētais fakts, ka Rīgas žurnālisti spēja saņemt atbildi no būvuzņēmēja, kamēr vietējie tik vien sūkstās ka telefoni izslēgti!
Toties krapu gan atrada nointervēt!
Jezin, ja tas būtu mans darbs, LETA citētu manu rakstu, nevis es LETAS. Kas pilsēta tik milzīga, ka no Rīgas ātrāk atbraukt, nekā pilsētu apbraukt?
Bet ja vajadzīgs vienpusējs viedoklis un maksimāli sagrozīts, tad tā nav neizdarība vai slinkums, bet apzināta maldināšana!
V
Vai ne? 07.04.2025 15:11
Mosa rakstija: Jau minētais fakts, ka Rīgas žurnālisti spēja saņemt atbildi no būvuzņēmēja, kamēr vietējie tik vien sūkstās ka telefoni izslēgti! Toties krapu gan atrada nointervēt! Jezin, ja tas būtu mans darbs, LETA citētu manu rakstu, nevis es LETAS. Kas pilsēta tik milzīga, ka no Rīgas ātrāk atbraukt, nekā pil..
Tas it tāpēc, ka vietējiem medijiem pašvaldība atbild kūtri un citreiz pat vispār neatbild. Tā nekad vēl nav bijis. Tātad, ir ko slēpt!
Normunds Melderis Normunds Melderis 05.04.2025 02:19
Eh.. mazliet kauns. Kauns par manu dzimto pilsētu, kura atkal atzīmējusies publiskā vidē šādi. Nu jau izskatās ka pat eiropā. Bet sajūtas divējādas. Es visu mūžu esmu nodzīvojis šeit, neesmu ļaunatminīgs cilvēks, bet nekad neaizmirsīšu tā gada apzināto appludināšanu, nevis plūdus, un nedēļu ilgušo bezdarbību pēc tās. Bet labi, tas trāpīja manai ģimenei ar trīs bērniem, tāpat kā vēl dažām mājām mūsu lauku teritorijā 500m no jaunā pilsētas centra. Es jau esmu daļēji piedevis to,ka pašvaldība nolēma aizbērt ciet tuneli un pēc tam citu prioritāšu dēļ nedēļu mērcēt manu māju līdz puslogiem ūdenī par 3000€ kompensāciju un tikai pēc tam kad pierādīju ka neesmu elefants.:) Līdz ar to visu varu pateikt konkrēti: man ir KAUNS par to kas notiek politiskās aprindās mūsu pilsētā. Bet ja izrādīsies ka arī no eiropas pieškirtajiem miljoniem vieglās neaizskaramības sajūtas iespaidā daļa naudas ir nolaista podā, tad piedodiet, bet Jedem das seine. Ar visu manu mīksto sirdi,ka žēl par kaku kristāldzidrā...
Normunds Melderis Normunds Melderis 05.04.2025 02:35
Beidzās atļautās rakstuzīmes. Ja tas ir politisks pasūtījums tad kauns par mūsu pilsētu. Ja apakšā ir lietas par kurām visa pilsēta aizkulisēs runā jau vairākus gadus, tad linča tiesa. Var ēst, bet jābūt sāta sajūtai.
p
pļaviņu ielas iedzīvotājs 05.04.2025 07:57
Normunds Melderis rakstija: Beidzās atļautās rakstuzīmes. Ja tas ir politisks pasūtījums tad kauns par mūsu pilsētu. Ja apakšā ir lietas par kurām visa pilsēta aizkulisēs runā jau vairākus gadus, tad linča tiesa. Var ēst, bet jābūt sāta sajūtai.
Veda visu drazu ieskaitot būvgružus. Es tomēr pa logu labi redzu un arī ieraudzija attiecīgās institūcijas. Bet izbrīna kas citscka šie aizturētie kanditē sarakstos kā līderi un grib turpināt iesākto.
M
Mosa 05.04.2025 11:45
pļaviņu ielas iedzīvotājs rakstija: Veda visu drazu ieskaitot būvgružus. Es tomēr pa logu labi redzu un arī ieraudzija attiecīgās institūcijas. Bet izbrīna kas citscka šie aizturētie kanditē sarakstos kā līderi un grib turpināt iesākto.
Tur jau vienīgais kas konstanti sēž ar pirmo numuru ir ļonka...tas viņa nespējas piesaistīt vairāk līdzekļu, pirmajā reizē dambi tikai uzfrišināja, bet ne remontēja...un pat tad kritizētie būvmateriāli noturēja vairāk, nekā bija paredzēts....jo ledus atdūrās pret betona apmali, nevis pārrāva augšu pušu...
Starp citu kritizētā tuneļa blokāde arī palīdzēja noturēt dambi vietā, kur gandrīz pārrāva....jo vēl nedaudz vairāk ūdens no pilsētas puses būtu neļāvis strādāt pie uzbēruma stabilizēšanas....un tad būtu patiešām traģiskas sekas...jo slapja māja vai bojā gājušie nav līdzvērtīgi...
R
Riks 05.04.2025 21:09
Normund, tavu miskasti ...Rīgu 100 x vairāk piemin par NELIKUMĪBĀM - miljonu notrallināšanu nekā to iespējusi ...NABAGU Jēpilī!
N
Normunds Melderis 06.04.2025 02:21
Riks rakstija: Normund, tavu miskasti ...Rīgu 100 x vairāk piemin par NELIKUMĪBĀM - miljonu notrallināšanu nekā to iespējusi ...NABAGU Jēpilī!
Par miskasti nesapratu. Ja par Jēkabpili, mana dzimtā pilsēta nav nekāda miskaste, pat salīdzinoši ar Latvijas Vatikānu - Rīgu. Ja par kaut ko konkrētāk, tad saruna aci pret aci.
p
pareizi 06.04.2025 12:28
Normunds Melderis rakstija: Par miskasti nesapratu. Ja par Jēkabpili, mana dzimtā pilsēta nav nekāda miskaste, pat salīdzinoši ar Latvijas Vatikānu - Rīgu. Ja par kaut ko konkrētāk, tad saruna aci pret aci.
Pareizi, ka saruna aci pret aci un nomizo ar pātagu tā, ka šis trīs dienas tikai caur muti var paelpot.
L
Liga 06.04.2025 12:37
NA mani pārsteidz , pēc tādas šmuces Staru liek vēlēšanās ar pirmo numuru. Es būtu balsojusi par NA šajās vēlēšanās. Par patriotu Kalvi. Taču tagad piedodiet nē. Gundar, piedod visi manējie uz vēlēšanām vairs neies, jo diemžēl arī Jūs tagad parādat , ka jums ētika un morāle ir tur pat kur visiem pārējiem blēžiem. Diemžēl.
Z
Zinātājs 06.04.2025 13:19
Kur tu redzi šmuces?? Varbūt šmucīga esi pati. Es gan Gundaru sarakstā neredzēju
i
iga 06.04.2025 14:29
nepūlies veltīgi sabiezināt savu melno krāsojumu, saki vien kā ir, ka nekad neesi balsojusi par NA, bet tagad pildi konkrētu uzdevumu.
N
Nu nu 06.04.2025 14:40
iga rakstija: nepūlies veltīgi sabiezināt savu melno krāsojumu, saki vien kā ir, ka nekad neesi balsojusi par NA, bet tagad pildi konkrētu uzdevumu.
A gde puška, a?
h
he... 06.04.2025 16:29
Nu nu rakstija: A gde puška, a?
to pārkausēja un izlēja jaunu. Vispār ,kur palika tas čalis ,kas bija uztaisījis vairākas butaforijas, vienu pat menti pievāca, bet viss klusi beidzās. Tā gan bija laba ideja - katrai ielai savu dižgabalu. DDD
ī
īpaši stulbs 05.04.2025 14:53
Kad Ragainis būs cietuma kamerā, tikai tad ticēšu Jēkabpils Laikam.
t
tikai stulbs 05.04.2025 15:05
Un kāda ir Tava loma visā šajā jezgā, ka vēlies Ragaini dabūt nost no skatuves ? Ko !
A
Artis 06.04.2025 09:36
Latvijā visi MIL ir vienādi, ticēt, uzticēties un nedod dievs, ietekmēties nedrīkst !!! Pamatā visa informācija tiek pārpublicēta, iespējams, nedaudz piepušķota jo, trūkst profesionālu žurnālistu kuri spēj paši rakt, rakt dziļi un pasniegt faktus nevis pieņēmumus! Jau palasot komentārus rodas iespaids ka, viena daļa to autoru, zina vairāk par mēdijiem, KNAB, policiju un citām ieinteresētajām instancēm!!!
N
Neticitis 04.04.2025 20:45
Ja būtu iebraucēji vai firma, kas dibināta piecas dienas pirms pieteikšanās konkursā, tad būtu iespējams. Bet vietējie uzņēmumi, kuriem dažiem pašiem mājas Daugavas krastā...un atbildēt par sekām var nākties ne tikai likuma priekšā, bet arī ar fizionomiju uz ielas...kaut kā neloģiski. Tas nav ceļš, kur bedres gadiem ciet lipināt pēc tam var...tas ir aizsardzības objekts, kurš var jau nākošajā ziemā parādīt savu atbilstību...un ar nopietnām sekām....
V
Vai ne? 05.04.2025 09:18
Un kā tad bija ar šķeldu, kuru veda pilsētas katlu mājai, kur Girgens pieķēra? Veda ar visu zemi kopā un par to sūdu tika maksāts pēc augstākas kategorijas cenas! Vot tā vajag slaukt iedzīvotājus.
N
Nu protams 05.04.2025 10:33
Pie šitāda te saimnieka koršiem nauda kabatās gāja kā mēsli pa rentsteli.
n
ne vai ? 05.04.2025 14:12
Nu kāds sakars taviem murgiem par šķeldu ar dambja būvniecību. Runā par rakstu pēc būtības.
A
Aigars 04.04.2025 22:42
Ko jūs te muldāt. Nezin viņi neko. Visa pilsēta zin, ka pēdējos mēslus nevis šķembu no Biržu karjera Ošukalns veda. 10- miti tūkstoši kubu. Simti tūkstoši nozagti un padalīti. Neliešu banda.
M
Mosa 04.04.2025 22:58
Tad ko klusēji ja zināji? Tātad esi tik pat vainīgs, ja tā ir taisnība. Tāpat kā tie visi pēc taviem vārdiem.
V
Vai ne? 04.04.2025 20:41
Jefiņ, svēto tēv, nav dūmu bez uguns.
J
Jefiņš 05.04.2025 09:16
Nav gan, jo priekšvēlēšanu gaisotne jau jūtama no gadu mijas - 24/25. Un tā jūtama visā valstī, bet to jau Tu pats zini.
O
Observer 07.04.2025 09:22
Šāds dambis pēc būtības var tikt uzbērts no vienkāršām smiltīm un piepildīts ar prastiem būvgružiem. Nozīme ir masai. Dambja patiesais kvalitātes rādītājs ir ūdens ne-caurlaidība.
ja dambī būs kaut viena kurmja ala, tas sabruks. Ūdens ne caurlaidību nodrošina materiāls, kas uzklāts uz dambja ūdens (upes) puses. Upju dambju virsmai ūdens pusē ir jāspēj izturēt ledus triecienu ledus iešanas laikā. Ja dambis to spēj izturēt, nelaiž cauri ne pilienu ūdens - viss kāŗtībā!
J
Jopta 07.04.2025 14:24
Oho, mums pilsētā hidroinženieri kā sēnes pēc lietus aug :D
V
Vārds 07.04.2025 22:08
Tā tu vari savai mājai pamatus būvēt. Ar dambi lai nodarbojas specializētie inženieri.

Pirms komentē

Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai  ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese  tiek saglabāta.

Noteikumi ->