Novembrī veiktajā SIA “Jēkabpils ūdens” klientu aptaujā 88% respondentu norādījuši, ka ir apmierināti vai ļoti apmierināti ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem. Aptaujā piedalījās 165 pilsētas iedzīvotāji.
Lai iegūtu padziļinātu ieskatu klientu pieredzē un vajadzībās, aptaujas dalībnieki vērtēja dažādus pakalpojumu un sadarbības aspektus:
- ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumus,
- ūdens skaitītāju uzstādīšanu un nomaiņu,
- asenizācijas pakalpojumus,
- kanalizācijas tīklu skalošanas darbu kvalitāti,
- ūdens laboratorisko testēšanu,
- informācijas pieejamību un saprotamību,
- saziņas kanālu ērtumu,
- klientu apkalpošanas darbu.
Respondentiem bija iespēja arī brīvā formā sniegt ieteikumus pakalpojumu pilnveidei, kas uzņēmumam nodrošinājis īpaši vērtīgu ieskatu klientu ikdienas pieredzē.
SIA “Jēkabpils ūdens” valdes loceklis Artūrs Smagars uzsver, ka visaugstāk novērtēti ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumi, kā arī saziņas kanālu pieejamība un klientu apkalpošanas kvalitāte.
“Mūs ļoti priecē, ka aptaujā saņēmām arī daudzas personīgas pateicības – “tā turpināt!”, “paldies par darbu!”. Šādi vārdi iedvesmo un stiprina pārliecību, ka virzāmies pareizajā virzienā,” norāda A. Smagars.
Vienlaikus aptaujas rezultāti iezīmē jomas, kurās iedzīvotāji sagaida uzlabojumus. Visbiežāk minētie izaicinājumi saistīti ar ūdens kvalitāti — tā kaļķainību un garšu atsevišķos rajonos, ar skaitītāju rādījumu nodošanas un norēķinu sistēmu, kur dažiem klientiem radušās neskaidrības par patēriņa starpībām un jaunās norēķinu platformas lietošanu, kā arī ar ūdens spiediena svārstībām noteiktās ielās un daudzdzīvokļu mājās. Iedzīvotāji vēlējušies arī savlaicīgāku informāciju par ūdens hlorēšanu un plānotajiem remontdarbiem.
“Rezultāti apliecina, ka mūsu veikums kopumā tiek augstu novērtēts, taču tie sniedz arī skaidru ceļvedi tam, kur mums jāturpina augt. Paldies visiem, kuri dalījās savās domās – jūsu viedoklis mums palīdz kļūt labākiem,” uzsver A. Smagars.
SIA “Jēkabpils ūdens” arī turpmāk regulāri vērtēs klientu apmierinātību, lai plānotās pārmaiņas balstītu reālajā iedzīvotāju pieredzē un vajadzībās.
Komentāri 2
Visi Reģistrētie (0) Anonīmie (2)Ziņot par komentāru
Tā turpināt!!!
Ziņot par komentāru
Atstājiet komentāru
Pirms komentē
Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.
Noteikumi ->