ASX
 
Ziņas Video Forums Kontakti Reklāma RSS Twitter
 Lietotājs Parole Laipni lūdzam Viesis! Reģistrēties »  
+ Ziņas
          Svētki
          Sadzīve
          Izglītība, Kultūra
          Ekonomika
          Pašvaldības ziņas
          Policijas ziņas
          Sports
          Visi
+ Ziņu arhīvs
+ Video
+ Foto galerija
+ Forums
+ Iepazīšanās

Ļąńģóšķī 27.01 Nakts
3°C...5°C
DR 2-4 m/s

Ļąńģóšķī 27.01 Rits
2°C...4°C
DR 2-4 m/s

Šodien 27.janvārī
vārda dienas svin:

Ilze, Ildze, Izolde

Rītdien:
Spodris, Kārlis

Apsveicam!
Saraksts »

Vai Jūsu mājoklī ir uzstādīts dūmu detektors?
Ir, bet jēgu tam nesaskatu;
57.9%
Nē, nav, jo nesaskatu tam jēgu.
21.1%
Jā, tas ir ļoti noderīgs drošībai;
21.1%

Nobalsojuši: 19
Saraksts »

Ziņas: 29731
Komentāri: 552318
Ziņas forumā: 966
Statistika atjaunota
29.12.2019 09:51
 
Šobrīd portālā: 6 lietotāji

http://www.jekabpils.lv
Auto Noma Jēkabpils
Jaunākās ziņas
 
Pļaviņās veikts autoceļa remonts, izmantojot inovatīvo valčbetona tehnoloģiju
Pievienots: 27.07.2017 17:20

» Versija izdrukai

rsz_cels.jpg
Pavisam nesen Pļaviņās pabeigti būvdarbi uz pašvaldības autoceļa “Bārbalītes”, kas atrodas A6 šosejas 113.kilometrā, Pļaviņu novada Klintaines pagastā. Ceļš atjaunots, izmantojot inovatīvo valčbetona tehnoloģiju. Valčbetons ir ilgmūžīgs ceļa segums, kas piemērots Latvijas mainīgajiem laika apstākļiem. Pļaviņu novada domes izpilddirektora vietnieks Raimonds Spēks skaidro, ka šim ceļa segumam ir vairākas priekšrocības, salīdzinājumā ar asfalta segumu: “Valčbetona lielākais pluss ir šī materiāla ilgtspēja izmantošanā un arī iespējamā kravnesība. Tas ļoti labi darbojas Latvijas laika apstākļos. Respektīvi, nav jābaidās ne no ziemas, ne no lietiem. Šajā gadījumā ir liels ceļa noslogojums tieši no smagā autotransporta. Mums zināmā vietā, kur līdz šim ir izmantots valčbetons, ir Saldus apkārtnē – kaļkakmens karjerā.”
    
    Spēka kungs informēja, ka, balstoties uz kaļķakmens karjera divu gadu pozitīvo pieredzi, tika izdarīta izvēle ceļa būvē izmantot valčbetonu. Unikālo tehnoloģiju varēja lietot arī tādēļ, ka pašlaik zem ceļa “Bārbalītes” neatrodas komunikācijas un tam jāiztur liela slodze. Viņš uzsvēra, ka, veicot remontdarbus uz ceļa ar asfalta segumu, pastāv liela iespējamība, ka izveidosies ceļa deformācija. Tas ir raksturīgi asfalta segumam. Savukārt valčbetonam nav raksturīga deformācija. “Asfalts pēc būtības ir amortizējošs, bet valčbetons visā savā sastāvā ir vienāds,” skaidro Raimonds Spēks. “Viss biezums ir betons. Tātad, ja mēs izgriežam sleju un veicam remontdarbus, atpakaļ mēs ievietojam tādu pašu betonu. Betons uz lieci ir daudz izturīgāks. Šo betonu ražo uzņēmums “Cemex”, viņiem pieder tiesības un viņi paši arī ražo. Arī izmaksas ir lētākas nekā asfaltam. Uzņēmums informē, ka valčbetona izmaksas ir par 10-30 procentiem zemākas nekā asfaltam, bet 30 procenti ir tikai tad, ja slānis ir plānāks un transporta noslogojums – mazāks. Šajā gadījumā izmaksas ir aptuveni par 10 procentiem zemākas nekā asfaltam.”
    
    Atjaunotais ceļa posms ir 761 metru garš, un seguma biezums ir 17 centimetri. Ņemot vērā kustības intensitāti un lietderīgi izlietojot finansējumu, ceļš atbilstoši standartiem veidots 3,5 metru plats, paredzot vietas, kur pretimbraucošie transportlīdzekļi var samainīties. Izmantojot “A6-Bārbalītes” ceļu, var nokļūt līdz privātmājām un Pļaviņām nozīmīgai rūpniecības zonai: grants karjeram un uzņēmumam SIA “Krauss”. “Šeit ir ļoti liels uzņēmējs, kas sniedz darba vietas Pļaviņu novada iedzīvotājiem,” stāsta Spēks. “Ceļam ir liels noslogojums. Mēs redzam, ka arī tagad kārtējais kravas transports gatavojas reisam.”
    
    Pļaviņu novada dome uzsver, ka šis ceļa posms ir ne tikai ieguldījums infrastruktūras attīstībā, bet arī atbalsts vietējai uzņēmējdarbībai. Darbus veica SIA “Ošukalns”, kopējās izmaksas ir 144 696,11 eiro. Līdzekļi iegūti, veicot aizņēmumu Valsts kasē.
    
    
    
    
    
    
    
    
 


Komentāru skaits: 18
Apspriežam tēmu:
*he
 Sācies pozitīvo ziņu bums par Pļaviņām. Interesanti, ko tas varētu nozīmēt?
27.07.2017 17:44
*Neķītrais masāžists
 Jopcik, jābrauc visiem Jēkabpils ielu būvniekiem skatīties!
27.07.2017 18:15
*Viesis
  pļaviņās izpilddirektoram vietnieks? uzpūsts štats pa blatam.
27.07.2017 18:16
*Laucinieks
 Ar ko vinji doma ziema apstradat pretslidi celam?
27.07.2017 18:50
*Viesis -> laucinieks
  ar pelniem kaisīs
27.07.2017 18:55
*ĶĒMS
 Kolosāli ! 761 metri ceļa segums uzklāts, jādomā, ka faktiski nav 760,5 un nav veikts pierakstījums.
27.07.2017 20:24
*Viesis
  Bet, kur tik šaurs ceļš? Vienai fūrai knapi vieta. Izpilddirektora vietniekam gan ir imidžs, akurāt kā džihādistam. Šausmas, nu toč kozlam līdzīgs.
27.07.2017 21:07
īpaši stulbs
 Raimondam Spēkam vajadzētu nodarboties Latvijas ceļu būvē nevis nodarboties ar sīkumiem Pļaviņu domē. Varam tikai nožēlot, ka bijusī Pļaviņu Žilde, pārvācoties uz Jēkabpili, neparāva Raimondu līdz.
27.07.2017 21:45
*zinātājs
 Gribētos uzzināt ko vairāk par citām R.Spēka lietām.
28.07.2017 07:27
*akoo
 Apledojuma laikā būs viegli ceļa sāngrāvī krist!
28.07.2017 08:46
*Es
 Nu re Źilde prom, remonts klāt!!!
28.07.2017 08:58
*gudrais -> Īpaši stulbs
 piekrītu !!! Raimonds sakarīgs vecis !!!!
28.07.2017 14:12
*Viesis
 Fūre viena pati aizņem kruto ceļu.
Kurš kā pāķos čāpo kājām, tam pa grāvi ...
Par tādu naudu varēja daļu grāvja aizbērt un uztaisīt platāku ceļu ...
28.07.2017 16:44
*Kruts kozjols -> *Viesis 21:07
 Kruti izskatās tāds skūta kozjola stils ar bārzdu zem zoda!
Jaunie tak ar izskuj pļešku tik ļipu atstāj uz galvas, bārzdas ta vēl nav...
Tā var atšķirt kurš vec, kurš jauns kozjols...
28.07.2017 17:03
īpaši stulbs -> Kruts kozjols
 Jūs patiesi jūsmojat vai nekrietni ironizējat? Nevietā ir abas nostājas, kamēr mēs nezinām patiesību, kāpēc Raimonds pieņēmis tādu vizuālo tēlu. Pieļauju, ka tas nemaz nav noticis labprātīgi, viņš ir bijis spiests pakļauties kādam trešajam spēkam.
29.07.2017 09:31
*xzcxz
 pretīgi klausīties, ja cilvēks bez zināšanām un iespējams izglītības ceļu būvē un tam radniecīgās nozarēs runā par tāda veida lietām...
29.07.2017 22:41
*?
 ceļš atbilstoši standartiem veidots 3,5 metru plats, paredzot vietas, kur pretimbraucošie transportlīdzekļi var samainīties.
================ ==========
Kāpēc tik pļurkstat un nenofilmējāt, kā 2 lielie var samainīties 3,5 m?
Plus pa ceļa malu iet skolnieks uz skolu vai parasts gājējs...
01.08.2017 14:31
*ā sapratu
 uz Aknīsti gan jau ar bij valčbetons vai kāds tur nu viss jau vienos ielāpos
01.08.2017 15:34
Piedalīties diskusijā:
Vārds:
Adresāts:
Visual CAPTCHA
Ievadiet drošības kodu: *





  Copyright © jekabpilslaiks.lv 2005-2020.g.
Mājas lapu izstrāde. 2005.g. (support@jekabpilslaiks.lv)


Portālā jekabpilslaiks.lv publicētie materiāli ir aizsargāti saskaņā ar Latvijas Republikas Autortiesību likumu. Jebkura jekabpilslaiks.lv publicēto materiālu kopēšana, modificēšana, uzglabāšana, arhivēšana un pilnīga vai daļēja publiskošana bez SIA “Vidusdaugavas televīzija” rakstiskas atļaujas ir kategoriski aizliegta.
Ja netiek ievēroti augstāk minētie noteikumi, tiek uzskatīts, ka ir pārkāptas autora tiesības un atkarībā no pārkāpuma rakstura vai sekām pārkāpējs saucams pie likumā noteiktās administratīvās vai kriminālās atbildības.

Komentārus, ierosinājumus un jautājumus sūtiet uz adresi redakcija@jekabpilslaiks.lv

Publicētie materiāli ne vienmēr saskan ar redakcijas viedokli. Par rakstos publicēto materiālu saturu atbild raksta autors. Redakcija neatbild par lietotāju komentāriem, forumā ievietotajiem ziņojumiem. Par reklāmas materiālu un sludinājumu saturu atbild to iesniedzējs.
Atslēgvārdi: Jēkabpils, Jēkabpils ziņas, Jēkabpils rajons, jaunumi, forums, sludinājumi, foto galerija, reklāma.
Lapas apstrādes laiks: 0.00952 sek.

Cienījamais lietotājs, Jekabpilslaiks.lv izmanto sīkfailus lai uzlabotu vispārējo pakalpojumu kvalitāti. Turpinot lietot portālu, jūs apliecināt, ka piekrītat mūsu Privātuma politikai, kā ari sīkdatņu izmantošanai. Es saprotu