Jūsu pārlūks ir novecojis, līdz ar to šīs lapas pilnvērtīga funkcionalitāte nebūs pieejama!
/ 03.10.2025 07:00

Zemgalē policija aptur vairāku nelegālo rūpalu darboņus 17

 Zemgalē policija aptur vairāku nelegālo rūpalu darboņus
Foto: pixabay.com

Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes Kriminālpolicijas biroja amatpersonas šovasar vairākos iepriekš uzsāktos kriminālprocesos veikušas sankcionētas kratīšanas, kuru laikā izņemtas gan cigaretes bez Latvijas Republikas akcīzes marķējuma, gan narkotiskās vielas, gan finanšu līdzekļi, kas iegūti nelikumīgā veidā. Iespējamās vainīgās personas, kas saistītas ar šīm nelegālajām darbībām, aizturētas, un turpinās darbs uzsāktajos procesos.

Šā gada 18. jūnijā Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes Kriminālpolicijas biroja Organizētās noziedzības smago un sērijveida noziegumu apkarošanas nodaļas darbinieki iepriekš uzsāktā kriminālprocesā pēc Krimināllikuma 253. panta trešās daļas, par narkotisko vielu realizāciju lielā apmērā, aizturēja divas personas un sankcionētas kratīšanas laikā izņēma narkotiskās vielas, tostarp 700 gramus marihuānas, 400 gramus amfetamīna, 1,4 kilogramus ketamīna, 100 tabletes ar MDMA un 300 tabletes ar LSD, piecus gramus kokaīna un citas narkotiskās vielas, kā arī 3 050 eiro skaidrā naudā un kriptovalūtu aptuveni 14 000 eiro vērtībā.

Savukārt 11. jūlijā šīs nodaļas darbinieki citā iepriekš uzsāktā kriminālprocesā pēc Krimināllikuma 221. panta trešās daļas un pēc 195. panta trešās daļas, veica sankcionētu kratīšanu un tās laikā izņēma cigaretes bez Latvijas Republikas akcīzes marķējuma, skaidras naudas līdzekļus, kā arī citas mantas, kas tika izmantotas nelegālās rūpalas darbībai. Jelgavas novadā pie kādas personas dzīvesvietā tika izņemtas 63 400 cigaretes bez Latvijas Republikas akcīzes marķējuma, cigarešu sagataves realizācijai, divi signāla slāpētāji, divas videonovērošanas sistēmas, vairāki mobilie telefoni un citas mantas, kā arī skaidra nauda 180 170 eiro apmērā. Saistībā ar notikušo tika aizturētas divas personas, kurām piemērots apcietinājums.

Tāpat 23. jūlijā, veicot speciālās izmeklēšanas darbības, Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes Dienvidzemgales iecirkņa Reaģēšanas nodaļas amatpersonas, sadarbībā ar Kriminālpolicijas biroja Ekonomisko noziegumu apkarošanas nodaļas amatpersonām, iepriekš uzsāktā kriminālprocesā pēc Krimināllikuma 253.1 panta par narkotisko un psihotropo vielu neatļautu izgatavošanu, iegādāšanos, glabāšanu, pārvadāšanu un pārsūtīšanu realizācijas nolūkā un neatļautu realizēšanu, veica vairākas sankcionētas kratīšanas iespējamo vainīgo personu dzīvesvietās. Kopumā tika izņemti 15 grami narkotiskās vielas heroīna, 28 tabletes Clonazepam, vairāki mobilie telefoni un elektroniskie svari. Saistībā ar notikušo tika aizturētas divas personas, no kurām vienai tika piemērots apcietinājums.

Jūlija beigās tika veikta sankcionēta kratīšana, kuras laikā izņemtas gandrīz 115 000 dažādu marku cigaretes bez Latvijas Republikas akcīzes marķējuma, kā arī atklāta nelikumīga marihuānas audzētava un izņemti vairāk nekā 125 grami narkotisko vielu. Saistībā ar šīm nelikumīgajām darbībām tika aizturētas divas personas, no kurām vienai tika piemērots apcietinājums. Šī persona jau iepriekš bija nonākusi policijas redzeslokā, saistībā ar akcizēto preču nelikumīgu apriti.

Valsts policija atgādina, ka neviena persona netiek uzskatīta par vainīgu, kamēr tās vaina noziedzīga nodarījuma izdarīšanā netiek pierādīta likumā noteiktajā kārtībā.

O
Observer 03.10.2025 08:10
Ja darboņi ir ,,apturēti,, , tad viņi šobrīd ir pavisam nekustīgi? Eifēmisms ,,nelegālais rūpals,, tika plaši lietots boļševiku laikos un ar to apzīmēja pagrīdes džinsu šuvējus, audējus , groziņu pinējus un košļājamās gumijas erzacu ražotājus. Mūsu gadījumā ir redzams, ka runa ir vienkārši par narko-mafiju. Virsrakstam ir nozīme. To var saprast, ja apgūst latviešu literatūru 1972. gada astotās klases līmenī.
V
Vietējais 03.10.2025 08:18
Krimināls bija ,ir un diemžēl būs.Visi ir dzirdējuši par nelegālo migrantu biznesu,lielo narkotiku ražotni,lielo kreiso cigarešu ražotni ,lielajiem krāpniecības apjomiem u.c.,ko veica un veic Ukrainas org.noz.pasaule.Izskatās,ka karš iet uz beigām.Kad tas beigsies,kad atvērs robežas vīriešiem,nabadzīgākā kriminālās pasaules daļa viennozīmīgi dosies uz Eiropu,tai skaitā Latviju.Viņiem pievienosies vēl liela daļa šodien karojošo ar kara traumēto psihi,tā kā mūs,mūsu policistus sagaida ,,jautri,, laiki.
b
bosiks 03.10.2025 10:53
Tu vienmēr un visur centies pievilkt klāt Ukrainu, ir kas visur vaino ebrejus, bet tas pats notiek Krievijā ar daudz plašāku vērienu, neatpaliek arī Polija vai Lietuva. Nu neesam arī mēs nevainīgi jēriņi un tie paši aptuveni 10% no iedzīvotāju kopskaita ir kriminālajai pasaulei piederīgi un tur apgrozās, konkrētos skaitļus vari pierēķinās pats, viens % ir simtā daļa no konkrētā lieluma.
b
bosiks 03.10.2025 10:54
Piemirsu, Raubiško Ieva ir latviete.
V
Vietējais 03.10.2025 11:46
bosiks rakstija: Tu vienmēr un visur centies pievilkt klāt Ukrainu, ir kas visur vaino ebrejus, bet tas pats notiek Krievijā ar daudz plašāku vērienu, neatpaliek arī Polija vai Lietuva. Nu neesam arī mēs nevainīgi jēriņi un tie paši aptuveni 10% no iedzīvotāju kopskaita ir kriminālajai pasaulei piederīgi un tur apgr..
Es neko nepievelku,tas ir fakts un rēķināt protu vairāk kā labi.Tagad vairs nav vērts runāt par kara sākšanās iemesliem.Nezinu kā Tu,es ļoti labi pazīstu ukraiņus kā tautu,ne tikai šajos laikos.Cilvēki kā jebkurā tautā ir dažādi.Zini,tīri teorētiski,ja Ukraina un Latvija būtu mainītās vietās,viņi Latvijai neiedotu pat 1 simto daļu no tā,ko mazā Latvija,pareizāk valdība ir atdevusi viņiem.Viņi uz šādu ,,pasākumu,, censtos,kur tik var un kā var ,nopelnīt.Tie iepriekš minētie kriminālie notikumi,oficiāli visur bija rakstīts,ka tos veikuši ukrai;ni.Ceru ,ka saproti,ka no neprātīgajām sankcijām,pirmkārt cieta un cieš pati Eiropa,it sevišķi pierobežā esošā Latvija.Latvijā pateicoties tām sankcijām,reāli ir sagrautas daudzas nozares.Visus šos pasākumus vada vienotība ar saviem domubiedriem.Es uzskatu ,ka bija rīkojami referendumi.No visām tribīnēm jau kliedz,ka mūsu valsts iet pa burbuli.Zelenskim,viņa domubiedriem jau bija neskaitāmas reizes iespēja beigt karu,bet nē.Es negribu,lai karš atnā...
t
tikai 03.10.2025 13:57
Vietējais rakstija: Es neko nepievelku,tas ir fakts un rēķināt protu vairāk kā labi.Tagad vairs nav vērts runāt par kara sākšanās iemesliem.Nezinu kā Tu,es ļoti labi pazīstu ukraiņus kā tautu,ne tikai šajos laikos.Cilvēki kā jebkurā tautā ir dažādi.Zini,tīri teorētiski,ja Ukraina un Latvija būtu mainītās vietās,viņi La..
Vēl lielākas iespējas beigt karu ir Putinam, bet šis neparko, jo savā kroplīgajā fantāzijā sapņo par Krievijas impērijas atjaunošanu, ko viņš nemitīgi uzsver.
V
Vietējais 03.10.2025 16:05
tikai rakstija: Vēl lielākas iespējas beigt karu ir Putinam, bet šis neparko, jo savā kroplīgajā fantāzijā sapņo par Krievijas impērijas atjaunošanu, ko viņš nemitīgi uzsver.
Protams,ka Putinam ir tāda iespēja. Tāda iespēja ir arī Trampam,tāda iespēja ir arī Eiropai.Nelaime tāda,ka katram no viņiem ir savas intereses.Tramps rokas mazgā nevainībā,vienkārši grābj naudu no Eiropas,tai skaitā arī mūsējo.Eiropa izvēlas karu līdz pēdējam ukrainim.Putins arī nepadodas ,lēnām bet katru dienu Ukraina paliek arvien mazāka.Laiks rādīs,kam bija taisnība..Galvenais,lai tas karš ātrāk beigtos.Tā arī domā ukraiņu lielākā daļa,pieņemot šodienas reālo situāciju.
A
Aaaaaaa 03.10.2025 21:40
Vietējais rakstija: Protams,ka Putinam ir tāda iespēja. Tāda iespēja ir arī Trampam,tāda iespēja ir arī Eiropai.Nelaime tāda,ka katram no viņiem ir savas intereses.Tramps rokas mazgā nevainībā,vienkārši grābj naudu no Eiropas,tai skaitā arī mūsējo.Eiropa izvēlas karu līdz pēdējam ukrainim.Putins arī nepadodas ,lēnām be..
Izskatās, ka karš atnāks arī līdz mums…. Ceru, ka es kļūdos.
V
Viss ir vienkārši 04.10.2025 09:24
Vietējais rakstija: Es neko nepievelku,tas ir fakts un rēķināt protu vairāk kā labi.Tagad vairs nav vērts runāt par kara sākšanās iemesliem.Nezinu kā Tu,es ļoti labi pazīstu ukraiņus kā tautu,ne tikai šajos laikos.Cilvēki kā jebkurā tautā ir dažādi.Zini,tīri teorētiski,ja Ukraina un Latvija būtu mainītās vietās,viņi La..
Nezinu kādas pārestības esi pārcietis no ukraiņu puses un arī negribu zināt, jo te nav runa par personīgo attieksmi, bet tēlot aizvainoto kā pieviltai jaunkundzei ir smieklīgi.
Karu var pabeigt tikai Putins, bet to, ka viņam palīdz un pamatīgi palīdz Ziemeļkoreja (arī ar savu regulāro armiju), Ķīna, Irāna, Indija un pat Brazīlija , tu neredzi. Tātad Rietumu palīdzība Ukrainai ir tikai sīks piliens. Bet Rietumu valstīm ir vēsturiskā pieredze ar alkatīgo Hitleru, kurš nebija apturams pat tad kad viņam atļāva okupēt kaimiņu zemes. To jau tu zini. Jā, ja toreiz Eiropa neturpinātu cīņu pret Hitleru, tad iespējams, ka upuru karā būtu bijis daudz mazāk. Patreiz Putins atkārto tādas pat darbības kā Hitlers - tas nav nekas jauns. Kāds būs noslēgums, es ,protams, nezinu un neprognozēšu, bet esmu pārliecināts, ka Rietumu veselais saprāts spēs savaldīt Kremļa huntu.
V
Vietējais 04.10.2025 11:13
Viss ir vienkārši rakstija: Nezinu kādas pārestības esi pārcietis no ukraiņu puses un arī negribu zināt, jo te nav runa par personīgo attieksmi, bet tēlot aizvainoto kā pieviltai jaunkundzei ir smieklīgi. Karu var pabeigt tikai Putins, bet to, ka viņam palīdz un pamatīgi palīdz Ziemeļkoreja (arī ar savu regulāro armiju), Ķīna,..
Man no viņu puses nav bijušas personīgas pārestības.Varbūt tieši otrādi,bet likuma un armijas reglamenta ietvaros.Obligāto kara dienestu dienēju Ukrainā.Mana dienesta pakāpe,amats var teikt,to uzlika pat par pienākumu. Es vienkārši redzēju,kādi viņi ir kā cilvēki.Sākās notikumi Krimā,Dombasā.Lielākā daļa ukraiņu vēl ilgi turpināja tirgoties ar Krieviju....Sākās karš.Ukraiņi organizētās grupās siroja pa Eiropas valstīm pēc pabalstiem,cik hum.palīdzības tika izzagts,iztirgots.Mūsu cilvēki netiek pie ārstiem.Ukraiņus ārstē bez rindas,par velti,ne par karavīriem.u.t.t.Vislielākā problēma,Eiropas centieni savaldīt Krieviju,Latviju var ieraut reālā karā,karš var atnākt uz mūsu zemi. Tā ir pārāk augsta cena
V
Viss ir vienkārši 04.10.2025 17:08
Vietējais rakstija: Man no viņu puses nav bijušas personīgas pārestības.Varbūt tieši otrādi,bet likuma un armijas reglamenta ietvaros.Obligāto kara dienestu dienēju Ukrainā.Mana dienesta pakāpe,amats var teikt,to uzlika pat par pienākumu. Es vienkārši redzēju,kādi viņi ir kā cilvēki.Sākās notikumi Krimā,Dombasā.Lielākā..
Ojj, tad es tevi neapskaužu, man viens bērnības draugs arī dienēja PSRS Iekšlietu karaspēkā un apsargāja labošanas darbu iestādes (kaut kur Gorkijas apgabalā) ko paši ,,zeki,, dēvē par ,,zonām,, , tur noteikti daudz ko ,,vērtīgu,, var pasmelt visam mūžam, kaut arī tiešā saskarsme ar iemītniekiem neesot bijusi. Nevajag pārspīlēt, ka visur poliklīnikas dakteri ir ukraiņu noslogoti, personīgi es esmu ticis bez kādām garām rindām pie vajadzīgā speciālista. Neuzskatu ukraiņus par pasaules ļaunuma skani tikai tāpēc, ka viņi aizstāv savu zemi, dažādas pabiras ir visās tautās, bet tas nav tautas mugurkauls. Starp citu pats es arī dienēju Ukrainā - 8.Kijevas armija , divkārt sarkankarogotā, bet Dņepropetrovskā divus mēnešus ārstējos hospitāli, sadakterēts un sastiķēts tiku bez problēmām un atmiņas par Ukrainu ir tikai labas, zinoši dakteri, īpaši bija prieks par laipnajām medmāsiņām, kas pacietīgi tika galā ar maniem untumiem. Lai patīkama svētdiena .
V
Vietējais 04.10.2025 20:58
Viss ir vienkārši rakstija: Ojj, tad es tevi neapskaužu, man viens bērnības draugs arī dienēja PSRS Iekšlietu karaspēkā un apsargāja labošanas darbu iestādes (kaut kur Gorkijas apgabalā) ko paši ,,zeki,, dēvē par ,,zonām,, , tur noteikti daudz ko ,,vērtīgu,, var pasmelt visam mūžam, kaut arī tiešā saskarsme ar iemītniekiem nee..
Tu kļūdies,man uzpleči nebija sarkanā krāsā un ar zekiem nekāda sakara.Man bija staršinas amats.Tad tu saproti kādi pienākumi un iespējas bija esot tādā amatā,kurā mani ielika pus gadu ātrāk kā parasti.Čaļi bija no visas psrs.Cilvēki visā savienībā toreiz bija pavisam savādāki,arī Latvijā Tajā pašā laikā katrai tautībai bija savas nacionālās īpašības.... Pietiks.Es nevienu necenšos pārliecināt,uzspiest savu viedokli.Ja tev skats uz šiem jautājumiem atšķirās ,nekādu problēmu.
O
Observer 05.10.2025 14:57
Vietējais rakstija: Tu kļūdies,man uzpleči nebija sarkanā krāsā un ar zekiem nekāda sakara.Man bija staršinas amats.Tad tu saproti kādi pienākumi un iespējas bija esot tādā amatā,kurā mani ielika pus gadu ātrāk kā parasti.Čaļi bija no visas psrs.Cilvēki visā savienībā toreiz bija pavisam savādāki,arī Latvijā Tajā pašā ..
Jā , Vietējais , padomju cilvēki bija jauna tipa cilvēki. Tā vismaz Brežņevs apgalvoja no tribīnes. Pastāsti, kādas ir šodienas cilvēku atšķirības no to dienu cilvēka?
t
tramps 06.10.2025 09:35
Vietējais .... vatņiks
A
Anu 03.10.2025 08:49
Bet kāpec joprojām Jēkabpils tirgū nopērkamas nelegālās cigaretes???
Tās turpinās vismaz 30 gadu garumā.
u
una 04.10.2025 17:19
Esi regulārā pircēja ? Cik tad maksā paciņa ?
O
Observer 03.10.2025 11:54
Kopš Ādams un Ieva Ēdenes dārzā izdarīja nepareizo izvēli ... visi cilvēki ir vienādi grēcīgi. Kaut kādos īpašos apstākļos kāds grēks var attīstīties īpaši koši. Piemēram - zagšana un melošana boļševiku režīma laikā. Bet principā , visi ir vienādi un kādus īpaši izcelt nav pareizi, tie būtu atkal jauni meli.

Pirms komentē

Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai  ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese  tiek saglabāta.

Noteikumi ->