Jūsu pārlūks ir novecojis, līdz ar to šīs lapas pilnvērtīga funkcionalitāte nebūs pieejama!
/ 03.01.2025 18:34

Diskusija par Jēkabpils Valsts ģimnāzijas jauno vadību ilgst četras stundas 68

Diskusija par Jēkabpils Valsts ģimnāzijas jauno vadību ilgst četras stundas
Skatīt video

Jēkabpils Valsts ģimnāzijai nupat apstiprināta jauna direktore, bet skolas kolektīvam ir pretenzijas. Pedagogi nav apmierināti ar 27. decembra domes lēmumu, jo pirmajā konkursa kārtā startēja arī viņu kolēģe, direktora amata pienākumu pildītāja Sarmīte Stikāne.

“Konkursa otrajā kārtā nepieteicos, jo jau pirmajā kārtā, jau pirmajā uzsaukumā es biju saņēmusi atteikumu,” saka Sarmīte Stikāne.

“Pretenzijas pret konkursu mums ir tādas, ka arodbiedrība netika pienācīgi katrā kārtā uzaicināta, ka neņem vērā mūsu domas,” uzsver Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības Jēkabpils Valsts ģimnāzijas arodpirmorganizācijas priekšsēdētāja Inga Saulīte.

Savukārt domē saka, ka no visām kandidatūrām Aiga Gūtmane bijusi visatbilstošākā.

“Tas, kas mani uzrunāja, protams, ir 29 gadu pieredze izglītības jomā,” saka Jēkabpils novada domes priekšsēdētājs Raivis Ragainis. “Es paļaujos, ka viņa tiešām ir atbilstošākais šī brīža kandidāts.”

Tomēr kolektīvs turpina cīņu, šodien aicinot domniekus uz sarunu. Mediji šajā sanāksmē netiek ielaisti.

Pret pašu Gūtmani personīgi kolektīvam nav pretenziju, taču viņi vēlas, ka ģimnāziju vada viņiem zināma un augsti novērtēta persona. Arī Latvijas izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība norāda uz pedagogu spēcīgo atbalstu.

“Tā nenotiek bieži – es esmu pirmo reizi deviņu gadu laikā šādā sanāksmē,” domes sēdē sacīja Latvijas izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības priekšsēdētāja Inga Vanaga. “Tas nozīmē, ka viņi cīnās par līderi, kuram viņi ir gatavi sekot.”

Taču domes apstiprinātā kandidāte Aiga Gūtmane tagad uzsver, ka kolektīva attieksme radījusi viņā dziļas pārdomas: “Mani, protams, tas pārsteidza un šokēja, ka pret pilnīgi svešu cilvēku var tā vērsties. Es mēģinu sevī to aizvainojumu neielaist, bet tas ir grūti. Pēc visa šitā nesmukuma diez vai kāds vēl gribēs pieteikties uz šo amatu.”

Pēc aptuveni četru stundu garām diskusijām konkrēta vienošanās netika panākta, taču pedagogi saka – viņi ir gatavi cīņu turpināt.

Sandra Paegļkalne

K
Kauns 04.01.2025 21:53
....Pēc aptuveni četru stundu garām diskusijām konkrēta vienošanās netika panākta, taču pedagogi saka – viņi ir gatavi cīņu turpināt.

Nuuu, ja pedagogi turpinās cīņu, tad dārgie, vecāki, kuriem bērni mācās ģimnāzijā, apdomājiet vai nav laiks mainīt izglītības iestādi pret kādu citu. Ja cilvēkiem ar augstāko izglītību nav skaidrs, ka konkursā (vienalga vai uz vakanci vai zīmēšanas konkurss) var uzvarēt vai zaudēt tikai tas, kas tur ir pieteicies, tad mani māc šaubas par to, kā notiek ģimnāzijas procesi iekšienē attiecībā uz bērniem. Laikam arī olimpiādē 1.vietu iegūst nevis tas, kas tajā ir piedalījies un ieguvis labu rezultātu, bet tas, ko grib redzēt skolotāju kolektīvs...
M
Marta 04.01.2025 17:02
Manuprāt, Jēkabpils Valsts gimnāzijas pedagogi ar savu neempātisko, neētisko rīcību jau ir slaveni visā Latvijā. Pedagogi no Kurzemes un Vidzemes man prasa paskaidrot, kas pie mums notiekot, jo viņi esot neizpratnē, kā pedagogi, kuri saviem skolniekiem māca ievērot likumu, paši to neievēro. Viņiem esot kauns par tādiem kolēģiem. Kā var prasīt direktora amatā ielikt it kā savu līderi, kurš ir konkursu zaudējis un citā nemaz nav pieteicies!?! Tad jau zūd konkursa būtība!!! Citu reizi ieliksim skaistāko/izdevīgāko/paredzamāko u.t.t. Bez konkursa. Jēkabpils Valsts ģimnāzijas pedagogi vispār domā, ko dara, ko prasa? Vai arī es nesaprotu? Jaunu konkursu ar cerību, ka uz to NEVIENS vairs neuzdrošināsies pieteikties? Un ja piesakās? Atkal protestēs????
s
skolnieks 04.01.2025 21:31
Lasot šo diskusiju, man pēkšņi radās ģeniāla ideja. Mēs, Jēkabpils Valsts ģimnāzijas audzēkņi, sekojot savu skolotāju paraugam, arī apvienosimies un izvēlēsimies paši sev skolotājus. Pieprasīsim, lai mūs māca tie, kuri mums labāk patīk. Vai nav ģeniāla ideja? Pēc brīvlaika varētu realizēt. :)
j
jēkabpilietis 04.01.2025 21:48
Jēkabpils Valsts ģimnāzijas skolotāji, jūs esat zaudējuši cieņu daudzu jēkabpiliešu acīs un arī jūs, Jēkabpils novada deputāti, zaudēsiet cieņu savu vēlētāju acīs, ja pakļausieties šim spiedienam, jo tādā veidā būsiet pierādījuši, ka jūsu lēmumu var apšaubīt, necienīt un nerespektēt, ka konkursiem nav nekadas jēgas. Vai turpmāk nebūs smieklīgi rīkot konkursu uz kādu amata vietu???
K
Konkurss 04.01.2025 22:30
Kas konkursu vērtē? Augstas raudzes profesionāļi vai no pečkas nolīduši lauķi?
j
jēkabpilietis 04.01.2025 22:56
Konkurss rakstija: Kas konkursu vērtē? Augstas raudzes profesionāļi vai no pečkas nolīduši lauķi?
Kurus Jūs uzskatāt par augstas raudzes speciālistiem un kurus par no pečkas nolīdušiem lauķiem? Vai Jums ir zināms komisijas sastāvs?

Jebkuram konkursam ir kritēriji(piemēram, izglītība, darba stāžs, ieņemtie amati u.t.t.), pēc kuriem vērtē tos, kuri piedalās konkursā. Konkursos nevērtē pēc patīk/nepatīk principa. Vismaz ta vajadzētu būt.

Gala lēmumu pieņēma Jēkabpils novada deputāti nevis komisija. Pie kuriem pieskaitāt deputātus?

Ko Jūs apzīmējat ar jēdzienu lauķis? Vai Jūsu izpratnē lauķis ir sinonīms vārdam muļķis?

Kas Jūs pats esat, ja tik nievājoši izsakāties par cilvēkiem? Augstas raudzes speciālists?

N
Nu nu 05.01.2025 08:05
jēkabpilietis rakstija: Kurus Jūs uzskatāt par augstas raudzes speciālistiem un kurus par no pečkas nolīdušiem lauķiem? Vai Jums ir zināms komisijas sastāvs? Jebkuram konkursam ir kritēriji(piemēram, izglītība, darba stāžs, ieņemtie amati u.t.t.), pēc kuriem vērtē tos, kuri piedalās konkursā. Konkursos nevērtē pēc patīk/ne..
Jebkuram konkursam ir kritēriji(piemēram, izglītība, darba stāžs, ieņemtie amati u.t.t.), pēc kuriem vērtē tos, kuri piedalās konkursā. Konkursos nevērtē pēc patīk/nepatīk principa. Vismaz ta vajadzētu būt. Mīlīt, tie nav absolūti nekādi rādītāji!!! Mēs ļoti labi redzam, kā strādā vadība, cilvēki vadošajos amatos, un par tādām algām! Tās ir šausmas!
Manuprāt, paši galvenie konkursa kritēriji ir kvalitāte,sasniegumi un rezultāti darbā. Jāskatās, vai darbinieks kolektīvā ir bijis autoritāte , vai ir harizmātisks un talants vadīt kolektīvu. Vot šie visi manis nosauktie ir kritēriji ir svarīgi. Kā ir mācījies( varbūt knapi izvilcis diplomu), kā ir ieņēmis amatus( pa blatu utt), un cik ilgi atsēdējis amatā( vīlēdams nagus), bet rezultāts no tādiem augstas raudzes darbiniekiem ir nulle.
P
Pedagogs 04.01.2025 12:04
Vakar piedalījos tajā sēdē. Mūsu vietnieks Žuks, kurš arī ir šīs vērtēšanas komisijas vadītājs. Uz mūsu jautājumu, kāda ir nākotnes vīzija JVĢ attīstībā ievēlētai direktorei. Neatbildēja. Atbildes vienkārši nebija. Žuks teica es neatbildēšu. Un šādam kompetentam cilvēkam mēs uzticamies, ticam viņa izvēlei , kurš ir labākais amata kandidāts. Piedodiet, bet ja būtu konkurss uz vietnieka amatu un viņš būtu atklāts, tad Žuks nepārvarētu pat pirmo kārtu.
I
Inspektors 03.01.2025 21:41
Inga Vanaga. “Tas nozīmē, ka viņi cīnās par līderi, kuram viņi ir gatavi sekot.”

Sekot uz kurieni??? Aitas arī lec no kraujas, jo līdere pirmā nolēca...

Kāds nav pienācīgi uzaicināts...
Kāds neatbilst prasībām, apvainojas jo dome meklē labāku kandidātu

Kas tas par bērnudārzu... tādus vispār bērniem tuvumā var laist???

Nav brīnums, ja adekvāts cilvēks pasūtīs tālāk visu šo histērisko bābu baru... tikai žēl ka būs bērni, kas visu šo intrigu dēļ, paliks bez kvalitatīvas izglītības....
A
Aaaa 03.01.2025 22:54
Vai nu tā vecā kundze no Rīgas būs kvalitatīvas izglītības garants?
I
Inspektors 04.01.2025 02:33
Aaaa rakstija: Vai nu tā vecā kundze no Rīgas būs kvalitatīvas izglītības garants?
Histēriskas lauku tantes gan būs ????????????
I
Inspektors 04.01.2025 02:42
Aaaa rakstija: Vai nu tā vecā kundze no Rīgas būs kvalitatīvas izglītības garants?
Nav runa par konkrētiem cilvēkiem, bet par izveidojušos situāciju! Vienkārši kolektīvs nevēlas ielaist savā aizaugušajā dārzā nevienu no malas... ģimnāzija kaut kā nav manīta skolu reitingu augšgalā, lai teiktu ka paši ar visu tiks galā, ja līdz šim nav varējuši... pedagogi Latvijā vispār vislabāk māk tikai pieprasīt sev algas....jau no 90tajiem...algas grib kā Eiropā, bet strādāt pēc padomijas standartiem... vairākās Eiropas valstīs bērniem nav pat mājas darbu, kur nu vēl kāds atļautos pieprasīt lai bērnam mācību materiālus izskaidro mājās...un reti kur kāds saņem tos mistiskos 5000€, ko dažviet varēja sadzirdēt no skolmeisteriem....
A
Aaaa 04.01.2025 09:48
Inspektors rakstija: Histēriskas lauku tantes gan būs ????????????
Un vēl histēriskāks un personīgi ?ieinteresēts inspektors:)
Kas vainas lauku tantēm? Viņas visu laiku kustās pa svaigu gaisu,ko nevar teikt par par dīvānā pirdējām pilsētas mamzelēm:)
I
Inspektors 04.01.2025 10:58
Aaaa rakstija: Un vēl histēriskāks un personīgi ?ieinteresēts inspektors:) Kas vainas lauku tantēm? Viņas visu laiku kustās pa svaigu gaisu,ko nevar teikt par par dīvānā pirdējām pilsētas mamzelēm:)
Šķiet aizmirstat ka diskusija ir par izglītības iestādi!!!
Absolventi būs nākošie darbinieki un darba devēji, tāpat kā jebkuri citi bērni ir mūsu nākotne! Bet ja skolā darbinieki ir aizņemti ar savām intrigām, aizmirstot par ko viņiem algu maksā, tad izglītības kvalitāte nebūs nekāda konkurētspējīgā...
Pēc jūsu komentāriem secinu, esat šis skolas darbinieks...
Ja jūsu kandidātu pirmajā kārtā noraidīja, ir likumā noteikta kārtība, kā to apsūdzēt... kā jebkurā atklātā konkursā...bet cilvēki ar augstāko izglītību šķiet to nezin, ja vieglāk ir klupt krāgā svešām cilvēkam, nekā uzrakstīt pretenziju...
I
Inspektors 04.01.2025 11:00
Aaaa rakstija: Un vēl histēriskāks un personīgi ?ieinteresēts inspektors:) Kas vainas lauku tantēm? Viņas visu laiku kustās pa svaigu gaisu,ko nevar teikt par par dīvānā pirdējām pilsētas mamzelēm:)
Vienīgā interese šajā situācijā - kvalitatīva izglītība bērniem...par ko izskatās skolas darbinieki vispār ir aizmirsuši...
A
Aaaa 04.01.2025 11:15
Inspektors rakstija: Šķiet aizmirstat ka diskusija ir par izglītības iestādi!!! Absolventi būs nākošie darbinieki un darba devēji, tāpat kā jebkuri citi bērni ir mūsu nākotne! Bet ja skolā darbinieki ir aizņemti ar savām intrigām, aizmirstot par ko viņiem algu maksā, tad izglītības kvalitāte nebūs nekāda konkurētspējīgā..
Slikti secini. Vienīgā saistībā ar ģimnāziju ir tā ,ka dēli senā pagātnē tajā izglītojās. Viens Aišpura laikā,kad skolā bija kārtība visos līmeņos,otrs jau vēlāk ,kad viss jau virzījās uz citu pusi.
Nu nevarēs cilvēks no malas,cienījamā vecumā ,/tas nav apvainojums/šīs ieilgušās problēmas atrisināt. Skolai vajag gados jaunu entuziastu. Tādu domes vadībai jāmeklē.
S
Skolēns 04.01.2025 19:26
Aaaa rakstija: Slikti secini. Vienīgā saistībā ar ģimnāziju ir tā ,ka dēli senā pagātnē tajā izglītojās. Viens Aišpura laikā,kad skolā bija kārtība visos līmeņos,otrs jau vēlāk ,kad viss jau virzījās uz citu pusi. Nu nevarēs cilvēks no malas,cienījamā vecumā ,/tas nav apvainojums/šīs ieilgušās problēmas atrisināt...
Piekrītu, ka skolai ir vajadzīgs jauns vadītājs, bet esošais variants ar direktori, kura pēc pāris gadiem ies pensijā nav nekad nekam derīgs, kāda nākotne var būt, ja potenciāli nākošgad būs jauns konkurss, kas atkal ilgs vairākus gadus un izglītība turpinās degradēties?
A
Arvis 04.01.2025 10:34
Jāsāk aizdomāties, vai šiem te pedagogiem ir vieta ğimnāzijā un vai viņi ir tiesīgi mācīt mūsu bērnus! Ziniet, šobrǐd tieši šis ***ujošais aitu bars ar aunu priekšgalā padara šo skolu loti zemu un vāju! Reitingi te krīt! Kārtējā lauku skola kurā visu grib diktēt zemāk stāvošie! Un laiks vēl tan visam ir! Labāk gatavojiet bernus mācibam, nevis blaustaties kā tādas vistas/gailis pa kūti! Lēmēji atradušies-ko Tik negribat te diktēt….noteikti opozīcija piparkūkas apsolijusi par šo parādi…un paši tik ierēc par tiem bezmugurkauliniekiem
G
Gusts 04.01.2025 11:09
Arvi, pilnīgi Tev piekritu…bezkaunibai te na robežu-vai vispar tos var nosaukt par kompetentiem pedagogiem? Viniem jārāda piemērs, bet ne šāds. Es jaunās vadītājas vietā viņus visus patriektu ar sūdainu koku! Nav neviens neaizstājams un šādam līmenim jau ne tik! Gadu gaitā izrādās te bijusi kaut kāda vadīšanas shēma, kaut kāda darbinieku dalīšana-tie bļāvēji laikam ir ēduši no labākas siles, ka pārējie. Kur Tad ir vienlidziba un godīgums, ko? Kauns par šiem “ pedagogiem” un to bijušo vietnieci! Jāmāk ari skaisti zaudēt. Nebiji tātad labāka-nolaidies no augstumiem! Ir par Tevi labāki!
V
Vai ne? 04.01.2025 11:44
Gusts rakstija: Arvi, pilnīgi Tev piekritu…bezkaunibai te na robežu-vai vispar tos var nosaukt par kompetentiem pedagogiem? Viniem jārāda piemērs, bet ne šāds. Es jaunās vadītājas vietā viņus visus patriektu ar sūdainu koku! Nav neviens neaizstājams un šādam līmenim jau ne tik! Gadu gaitā izrādās te bijusi kaut kād..
Es šai vadībai neuzticos, neuzticos arī viņu ielikteņiem- darbiniekiem! Ar viņiem burtiski ir jāizkaro katrs problēmas risinājums! Paši labprātīgi jūs ne tikai nerisiniet problēmas un darba uzdevumus, bet pat nejēdziet saskatīt.
Runājot par iecelto ģimnāzijas direktori, mans viedoklis ir, ka lai šī kundze pamēģina un pierāda, ka ir labākā.
A
Aaaa 04.01.2025 13:03
Vai ne? rakstija: Es šai vadībai neuzticos, neuzticos arī viņu ielikteņiem- darbiniekiem! Ar viņiem burtiski ir jāizkaro katrs problēmas risinājums! Paši labprātīgi jūs ne tikai nerisiniet problēmas un darba uzdevumus, bet pat nejēdziet saskatīt. Runājot par iecelto ģimnāzijas direktori, mans viedoklis ir, ka lai šī ..
Ja šī direktrise atnākfu ar savu komandu,tad jā,lai strādā,sliktāk jau nebūtu. Bet viens cilvēks nav karotājs,ja viss skolotāju kolektīvs ir pret.
Ko darīs,ja skolotāji neklausīs jauno direktori?Nopērs vai atlaidīs no darba,ja neaizies paši? Kas strādās? Skolotāju deficīts. Kas cietīs? Protams bērni. Šīs torņu spēles vajadzēja jau vasarā izspēlēt. Tagad ir jāļauj strādāt tiem kuri strādā,bet par izmaiņām jādomā pēc mācību gada beigām.
s
skolnieks 04.01.2025 18:15
Visneapskaužamākajā vietā, manuprāt, atrodas S.Stikāne. Es viņas vietā ATTEIKTOS ieņemt direktores amatu, ja tas tiek iegūts tik negodīgā ceļā. Godīgā ceļā viņa nevarēja uzvarēt un, domāju, to arī negrasās darīt, ja jau nepieteicās un nākošajām kārtām. Vai viņai nebūs kauns skatīties acīs saviem skolniekiem? Viņa godīgā ceļā nebija spējīga uzvarēt. Viņa neatbilda konkursa kritērijiem (tādi, domajams, taču bija). Ja pati nav spējīga, jāizmanto citi ceļi, kā ieņemt kāroto vietu. Vai viņa direktores krēslā varēs sēdēt ar tīru sirdapziņu, nejutīsies neērti, ka negodīgi izgrūdusi no tā savu konkurenti, kurai bija zaudējusi? Tā būtu apkaunojoša rīcība.
N
Nu nu 04.01.2025 19:23
Un cik kompetenta ir vadība vadīt novadu?
s
skolnieks 04.01.2025 19:32
Nu nu rakstija: Un cik kompetenta ir vadība vadīt novadu?
mēra 3 vietnieki savos amatos ir tik pat kompetenti kā muša no aviācijas.
S
Saprāta balss 05.01.2025 19:20
Es Stikānes vietā vispār pēc visas šīs vietnieku un darbinieku šļuras, kauna un negoda labi mudīgi rakstītu atlūgumu un mestos prom no ģimnāzijas ko kājas nes, atpakaļ neskatoties atstājot visas tās ģimnāzijas pirmspensijas tantes savā ievārītajā purvā. Izcils darbinieks, līderis, vadītājs, kolēģis, pie kam arī pēc vecuma vēl pietiekami jauns labu darbu sev vienmēr spēs atrast arī citur. Nu labi, varbūt ne gluži Jēkabpilī, jo te tās sistēmas un hierarhijas savādāk dabojas. Bet, ja vien esi konkurētspējīgs un pa īstam labs, un par Stikāni nešaubos, ka viņā tāda patiešām ir, var taču mēģināt citās pilsētās un pat galvaspilsētā.
V
Vispār 04.01.2025 12:38
nesaprotu par ko tur skolotājiem un kolektīvam tāda histērija. Kāda starpība kurš tur ko vada? Ja cilvēks godprātīgi izpilda savu darbu un nav radis līst, pielīst, ielīst, vai varbūt pat ilgtermiņā saņemt kaut kādus papildu materiālus vai nemateriālus bonusus vai atlaides no iestādes vadītāja, tad kāda tieši starpība kurš tur ir vai būs boss. Parastam, godīgam cilvēkam, kas godīgprātīgi veic savus darba pienākumus, par to saņemot vien godīgi nopelnītu algu te nu gan nebūtu par ko satraukties. Jeb varbūt ir kas tāds ko mēs nezinām? Varbūt kādi darba grafiki un stundu saraksti, kas ar direktora svētību ir tikuši sastādīti pēc kādām īpašām vēlmēm lai kalendārās darbdienās iznāk arī pa kādai brīvdienai? Varbūt kādas prēmijas vai bonusi, ko, pēc saviem ieskatiem, dala direktors kādam pēkšņi var izpalikt? Varbūt kādas citas sarunāšanas un slepenas vienošanās? Kas ir tas ko mēs nezinām un kas ir tas, kas izraisa šo histēriju un paniskās bailes no pārmaiņām?
V
Vai ne? 04.01.2025 16:14
,līst, pielīst, ielīst.
Labi noraksturoji savus ielikteņus- sūda brāļus.DDDD Revolucionāri tev nav pa garšai.
A
Armands 05.01.2025 01:50
Visi tur klauni. Meklējiet, kurš to klaunu baru ir sakūdījis šai stadijā. Protestēt vajadzēja kad bija konkurss un tā Jūsu kandidāte nestartēja. Tagad tas vairāk atgādina uzbudinātu tirgus sievu traci, ko kāds ir organizējis izmantojot attiecīgo ne sevišķi augsto vidējo IQ tai tirgus placī.
s
skolnieks 05.01.2025 10:28
Piekrītu. Ar savu neapdomāto rīcību izdarīja kaunu pašas sev visas Latvijas mērogā. Par ko cīnās? Par līderi? NĒ! Viņas cīnās pašas par sevi, lai varētu dzīvot tāpat, kā līdz šim, lai nebūtu jāmainās, jo jaunā direktore varbūt ieviesīs kaut ko jaunu. KAUNS! Tai vietā, lai apsveiktu jauno direktori, viņas paziņo, ka cīnīsies. I.Vanaga saka, ka ģimnāzijā ir līdere. Jāsmejas. Līdere iet pa priekšu un aiz viņas iet atbalsītāji. Līdere neslēpjas aiz mugurām. Līdere dara pati, piesakās uz jaunu konkursu un cīnās.
H
He he 05.01.2025 13:28
skolnieks rakstija: Piekrītu. Ar savu neapdomāto rīcību izdarīja kaunu pašas sev visas Latvijas mērogā. Par ko cīnās? Par līderi? NĒ! Viņas cīnās pašas par sevi, lai varētu dzīvot tāpat, kā līdz šim, lai nebūtu jāmainās, jo jaunā direktore varbūt ieviesīs kaut ko jaunu. KAUNS! Tai vietā, lai apsveiktu jauno direktori, ..
Ko nu citē Marksu
V
Vai ne? 04.01.2025 11:08
Ne pa tēmu, bet salīdzināšu Krapu un Ragaini. Kraps vienmēr iekausās cilvēkos, nešķiro cilvēkus pēc naudas maka biezuma un statusa! , risina problēmas, ir vienkāršs un cilvēcīgs, nav lepns, ir taisnīgs, ir ieinteresēts palīdzēt cilvēkiem, zin katru ciparu un seko līdzi, kas notiek novadā un kā notiek. Ragainis ir ar pilnīgi pretējām īpašībām un līdzīgi viņam sēž blakus! Vai tāds cilvēks var vadīt novadu? Cilvēks, kurš cilvēkus neuzklausa, problēmas nerisina un vajadzības gadījumā arī samelos. Tur, kur ir viņa un viņa korišu intereses, tur jā, viss notiek! Uzmanība, nauda un laiks žēlots netiek.
A
Ance 04.01.2025 11:47
Tiešăm-ne Pa teemu Tu te jau saac! Vairaak kaa filmeeshanos pie sniega chupaam es te neredzu! Sniegs ir uzkritis-gaidiisim video???? un jaunaa vara-to vien tik dara, kaa meegjina izstreebt tos piedariitos suudus gadu gaitaa
L
Liga 04.01.2025 11:59
Ance rakstija: Tiešăm-ne Pa teemu Tu te jau saac! Vairaak kaa filmeeshanos pie sniega chupaam es te neredzu! Sniegs ir uzkritis-gaidiisim video???? un jaunaa vara-to vien tik dara, kaa meegjina izstreebt tos piedariitos suudus gadu gaitaa
Ance , tev vienkārši zināšanai. Ragainais šo pašvaldību vada jau 6 gadus pēdējo 8 gadu laikā. Un sūdi , kuri savārīti šo gadu laikā ir pietiekoši lieli. Ja gribi varu Tev vismaz 10 minēt.
N
Nu nu 04.01.2025 12:10
Liga rakstija: Ance , tev vienkārši zināšanai. Ragainais šo pašvaldību vada jau 6 gadus pēdējo 8 gadu laikā. Un sūdi , kuri savārīti šo gadu laikā ir pietiekoši lieli. Ja gribi varu Tev vismaz 10 minēt.
Piemetam klāt vēl Krustpils novada neizdarītos darbus un nolaidību darbā, kuru dēļ iedzīvotāji cieš vēl līdz šobaltdienai. Bija iespēja visu šo gadu garumā kļūdas un nepadarīto izlabot un izdarīt, tak nē! Pie vienas vietas iedzīvotāji! Galvenais pašam vara un pilns maks! Vai tādam cilvēkam ir jādod vara pār novadu un cilvēkiem? Kam jūs balsojiet par šitādiem, tauta dārgā?
K
Kaspars 04.01.2025 20:47
Es pats esmu mācījies Ķeguma skolā kad Aiga bij direktora vietniece - par viņu varu teikt tikai to labāko un nesaprotu to kā JVĢ skolotāji nezinot un nepazīstot cilvēku var viņu tā nozākāt. Un ja vietas izpildītāja nav pat pieteikusies konkursam - ko tupī un sprēgā? Varbūt sāksim cepties par to ka Lembergs nav prezidents - arī populārāks un arī nebija pieteicies!

Pirms komentē

Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai  ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese  tiek saglabāta.

Noteikumi ->