AUTO NOMA Jekabpils
 
Ziņas Video Forums Kontakti Reklāma RSS Twitter
 Lietotājs Parole Laipni lūdzam Viesis! Reģistrēties »  
+ Ziņas
          Svētki
          Sadzīve
          Izglītība, Kultūra
          Ekonomika
          Pašvaldības ziņas
          Policijas ziņas
          Sports
          Visi
+ Ziņu arhīvs
+ Video
+ Foto galerija
+ Forums
+ Iepazīšanās

Īįėą÷ķī 22.10 Diena
15°C...17°C
DR 4-6 m/s

Ļąńģóšķī 22.10 Vakars
12°C...14°C
DR 3-5 m/s

Šodien 22.oktobrī
vārda dienas svin:

Īrisa, Irīda

Rītdien:
Daina, Dainis, Dainida

Apsveicam!
Saraksts »

Kā vērtējat ieceri veidot Jēkabpils novadu, apvienojot Jēkabpils pilsētu un tagadējo Jēkabpils, Krustpils, Salas, Viesītes un Aknīstes novadu?
Mani apmierina šāds modelis;
56%
Jēkabpils pilsētu vajadzēja atstāt kā atsevišķu pašvaldību;
34%
Labāk būtu palicis tagadējais administratīvi teritoriālais dalījums;
6%
Nezinu, nav viedokļa.
4%

Nobalsojuši: 50
Saraksts »

Ziņas: 26233
Komentāri: 508541
Ziņas forumā: 966
Statistika atjaunota
20.09.2017 08:39
 
Šobrīd portālā: 35 lietotāji

http://www.jekabpils.lv
Auto Noma Jēkabpils
Jaunākās ziņas
 
No decembra vilcieni vairs neapstāsies astoņās mazajās stacijās
Pievienots: 07.10.2019 15:33

» Versija izdrukai

rsz_vilciens.jpg
No decembra pasažieru vilcieni vairs neapstāsies astoņās mazajās stacijās, tostarp arī stacijā “Ozolsala”, kas atrodas Krustpils novadā. Vēl Krustpils virzienā vilcieni vairs neapstāsies pieturā “Dendrārijs”, kas atrodas Skrīveru novadā. Savukārt Valgas virzienā vilcieni nepieturēs šādās pieturās: "Baltezers" (Ādažu novadā), "Silciems" (Inčukalna novadā), "Bāle" (Beverīnas novadā), "Brenguļi" (Beverīnas novadā), "Seda" (Strenču novadā) un "Saule" (Valkas novadā). Sešās no minētajām astoņām pieturvietām vidējais apkalpoto pasažieru skaits vilciena reisā ir mazāks par vienu, bet pārējās divās vidējais pasažieru skaits nesasniedz trīs. Nelielā pasažieru skaita dēļ šajās pieturvietās no 1.decembra vilcieni vairs nepieturēs.
    
    Autotransporta direkcija uzsver, ka katra apstāšanās, durvju atvēršana, gaidīšanas laiks un kustības atsākšana pagarina reisa izpildes laiku: elektrovilciena gadījumā tās ir aptuveni 1,5 minūtes, bet dīzeļvilciena – aptuveni trīs minūtes. Tāpat katra apstāšanās reize rada papildu izmaksas – elektrovilcienam izmaksas, kas saistītas tikai ar elektroenerģijas patēriņu un darbaspēku, ir aptuveni 2,56 eiro vienai apstāšanās reizei, bet dīzeļvilcienam dīzeļdegvielas un darba samaksas izmaksas ir aptuveni 4,18 eiro. Papildu šīm izmaksām ir arī infrastruktūras izmantošanas izmaksas par katru apstāšanās reizi.
    
    Jautājums par apstāšanos pieturvietās ar nelielu pasažieru apgrozījumu vienmēr būs dilemma – no vienas puses, ir jārēķinās ar tiem dažiem iedzīvotājiem un viņu vajadzībām, kuri izmanto vilcienu satiksmi, bet, no otras puses, lielākais pasažieru īpatsvars vēlas galamērķī nokļūt ātrāk, neapstājoties pieturās, kurās tikpat kā neviens neiekāpj un neizkāpj.
    
    Vietās, kur vilciens vairs neapstāsies zemā pieprasījuma dēļ, iedzīvotājiem tiks nodrošināti autobusu pārvadājumi. Šobrīd Autotransporta direkcija izstrādā jaunos autobusu maršrutu kustības sarakstus – tiek vērtēta iespēja atklāt papildu reisus atsevišķos maršrutos, mainīt dažu maršrutu shēmu, iekļaut papildu pieturas, kurās uzņemt un izlaist pasažierus, kā arī nepieciešamības gadījumā mainīt autobusa kursēšanas grafiku. Tiklīdz jaunie vilcienu un autobusu maršrutu kustības saraksti tiks izstrādāti, Autotransporta direkcija un "Pasažieru vilciens" informēs iedzīvotājus par izmaiņām.
    
 


Komentāru skaits: 6
Apspriežam tēmu:
*Neķītrais masāžists
 Nu, bļē, barigas un skuperģaji! Valsts šiem dod dotācijas, bet viņi kaut ko himīčit. Algas tur visiem priekšniekiem ne mazāk par 3 taukšķiem. Peredasti, vairāk nekas!
07.10.2019 15:41
*Jefiņš
 Manis dēļ viņi var tikai astoņās stacijās pieturēt.
07.10.2019 16:09
*ĶĒMS
 Kādam būs jāmeklē cits transporta veids.
07.10.2019 17:45
īpaši stulbs
 Teikšu tā, ka šī ziņa dažiem ir, kā negaidīts sitiens pa saules pinumu; kā pēkšņi uz tikko nomazgātas gāzes plīts pārvārījusies piena zupa; kā zobi bikšu starā no klusi pielavījušos suņa; kā laulātā iešana pa kreisi, kā zibens pa televīzijas antenu utt.
07.10.2019 22:25
*Amis
 Krustpils vilciens jau tā velkas kā uz miršanu - no Rīgas, tad - paldies Dievam - vismaz tajā Ozolsalā vairs nepieturēs!..
07.10.2019 23:46
*zinātājs
 Zinu, ka Krustpils patrioti kādus dažus gadus iepriekš rakstīja vēstuli Satiksmes ministram Augulim, lai tas lemj par ekspreša Rīga-Krustpils maršruta atklāšanu, bet nezinu, ar ko komunikācija beidzās. Laikam jau ne ar ko, pasūtīja uz mazmājiņu, jo vismaz pašlaik par to ne čiku, ne grabu.
08.10.2019 09:40
Piedalīties diskusijā:
Vārds:
Adresāts:
Visual CAPTCHA
Ievadiet drošības kodu: *





  Copyright © jekabpilslaiks.lv 2005-2019.g.
Mājas lapu izstrāde. 2005.g. (support@jekabpilslaiks.lv)


Portālā jekabpilslaiks.lv publicētie materiāli ir aizsargāti saskaņā ar Latvijas Republikas Autortiesību likumu. Jebkura jekabpilslaiks.lv publicēto materiālu kopēšana, modificēšana, uzglabāšana, arhivēšana un pilnīga vai daļēja publiskošana bez SIA “Vidusdaugavas televīzija” rakstiskas atļaujas ir kategoriski aizliegta.
Ja netiek ievēroti augstāk minētie noteikumi, tiek uzskatīts, ka ir pārkāptas autora tiesības un atkarībā no pārkāpuma rakstura vai sekām pārkāpējs saucams pie likumā noteiktās administratīvās vai kriminālās atbildības.

Komentārus, ierosinājumus un jautājumus sūtiet uz adresi redakcija@jekabpilslaiks.lv

Publicētie materiāli ne vienmēr saskan ar redakcijas viedokli. Par rakstos publicēto materiālu saturu atbild raksta autors. Redakcija neatbild par lietotāju komentāriem, forumā ievietotajiem ziņojumiem. Par reklāmas materiālu un sludinājumu saturu atbild to iesniedzējs.
Atslēgvārdi: Jēkabpils, Jēkabpils ziņas, Jēkabpils rajons, jaunumi, forums, sludinājumi, foto galerija, reklāma.
Lapas apstrādes laiks: 0.00888 sek.

Cienījamais lietotājs, Jekabpilslaiks.lv izmanto sīkfailus lai uzlabotu vispārējo pakalpojumu kvalitāti. Turpinot lietot portālu, jūs apliecināt, ka piekrītat mūsu Privātuma politikai, kā ari sīkdatņu izmantošanai. Es saprotu